כבר שנים שבקידום אתרים ושיווק דיגיטלי נהוג להשמיע את הטענה ש"התוכן הוא המלך". כאשר למעשה, זהו תוכן שמבוצע בצורה מקצועית, איכותית ומותאמת מטרה. רק תוכן שנכתב באופן איכותי ובעיקר אסטרטגי יכול לזכות באמונם ובליבם של קהלי היעד ולייצר את התוצאות האופטימאליות. לצד יכולות כתיבה, ידע בשיווק באמצעות תוכן וכיוצא באלו, למרבה המזל יש גם כלים לאנשי תוכן ומשווקי תוכן. הכנו עבורכם סקירה של כלים אפקטיביים שאנו בהיידה דיגיטל אוהבים.
BuzzSumo
שירות דיגיטלי שחוסך המון זמן, כסף וכאבי ראש כאשר משתמשים בו נכון בהקשר ליצירת והפצת תוכן דיגיטלי. השירות של BuzzSumo מאפשר לגלות תכנים חדשים ואיכותיים שאנשים מגיבים להם, לבצע מחקר תוכן איכותי ומעמיק בלחיצת כפתור וגם לאתר יצרני תוכן בעלי השפעה כדי לשאוב מהם השראה. הממשק הפשוט מאפשר חיפוש לפי מונחים באנגלית וגם בעברית, לפי כתובת דומיין של אתר מסוים ולפי נושאים ומציג תכנים רלוונטיים וגם את היעילות של אותם תכנים מבחינת אינטראקציה של התוכן עם הגולשים. כך אתם בתור אנשי תוכן יכולים להבין על מה כדאי לכתוב, באלו מונחים להתמקד וגם כיצד לכתוב כדי להשיג תוצאות מול קהלי היעד שלכם.
כלי האוסף תכנים מכל רחבי הרשת ומאפשר למשתמש להגדיר תחומי עניין ולסדר את אופן הצגת התכנים. זהו שירות יעיל כדי לקבל השראה על מה לכתוב ומה טרנדי עכשיו במרחב הדיגיטלי. הממשק של פליפבורד מציג לכם את התכנים הרלוונטייים בצורה אלגנטית ונוחה של מגזין אינטרנטי.
Feedly
עוד שירות יעיל, פשוט ואלגנטי לאיתור תוכן מעניין, טרנדי ורלוונטי ממרחבי הרשת העצומים. Feedly מאפשר לאתר ולארגן חומרים שאתם רוצים לקרוא, לקבל עדכוני RSS מיצרני תוכן ספציפיים במקום אחד, לעקוב בצורה יעילה ופשוטה אחרי נושאים מוגדרים או מילות מפתח ועוד יכולות. התצוגה נוחה מאוד וכל התכנים שאספתם או שרלוונטיים לכם מוצגים בממשק ידידותי וקל לארגון.
Yoast – פלאג אין SEO
תוסף הוורדפרס הטוב ביותר לאופטימיזציה של תוכן למנועי חיפוש, שירות טכנולוגי מאוד פופולארי ומוכר אשר מאפשר למקצועני תוכן ושיווק דיגיטלי למצות את מלוא הפוטנציאל מהתוכן באתר המקודם למול גוגל ויתר מנועי החיפוש. השירות של YOAST מפשט מאוד את תהליך ה-SEO ומקל על אנשי תוכן, מקדמי אתרים ובעלי אתרים לוודא שהתוכן באתר עומד באופן מלא בדרישות האפקטיביות של SEO.
כלי מילות המפתח של גוגל
זהו כלי שמובן מאליו שיהיה ברשימה של כלים שימושיים לאנשי תוכן, ובכל זאת חשוב לנו להכניס אותו לכאן, לו רק כדי שלא יהיה ספק וכדי להדגיש את חשיבותו. במובנים רבים, גוגל שולטת באינטרנט ובמידע אליו נחשפים הגולשים – לצד פייסבוק ופלטפורמות אחרות כמובן. לכן זה אך מתבקש שכדי ליצור תוכן מעולה ורלוונטי ולקדם אותו, נשתמש בכלי טכנולוגי של גוגל.
השימוש בכלי מילות המפתח של גוגל מאפשר למצוא את מונחי החיפוש הטובים והיעילים ביותר שבהם תוכלו להשתמש בכותרות ובגוף הטקסטים שאתם יוצרים, אלו כמובן מונחים שיותר גולשים מחפשים. הכלי מציג לכם סטטיסטיקות לגבי נפחי חיפוש למונחים מסוימים, מציע רעיונות למילות מפתח לפי מונחים מוגדרים או נושא ומספק עוד נתונים חשובים ומעניינים לגבי יצירת תוכן וקידומו. מן הסתם אין להשתמש רק בתוצאות לש כלי מילות המפתח של גוגל כדי לקבוע איזה תוכן תייצרו, אך בהחלט אתם יכולים להשתמש בו כעוד גורם לקראת החלטה וגם מבחינת הבנת נפחי חיפוש צפויים למילות מפתח מסוימות.
Visual.iy
שיווק באמצעות תוכן הוא לא רק ליצור תוכן מעולה, יעיל ובעל ערך לקורא, זהו נושא המחייב גם התייחסות לאופן בו התוכן שלכם מוצג. והשירות של Visual.ly מטפל בדיוק בנקודה הזו ומאפשר לכם ליצור תוכן עם נראות מהממת ומושכת את העין, תוכן שיקפוץ החוצה מהמסך וישפר את האינטראקציות של הגולשים עם התוכן שלכם. השירות מחבר בין יצרני תוכן למקצועני וגורמי עיצוב כדי ליצור אינפוגרפיקות מצוינות ועוד אלמנטים גרפיים שילוו את הטקסט שלכם או אשר יציגו אותו באופן בולט, מושך ואסתטי.
Uberflip
ממשק טכנולוגי רב יכולות המיועד לזרז ולייעל את משפך המכירות של האתר שלכם דרך הצגה יעילה, מותאמת אישית ודינמית של התוכן המעולה שלכם לגולשים. השירות של אוברפליפ כולל אלמנטים של ניהול חוויית צריכת התוכן של גולשים, זירוז וייעול "מסע" התוכן של משתמש עד לקבלת החלטה צרכנית וביצוע מכירה, בינה מלאכותית להבנת קהל היעד ואיזה תוכן להציג לו כדי לייעל את משפך ההמרה ועוד יכולות המיועדות להגיש לגולשים את התוכן שלכם בצורה האופטימאלית עבורם, בזמן המתאים ובאופן שהכי מקדם המרה.
Hootsuite
כיום המון מפעילויות התוכן שלכם מופצות או אפילו מיועדות בלעדית לרשתות חברתיות, כאן הממשק הטכנולוגי היעיל והחזק של HootSuite נכנס לתמונה. השירות הזה מאפשר לכם לנהל את כל פעילויות התוכן שלכם במדיה חברתית, במקום אחד ועם שלל כלים אפקטיביים. ניתן ליצור פוסט איכותי מבחינת תוכן וויזואליות ולקבוע דרך השירות היכן לפרסמו, ממקום אחד ובלי להיכנס בנפרד לכל פלטפורמה וחשבון. כמו כן השירות מאפשר תזמון ואוטומציה של פרסום פוסטים במדיה חברתית, מדידת תוצאות של פעילות תוכן במדיה חברתית, לנהל את השיח החברתית של המותג שלכם בצורה יעילה ובלי לפספס שיחות חשובות ועוד יכולות.
לסיכום:
התנעת מאמצי השיווק באמצעות תוכן שלכם יכולה בהחלט להיות כמו קרב בעלייה אם אין לכם את הכלים הנכונים כדי לעזור לכם לבצע את העבודה כמו שצריך ולבצע אינטגרציה אופטימאלית של כל היבטי יצירת והפצת תוכן מעולה במרחב הדיגיטלי. כתיבת תוכן איכותי ובעל ערך זה חשוב וזהו הבסיס של אנשי תוכן מעולים, אבל אתם צריכים עוד כלים טכנולוגיים ויצירתיים כדי לגרום לתוכן שלכם להשיג את התוצאות הרצויות ולבלוט מעל כל היתר.