,

מודעות שיחה בלינקדאין – LinkedIn convesation ads

לינקדאין ממשיכה לשדרג את מערכת הפרסום שלה (ועל הדרך להעתיק לא מעט מפייסבוק) וכעת משיקה את מודעות שיחה – Convesation ads.

למי שזה נשמע מוכר, למעשה מדובר בקמפיין שמפנה את הגולש ישירות לצ'אט מול המפרסם באמצעות ממשק ההודעות של לינקדאין (בדומה לקמפיין מסנג'ר בפייסבוק).

הנה סרטון קצר שיסביר לכם על סוג המודעה החדש:

 

 

message convesation adsהמשך ישיר למודעות דיוור ממומן

 

סוג המודעה החדש הוא בעצם המשך ישיר למודעות הדיוור הממומן של לינקדאין, שבעבר נקראו sponsored inmail והיום נקראות message ads.

Message ads נחשבות כיום (לפחות בעיניי) למודעות האפקטיביות ביותר בלינקדאין – כל עוד עושים בהן שימוש נכון ולא ספאמרי.

מדובר גם בסוג המודעות הזול ביותר בלינקדאין, היות והעלות היא לכל שליחה ולא על כל קליק.   שליחה ממוצעת עולה בסביבות שקל!

גם כאן, בדומה למודעות דיוור ממומן, שליחת ההודעה מתבצעת רק ברגע ההתחברות של הגולש ללינקדאין.

 

 

 

 

 

 

 

הקמת קמפיין Conversation ads בלינקדאין

אז ממש בימים אלה, נכנסה המודעה החדשה ל- BETA ואני מאמין שכולכם תוכלו לראות אותה בממשק הקמפיינים שלכם.

conversation ads beta

 

על מנת להשתמש במודעות שיחה, עליכם לבחור באחד מה- Objectives הבאים:

  • Website visits
  • Lead generation

conversation ads objective

 

גם בקמפיין זה, בדומה לקמפיין message ad, תצטרכו להגדיר שולח (sender) ולהעלות באנר ייעודי בגודל 300X250 שיופיע לצד המודעה.

בהנעה לפעולה תוכלו לפתוח ישירות מודעת לידים (בה פרטי הגולש ימולאו מראש).

sender on conversation ads

חשוב שה- SENDER שנבחר יהיה רלוונטי לקמפיין:

  • אם אתם רוצים לגרום לאנשים להוריד דמו לתוכנה שלכם למשל, בחרו בדמות כמו מנהל מוצר
  • אם אתם רוצים שאנשים יירשמו לתכנית לימודית, בחרו בדמות שעומדת בראש אותה תכנית לימודית
  • אם אתם רוצים שאנשים יירשמו לאירוע, בחרו בדמות הנהלה בכירה כמו המנכ"ל או מנהל פיתוח עסקי

 

תבניות מודעות שיחה

היתרון והשדרוג האמיתי במודעות השיחה בלינקדאין, הן התבניות המובנות שמוצעות לנו בהתאם למטרות הקמפיין שלנו.

תוכלו לבחור את המטרות/תבניות הבאות:

templates conversation ads linkedin

 

כך למשל נראית התבנית של Recruit new hires:

שימו לב שעדיין תצטרכו לעדכן את הנתונים בכל תבנית.

recruit template

 

 

והנה דוגמה נוספת של תבנית Drive trials and demo's:

demos template

 

יצירת מודעת שיחה עם כפתורי הנעה לפעולה מותאמים באופן אישי לגולש

אפשר לבחור עד 5 כפתורי CTA לכל הודעה שאתם רושמים (ומינימום 2).

מומלץ שלא לתת פתח לגולש לברוח עם תשובות כמו "Not interested" או "No thanks".

conversation ad linkedin

 

למעשה הקמפיין בנוי כמו בוט שמייצר שיחה אוטומטית בהתאם למה שהגולש מקליק.  בסיום המידע שהגולש מקליק, תוכלו להפנות אותו להשארת ליד באופן מיידי (טופס לידים) או להפנות אותו לדף נחיתה ייעודי.

cta

שימו לב שהעלות הזולה לשליחה שהייתה ב- message ads נשמרת גם כאן והופכת את הקמפיין הזה לזול במיוחד (יחסית ללינקדאין).

cps conversation ads

משתמשי הבטא במודעה זו מדווחים על גדילה משמעותית באינטראקציה של גולשים עם מודעות.

 

טיפים נוספים:

  • רצוי שההודעות יהיו קצרות (רוב הגולשים יקראו אותן במובייל) ובשפה פשוטה וברורה (לא עם מילים מורכבות מדי).
  • תזכרו שמדובר בשיחה / צ'אט, השפה צריכה להיות בהתאם ולא שפה רובוטית מתוכנתת.  זה המקום למיקרו קופי.
  • תשאלו שאלות, נסו לייצר שיחה דו-כיוונית.
  • ניתן לייצר פנייה מותאמת אישית (כמו בדיוור) שמשלבת את שם הגולש, התפקיד שלו, החברה בה הוא עובד ועוד..   זה מגדיל משמעותית את כמות הגולשים שמגיבים למודעה.

הנה GIF קצר שיראה לכם איך זה יעבוד  (הקליקו על התמונה):

מודעות שיחה בלינקדאין

לעוד מידע: מדריך מקיף על פרסום בלינקדאין

 

צריכים תוכן מעולה לאתר שלכם?

חברת AD תוכן ומדיה מתמחה במתן פתרונות תוכן באינטרנט. בעזרת שירותי התוכן שלנו תוכלו לקדם את האתר שלכם בתוצאות החיפוש של GOOGLE וגם להגדיל את כמות הלקוחות שפונים אליכם דרך האתר.

אהבתם? שתפו!

מה יש לכם להגיד בנושא?

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגיש חופשי להוסיף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *