לינקדאין ממשיכים לשדרג את מערכת הפרסום שלהם. אחרי שהוסיפו אפשרות למדוד המרות ולאחר ששינו את כל הממשק שלהם שייראה טיפה כמו פייסבוק –
עכשיו לינקדאין מעתיקים עוד פיצ'ר מוצלח של פייסבוק – מודעות הלידים – lead ads.
למי שעדיין לא מכיר, מודעות לידים הן מודעות שבעת הקלקה עליהן הגולש לא יוצא לדף נחיתה חיצוני אלא באופן אוטומטי הפרטים שלו (בפייסבוק – הפרטים של היוזר בפייסבוק וכנ"ל בלינקדאין)
ימולאו ויישלחו למפרסם המודעה.
מדובר באפשרות שכל המפרסמים מעידים עליה שהיא מגדילה משמעותית את מספר הפניות ומורידה את העלות לליד.
אך באותה נשימה, מרבית המפרסמים גם מעידים שלרוב גם איכות הלידים שמגיעים מקמפיין כזה אינה גבוהה.
הקליקו לקריאת מדריך מקיף עם כל אפשרות הפרסום בלינקדאין
אז איך מפרסמים מודעות לידים בלינקדאין?
בשלב ראשון: נכנסים לאפשרות של קידום תוכן בלינקדאין
בשלב שני: בוחרים את האפשרות החדשה: Lead ads
בשלב שלישי: בוחרים פוסט לקידום / או יוצרים טופס חדש
- שימו לב להגדיר call to action (באנגלית בלבד כרגע)
- שימו לב שיש לכם אפשרות לבחור טופס חדש
הסוגיה היחידה שיש לקחת בחשבון כשיוצרים טופס לידים חדש – שלינקדאין מבקשת את הפרטים הבאים:
שימו לב שלינקדאין מבקשת לעדכן כותרת, תיאור וכתובת URL של הגדרות פרטיות.
בשלב הבא תוכלו לבחור אילו שדות תרצו שיופיעו אוטומטית בטופס שיישלח אליכם:
ואף תוכלו להגדיר את הודעת התודה שתופיע לגולש שיקליק על המודעה
וזהו, יש לכם קמפיין מודעות לידים בלינקדאין.
מאמרים מומלצים בנושא זה:
מדריך הקמת פרופיל לינקדאין