פעילות אורגנית ביוטיוב:
הגדרות כלליות לערוץ היוטיוב שלכם:
- להגדיר תמונת קאבר ותמונת פרופיל רלוונטית
- להגדיר קישור לאתר וקישורים לרשתות חברתיות
- להגדיר סרטוני טריילר – גם לגולשים שכבר נרשמו לערוץ ולגם לגולשים חדשים
- להגדיר כתובת URL מותאמת אישית תחת הגדרות מתקדמות
העלאת סרטונים:
- מומלץ להעלות כל סרטון עם כותרת רלוונטית לחיפושי הגולשים – עד 100 תווים
- בהעלאת סרטון: יש לכתוב תיאור מקיף (עד 5000 תווים) כולל מילות מפתח, כולל שם המותג , כולל שם המופיע בסרטון ושם החברה שלו. מומלץ להגדיר גם מילות מפתח רלוונטיות לסרטון (פחות קריטי)
- להוסיף קישור למאמר רלוונטי באתר. הקישור חייב להופיע ב- 2 השורות הראשון של התיאור – כדי שיראו אותו בתצוגת סרטון בלי ללחוץ על "הראה עוד"
- לקבוע לכל סרטון Thumbnail (תמונה ראשית לסרטון) שיווקית ומותאמת לסרטון
- להוסיף כתוביות בכל סרטון
- כל סרטון שעולה ליוטיוב, יעלה במקביל לאתר (EMBED) וישולב במסגרת מאמר/פוסט מקיף בנושא. כך תוכלו לתפוס 2 תוצאות בדף הראשון כשמחפשים בגוגל – גם בקרוסלת סרטונים מיוטיוב וגם המאמר מתוך האתר שלכם.
- להוסיף לכל סרטון – מסך סיום עם הנעה לפעולה להרשמה לערוץ ולצפייה בסרטונים רלוונטיים נוספים
מה משפיע על קידום אורגני של צפיות ביוטיוב?
- כותרת הסרטון + תיאור + תגיות
- מספר צפיות (וכמה צפיות עד סוף הסרטון)
- הוספות לפלייליסט
- ותק הוידאו
- כמות לייקים / דיסלייקים
- כמות סימוני דגל על הסרטון (תוכן פוגעני)
- כמות שיתופים
- כמות תגובות
- כמות נרשמים לערוץ היוטיוב
- כמות הפעמים שהוטמע הסרטון באתרים אחרים
- כמות ואיכות קישורים לסרטון
פעילות ממומנת ביוטיוב:
- ממליץ להתחיל קמפיין ממומן לקידום כל סרטון שלכם בגוגל אדס אבל לא להפעיל את הקמפיין. לאחר שתתחילו עם התהליך, לאחר מספר ימים תופיע אפשרות בכל סרטון יוטיוב בשם: שכבת הנעה לפעולה
- באזור זה תוכלו להגדיר כפתור עם שורת הנעה לפעולה שיפנה את הגולשים שיקליקו לדף נחיתה/לאתר שלכם
אפשרויות קידום ממומן של צפיות ביוטיוב:
In stream – מודעת וידאו בסרטון: מופיע לפני/במהלך/אחרי סרטון. ניתן לדלג לאחר 5 שניות. תשלום על צפיות / הקלקות
Video discovery: מודעות תצוגה –לצד סרטונים או בתוצאות החיפוש. תשלום על כל הקלקה
Bumper: מודעה לסרטונים עד 6 שניות (לא ניתן לדלג)
Outstream: במובייל בלבד – באתרים ואפליקציות מחוץ ליוטיוב. הסרטון מוצג במצב מושתק. בקמפיין מסוג awareness בלבד
- מומלץ לקדם באופן ממומן סרטונים במודעות in stream – כל עוד הגולש לא צפה בכל הסרטון (או לפחות 30 שניות) – לא תשלמו כלום
- קידום סרטון בתוצאות החיפוש ביוטיוב במונחים רלוונטיים
מוזמנים לקרוא מדריך מקיף על פרסום ביוטיוב