צ'קליסט – קידום צפיות ביוטיוב

אנידור חקק

דצמבר 12, 2018

פעילות אורגנית ביוטיוב:

הגדרות כלליות לערוץ היוטיוב שלכם:

  • להגדיר תמונת קאבר ותמונת פרופיל רלוונטית
  • להגדיר קישור לאתר וקישורים לרשתות חברתיות

  • להגדיר סרטוני טריילר – גם לגולשים שכבר נרשמו לערוץ ולגם לגולשים חדשים
  • להגדיר כתובת URL מותאמת אישית תחת הגדרות מתקדמות

העלאת סרטונים:

  • מומלץ להעלות כל סרטון עם כותרת רלוונטית לחיפושי הגולשים – עד 100 תווים
  • בהעלאת סרטון: יש לכתוב תיאור מקיף (עד 5000 תווים) כולל מילות מפתח, כולל שם המותג , כולל שם המופיע בסרטון ושם החברה שלו. מומלץ להגדיר גם מילות מפתח רלוונטיות לסרטון (פחות קריטי)
  • להוסיף קישור למאמר רלוונטי באתר. הקישור חייב להופיע ב- 2 השורות הראשון של התיאור – כדי שיראו אותו בתצוגת סרטון בלי ללחוץ על "הראה עוד"

  • לקבוע לכל סרטון Thumbnail (תמונה ראשית לסרטון) שיווקית ומותאמת לסרטון
  • להוסיף כתוביות בכל סרטון
  • כל סרטון שעולה ליוטיוב, יעלה במקביל לאתר (EMBED) וישולב במסגרת מאמר/פוסט מקיף בנושא. כך תוכלו לתפוס 2 תוצאות בדף הראשון כשמחפשים בגוגל – גם בקרוסלת סרטונים מיוטיוב וגם המאמר מתוך האתר שלכם.

  • להוסיף לכל סרטון – מסך סיום עם הנעה לפעולה להרשמה לערוץ ולצפייה בסרטונים רלוונטיים נוספים

מה משפיע על קידום אורגני של צפיות ביוטיוב?

  • כותרת הסרטון + תיאור + תגיות
  • מספר צפיות (וכמה צפיות עד סוף הסרטון)
  • הוספות לפלייליסט
  • ותק הוידאו
  • כמות לייקים / דיסלייקים
  • כמות סימוני דגל על הסרטון (תוכן פוגעני)
  • כמות שיתופים
  • כמות תגובות
  • כמות נרשמים לערוץ היוטיוב
  • כמות הפעמים שהוטמע הסרטון באתרים אחרים
  • כמות ואיכות קישורים לסרטון

פעילות ממומנת ביוטיוב:

  • ממליץ להתחיל קמפיין ממומן לקידום כל סרטון שלכם בגוגל אדס אבל לא להפעיל את הקמפיין. לאחר שתתחילו עם התהליך, לאחר מספר ימים תופיע אפשרות בכל סרטון יוטיוב בשם: שכבת הנעה לפעולה

  • באזור זה תוכלו להגדיר כפתור עם שורת הנעה לפעולה שיפנה את הגולשים שיקליקו לדף נחיתה/לאתר שלכם

אפשרויות קידום ממומן של צפיות ביוטיוב:

In streamמודעת וידאו בסרטון: מופיע לפני/במהלך/אחרי סרטון. ניתן לדלג לאחר 5 שניות. תשלום על צפיות / הקלקות

Video discovery: מודעות תצוגה –לצד סרטונים  או בתוצאות החיפוש.   תשלום על כל הקלקה

Bumperמודעה לסרטונים עד 6 שניות (לא ניתן לדלג)

Outstream: במובייל בלבד – באתרים ואפליקציות מחוץ ליוטיוב.  הסרטון מוצג במצב מושתק. בקמפיין מסוג awareness בלבד

  • מומלץ לקדם באופן ממומן סרטונים במודעות in stream – כל עוד הגולש לא צפה בכל הסרטון (או לפחות 30 שניות) – לא תשלמו כלום
  • קידום סרטון בתוצאות החיפוש ביוטיוב במונחים רלוונטיים

מוזמנים לקרוא מדריך מקיף על פרסום ביוטיוב

צריכים תוכן שיווקי ?

מאמרים נוספים

ספטמבר 17, 2024

אימון מודל LORA עצמי במודל FLUX ליצירת תמונות ריאליסטיות

כתיבת תוכן

יולי 30, 2024

רעיונות ליצירת תוכן איכותי באתר

AI

פברואר 11, 2024

מדריך השוואה בין מידג'רני ללאונרדו, לדאלי, לסטייבל

גוגל ג'מיני

ינואר 25, 2024

גוגל ג'מיני GEMINI – מודל הבינה המלאכותית של גוגל

בינה מלאכותית משנה את עולם השיווקי

נובמבר 15, 2023

איך בינה מלאכותית משנה את עולם השיווק הדיגיטלי?

Google bard

אוגוסט 2, 2023

צ'אט גוגל בארד (Google Bard) הוא מעכשיו גוגל Gemini – איך משתמשים בצ'אט AI של גוגל?

כותרת מנצחת

פברואר 21, 2023

איך תבחרו כותרת מנצחת שכולם יקליקו עליה?

ינואר 24, 2023

מחוללי תמונות AI בינה מלאכותית ליצירת אומנות מטקסט

מדריך Chat GPT

ינואר 15, 2023

ChatGPT – תוכן AI הפך ללגיטימי

ביטויי זנב ארוך

דצמבר 18, 2022

מה הם ביטויי זנב ארוך ולמה הם חשובים לSEO

נובמבר 16, 2022

תוכן איכותי לאתרים

נובמבר 16, 2022

שיווק ויראלי

נובמבר 16, 2022

שיווק ברשתות חברתיות

נובמבר 16, 2022

שיווק בפייסבוק כי פשוט חייבים להיות שם!

קידום בגוגל | קידום אתרים בגוגל

קידום אתר באינטרנט

נובמבר 16, 2022

פרסום עסקים

פרסום בגוגל | קידום ממומן – AD תוכן ומדיה

נובמבר 16, 2022

ניהול תוכן | עריכת תוכן

נובמבר 16, 2022

מחקר מילות מפתח