שיטות שיווק דיגיטלי

עד לפני מספר שנים, כל עסק אשר רצה לשווק את עצמו באופן היעיל ביותר, נדרש להשקיע תקציב רציני באפיקי הפרסום המסורתיים שהיו מקובלים – פרסומת טלוויזיה, פלאייר, זמריר (ג'ינגל) ברדיו, מודעה באחד העיתונים וכן הלאה. נוסף על העובדה כי אפיקי הפרסום הללו גזלו נתח משמעותי מתקציב העסק, לעיתים קרובות, הם לא הצליחו להשיג את מטרותיו של הפרסום הספציפי בדרך היעילה ביותר.

מאז פריצתה של רשת האינטרנט לחיינו, ובהתחשב בהיותה נגישה, כיום, כמעט לכל אחד, השיווק ברשת ביסס את מקומו כפלטפורמת השיווק המועדפת. מובן לגמרי, כי גם השיווק ברשת אמור להיעשות בצורה היעילה ביותר, ותוך כדי ניצול יתרונותיהן של הפלטפורמות הרלוונטיות לשיווק שלכם באופן המתאים ביותר.

אז איזה שיטות שיווק, בעצם, פותחת בפנינו הרשת?

פרסום בגוגל

אם אנחנו מדברים על אפקטיביות, פרסום בגוגל נמצא בראש הטבלה, ולמעשה, מאפשר לכם להגיע כמעט לכל אדם, בכל מקום, ובלי שום קשר לתחום הפעילות שבו עוסק בית העסק שלכם. ואחרי שזה נאמר, קל לנו גם מאד להסביר את זה, כי "פרסום בגוגל", הוא, למעשה, השם הכולל ללא מעט אופציות פרסום, שהנפוצה והידועה מביניהן היא הקידום הממומן – אותן מודעות שאתם רואים בראש תוצאות החיפוש שלכם, כל אימת שאתם מקלידים שאילתה כלשהי. יש חשיפה, יש מיתוג, יש אפיק קל לשיווק, אין ספק – פרסום בגוגל הוא אפיק יעיל, גם למי שאינו רוצה לצלול לעומק בכל עניין הפרסום ברשת.

 

פרסום ברשתות חברתיות

רשתות חברתיות הפכו למדורת השבט בעשור האחרון, כולם נמצאים שם.  ולכן, פרסום ברשתות חברתיות הוא משהו שמומלץ לשלב בכל פעילות שיווקית. כאן, אנחנו מדברים על משהו שהוא עדיין אפקטיבי מאד, אבל מעט יותר נישתי. זאת, מאחר ובעוד בגוגל, כמעט כולם, בשלב זה או אחר של היום, עוברים, רשתות חברתיות הינן פלטפורמות שדורשות מעט יותר התמקצעות ודיוק. הן מבחינת חידוד ודיוק בפניה לקהל היעד, והן מבחינת ה"שפה" הטקסטואלית והוויזואלית שבה אתם פונים ללקוחות הפוטנציאליים שלכם. כאן, למשל תבינו, שבעוד פרסום בלינקדאין מדבר ב"שפה" מסוימת, פרסום בפייסבוק מדבר ב"שפה" שונה לגמרי, כך שלא תוכלו ליצור קמפיין פרסום בודד ולהעתיק אותו מפלטפורמה אחת לשנייה.

 

דפי נחיתה

פה, אנחנו מדברים על שלב שיווקי משוכלל יותר – תפסתם את תשומת ליבו של הגולש בפלטפורמה ספציפית, ואתם מנסים להזרים אותו צעד אחד הלאה לכיוון התעניינות בכם, במוצר או בשירות. ה"תוצר" של דפי נחיתה הם הלידים – פרטיהם של המתעניינים / הגולשים שהגיעו לדף הנחיתה. כמובן שדפי נחיתה פחות מתאימים לצרכים מיידיים של גולשים כמו שירותיהם של שרברב או חשמלאי, אבל…

 

למעשה, ישנן עוד לא מעט דרכים בהן פועל השיווק ברשת, אבל, בשורה התחתונה, זה לא באמת משנה מה אתם "מוכרים", מה שמשנה, הוא לבחור לשם כך את הפלטפורמה המתאימה, ואם צריך, את אנשי המקצוע הנכונים, שיסייעו לכם במשימה.

צריכים תוכן מעולה לאתר שלכם?

AD תוכן ומדיה מתמחה במתן פתרונות תוכן. בעזרת שירותי התוכן שלנו תוכלו לקדם את האתר שלכם בתוצאות החיפוש של GOOGLE וגם להגדיל את כמות הלקוחות שפונים אליכם דרך האתר.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *