מודעות לידים מעכשיו גם בלינקדאין – Lead ads

אהבתם? שתפו!

לינקדאין ממשיכים לשדרג את מערכת הפרסום שלהם.  אחרי שהוסיפו אפשרות למדוד המרות ולאחר ששינו את כל הממשק שלהם שייראה טיפה כמו פייסבוק

עכשיו לינקדאין מעתיקים עוד פיצ'ר מוצלח של פייסבוק – מודעות הלידים – lead ads.

למי שעדיין לא מכיר, מודעות לידים הן מודעות שבעת הקלקה עליהן הגולש לא יוצא לדף נחיתה חיצוני אלא באופן אוטומטי הפרטים שלו (בפייסבוק – הפרטים של היוזר בפייסבוק וכנ"ל בלינקדאין)

ימולאו ויישלחו למפרסם המודעה.

מדובר באפשרות שכל המפרסמים מעידים עליה שהיא מגדילה משמעותית את מספר הפניות ומורידה את העלות לליד.

אך באותה נשימה, מרבית המפרסמים גם מעידים שלרוב גם איכות הלידים שמגיעים מקמפיין כזה אינה גבוהה.

 

אז איך עושים מודעות לידים בלינקדאין?

בשלב ראשון: נכנסים לאפשרות של קידום תוכן בלינקדאין

sponsored content

בשלב שני: בוחרים את האפשרות החדשה: Lead ads

lead ads linkedin

בשלב שלישי: בוחרים פוסט לקידום / או יוצרים טופס חדש

lead ads form

  • שימו לב להגדיר call to action (באנגלית בלבד כרגע)
  • שימו לב שיש לכם אפשרות לבחור טופס חדש

lead ads 3

הסוגיה היחידה שיש לקחת בחשבון כשיוצרים טופס לידים חדש – שלינקדאין מבקשת את הפרטים הבאים:

 

new form template

 

שימו לב שלינקדאין מבקשת לעדכן כותרת, תיאור וכתובת URL של הגדרות פרטיות.

 

בשלב הבא תוכלו לבחור אילו שדות תרצו שיופיעו אוטומטית בטופס שיישלח אליכם:

select questions

 

ואף תוכלו להגדיר את הודעת התודה שתופיע לגולש שיקליק על המודעה

thank you message

 

וזהו, יש לכם קמפיין מודעות לידים בלינקדאין.

אהבתם? שתפו!
אנידור חקק
אנידור חקק
אנידור חקק, מנכ"ל AD תוכן ומדיה, המספקת שירותי כתיבת תוכן, מנכ"ל היידה קידום אתרים - המספקת שירותי שיווק באינטרנט. מהנדס תעשייה וניהול. בלוגר ומרצה בתחומי כתיבת תוכן, קידום אתרים, מדיה חברתית.

מה יש לכם להגיד בנושא?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים תוכן? צרו איתנו קשר עכשיו