כמו כל דבר שהתחיל בפייסבוק ובסופו של דבר מוצא את עצמו גם בלינקדאין, הגיע הזמן להשיק בלינקדאין את מודעות הקרוסלה.
אחרי שלינקדאין אימצה את קידום התוכן , הסרטונים וקמפיין מודעות לידים בלינקדאין, עכשיו התור של מודעות קרוסלה להצטרף לחיינו ואנחנו פה להראות לכם איך עושים את זה בלינקדאין.
מה זה בכלל מודעות קרוסלה?
מודעות קרוסלה בפייסבוק למי שלא מכיר, מאפשרות להציג לגולש מספר תמונות / סרטונים, כשכל תמונה מפנה לדף נחיתה ייעודי. זה טוב במיוחד עבור קידום מספר מוצרים ושירותים שמתאימים לאותו סוג של קהל
ומציג את המוצרים השונים בצורה ויזואלית מושכת בדסקטופ ובמובייל (הזזה במגע)
כך זה נראה בפייסבוק:
מודעות קרוסלה יכולות להופיע בנוסף גם במודעות באינסטגרם (ששייכת אף היא לפייסבוק).
לעוד מידע על פרסום בפייסבוק ואינסטגרם
אז איך יוצרים מודעת קרוסלה בלינקדאין?
מודעות קרוסלה בלינקדאין ניתנות להקמה רק תחת האפשרות של sponsored content (תוכן שמופיע בפיד). בין היתר תחת סוג קמפיין זה ניתן ליצור מודעות קידום תוכן , דארק פוסט (שלא מופיע בדף החברה בלינקדאין), קידום סרטונים ומודעות לידים.
מודעת קרוסלה מאפשרת להעלות 2-10 "כרטיסים" שונים (גודל אופטימאלי לכל תמונה: 1080X1080), המציגים בצורה ויזואלית את הסיפור שלכם (או את המוצרים והשירותים שלכם). כל "כרטיס" מאפשר לכם לרשום הנעה לפעולה ייחודית וקישור לדף יעד ייעודי.
הסיבה שאני רושם "הסיפור שלכם" היא שכיום מותגים נדרשים לכתוב את הסיפור שלהם ולייצר שיחה עם הלקוחות, להבדיל מיצירת תוכן שיווקי שרק מנסה למכור.
שיווק היום הוא קודם כל לדעת לספר סיפור ומשם יגיעו המכירות.
כך גם פועלות מודעות קרוסלה, הן מאפשרות לנו להציג יותר תוכן ויזואלי ולהגדיל את האינטראקציה עם קהל היעד שלנו. כמובן שאפשר לקחת את זה למקום המכירתי הבסיסי ולהציג פשוט מספר מוצרים שונים שמתאימים לקהל. אך בהחלט מדובר כאן גם בהזדמנות להציג מידע חזותי אודות העסק שלכם (למשל סיפורי הצלחה, ממליצים, קייס סטאדיז וכדומה).
עבור משווקי B2B, מדובר בעוד אפשרות נהדרת להפוך את השיווק האפרורי והרציני מדי לשיווק ויזואלי שיותר קל להתחבר אליו וזה בהחלט כיוון שכדאי לנסות אותו.
לאחר שנכנסנו ליצירת קמפיין מסוג sponsored content, נבחר באופציה של מודעות לידים או מודעות sponsored content לקידום תוכן – מאמר / תמונה / קישור (כרגע האופציה היחידה דרכה ניתן להקים מודעות קרוסלה).
לאחר בחירת מודעה מסוג קרוסלה, נתחיל בתהליך יצירת המודעה:
איך בונים מודעת קרוסלה בלינקדאין?
- בשלב ראשון בחרו שם מודעה. (גלוי לעיניכם בלבד, רצוי לתת שם שיעזור לכם לזכור מה מטרת המודעה ובמסגרת איזה קמפיין)
- תנו כותרת שתופיע בראש המודעה (עד 255 תווים)
- הגדירו כתובת URL אליה יופנו הגולשים שיקליקו על המודעות. מדובר בכתובת ברירת מחדל למי שיקליק על המודעה ולאו דווקא על כרטיס ספציפי. שימו לב שניתן לבחור שכל המודעות יפנו לאותו דף יעד.
- יצירת כרטיסים: 2-10 כרטיסים. כותרת של כל כרטיס – עד 255 תווים. תמונה: גודל אופטימאלי 1080X1980
מכאן תהליך הקמת הקמפיין זהה ליתר סוגי הקמפיינים בלינקדאין, כשבשלב הבא תידרשו להגדיר את קהלי היעד שייחשפו לקמפיין, תקציבי פרסום והפעלת הקמפיין.
שימו לב שבמידה ובחרתם במודעות לידים, בשלב הבא תצטרכו להגדיר את טופס הלידים. במידה ובחרתם במודעת קידום תוכן רגילה, תועברו ישר לממשק הגדרת קהלי היעד.
למידע נוסף, מוזמנים לקרוא מדריך מקיף ועדכני על פרסום בלינקדאין