מדריך יצירת מודעות קרוסלה בלינקדאין

אנידור חקק

יוני 19, 2018

כמו כל דבר שהתחיל בפייסבוק ובסופו של דבר מוצא את עצמו גם בלינקדאין, הגיע הזמן להשיק בלינקדאין את מודעות הקרוסלה.

אחרי שלינקדאין אימצה את קידום התוכן , הסרטונים וקמפיין מודעות לידים בלינקדאין, עכשיו התור של מודעות קרוסלה להצטרף לחיינו ואנחנו פה להראות לכם איך עושים את זה בלינקדאין.

מה זה בכלל מודעות קרוסלה?

מודעות קרוסלה בפייסבוק למי שלא מכיר, מאפשרות להציג לגולש מספר תמונות / סרטונים, כשכל תמונה מפנה לדף נחיתה ייעודי.  זה טוב במיוחד עבור קידום מספר מוצרים ושירותים שמתאימים לאותו סוג של קהל

ומציג את המוצרים השונים בצורה ויזואלית מושכת בדסקטופ ובמובייל (הזזה במגע)

כך זה נראה בפייסבוק:

מודעות קרוסלה בפייסבוק

 

 

מודעות קרוסלה יכולות להופיע בנוסף גם במודעות באינסטגרם (ששייכת אף היא לפייסבוק).

לעוד מידע על פרסום בפייסבוק ואינסטגרם

 

אז איך יוצרים מודעת קרוסלה בלינקדאין?

מודעות קרוסלה בלינקדאין ניתנות להקמה רק תחת האפשרות של sponsored content (תוכן שמופיע בפיד).  בין היתר תחת סוג קמפיין זה ניתן ליצור מודעות קידום תוכן , דארק פוסט (שלא מופיע בדף החברה בלינקדאין), קידום סרטונים ומודעות לידים.

קמפיין קידום תוכן בלינקדאין

מודעת קרוסלה מאפשרת להעלות 2-10 "כרטיסים" שונים (גודל אופטימאלי לכל תמונה: 1080X1080), המציגים בצורה ויזואלית את הסיפור שלכם (או את המוצרים והשירותים שלכם). כל "כרטיס" מאפשר לכם לרשום הנעה לפעולה ייחודית וקישור לדף יעד ייעודי.

הסיבה שאני רושם "הסיפור שלכם" היא שכיום מותגים נדרשים לכתוב את הסיפור שלהם ולייצר שיחה עם הלקוחות, להבדיל מיצירת תוכן שיווקי שרק מנסה למכור.

שיווק היום הוא קודם כל לדעת לספר סיפור ומשם יגיעו המכירות.

כך גם פועלות מודעות קרוסלה, הן מאפשרות לנו להציג יותר תוכן ויזואלי ולהגדיל את האינטראקציה עם קהל היעד שלנו.  כמובן שאפשר לקחת את זה למקום המכירתי הבסיסי ולהציג פשוט מספר מוצרים שונים שמתאימים לקהל.  אך בהחלט מדובר כאן גם בהזדמנות להציג מידע חזותי אודות העסק שלכם (למשל סיפורי הצלחה, ממליצים, קייס סטאדיז וכדומה).

עבור משווקי B2B, מדובר בעוד אפשרות נהדרת להפוך את השיווק האפרורי והרציני מדי לשיווק ויזואלי שיותר קל להתחבר אליו וזה בהחלט כיוון שכדאי לנסות אותו.

לאחר שנכנסנו ליצירת קמפיין מסוג sponsored content, נבחר באופציה של מודעות לידים או מודעות sponsored content לקידום תוכן – מאמר / תמונה / קישור (כרגע האופציה היחידה דרכה ניתן להקים מודעות קרוסלה).

 

לאחר בחירת מודעה מסוג קרוסלה, נתחיל בתהליך יצירת המודעה:

יצירת מודעת קרוסלה בלינקדאין

 

איך בונים מודעת קרוסלה בלינקדאין?

  1. בשלב ראשון בחרו שם מודעה. (גלוי לעיניכם בלבד, רצוי לתת שם שיעזור לכם לזכור מה מטרת המודעה ובמסגרת איזה קמפיין)
  2. תנו כותרת שתופיע בראש המודעה (עד 255 תווים)
  3. הגדירו כתובת URL אליה יופנו הגולשים שיקליקו על המודעות.  מדובר בכתובת ברירת מחדל למי שיקליק על המודעה ולאו דווקא על כרטיס ספציפי.  שימו לב שניתן לבחור שכל המודעות יפנו לאותו דף יעד.
  4. יצירת כרטיסים: 2-10 כרטיסים.  כותרת של כל כרטיס – עד 255 תווים.  תמונה: גודל אופטימאלי 1080X1980

שלבי עבודה מודעת קרוסלה בלינקדאין

 

 

מכאן תהליך הקמת הקמפיין זהה ליתר סוגי הקמפיינים בלינקדאין, כשבשלב הבא תידרשו להגדיר את קהלי היעד שייחשפו לקמפיין, תקציבי פרסום והפעלת הקמפיין.

שימו לב שבמידה ובחרתם במודעות לידים, בשלב הבא תצטרכו להגדיר את טופס הלידים.   במידה ובחרתם במודעת קידום תוכן רגילה, תועברו ישר לממשק הגדרת קהלי היעד.

למידע נוסף, מוזמנים לקרוא מדריך מקיף ועדכני על פרסום בלינקדאין

 

 

 

צריכים תוכן שיווקי ?

מאמרים נוספים

AI

פברואר 11, 2024

מדריך השוואה בין מידג'רני ללאונרדו, לדאלי, לסטייבל

גוגל ג'מיני

ינואר 25, 2024

גוגל ג'מיני GEMINI – מודל הבינה המלאכותית של גוגל

בינה מלאכותית משנה את עולם השיווקי

נובמבר 15, 2023

איך בינה מלאכותית משנה את עולם השיווק הדיגיטלי?

Google bard

אוגוסט 2, 2023

צ'אט גוגל בארד (Google Bard) הוא מעכשיו גוגל Gemini – איך משתמשים בצ'אט AI של גוגל?

כותרת מנצחת

פברואר 21, 2023

איך תבחרו כותרת מנצחת שכולם יקליקו עליה?

ינואר 24, 2023

מחוללי תמונות AI בינה מלאכותית ליצירת אומנות מטקסט

מדריך Chat GPT

ינואר 15, 2023

ChatGPT – תוכן AI הפך ללגיטימי

ביטויי זנב ארוך

דצמבר 18, 2022

מה הם ביטויי זנב ארוך ולמה הם חשובים לSEO

נובמבר 16, 2022

תוכן איכותי לאתרים

נובמבר 16, 2022

שיווק ויראלי

נובמבר 16, 2022

שיווק ברשתות חברתיות

נובמבר 16, 2022

שיווק בפייסבוק כי פשוט חייבים להיות שם!

קידום בגוגל | קידום אתרים בגוגל

קידום אתר באינטרנט

נובמבר 16, 2022

פרסום עסקים

פרסום בגוגל | קידום ממומן – AD תוכן ומדיה

נובמבר 16, 2022

ניהול תוכן | עריכת תוכן

נובמבר 16, 2022

מחקר מילות מפתח

נובמבר 16, 2022

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

נובמבר 16, 2022

כתיבת מאמרים