, ,

צ'קליסט – קידום צפיות ביוטיוב

פעילות אורגנית ביוטיוב:

הגדרות כלליות לערוץ היוטיוב שלכם:

  • להגדיר תמונת קאבר ותמונת פרופיל רלוונטית
  • להגדיר קישור לאתר וקישורים לרשתות חברתיות

  • להגדיר סרטוני טריילר – גם לגולשים שכבר נרשמו לערוץ ולגם לגולשים חדשים
  • להגדיר כתובת URL מותאמת אישית תחת הגדרות מתקדמות

העלאת סרטונים:

  • מומלץ להעלות כל סרטון עם כותרת רלוונטית לחיפושי הגולשים – עד 100 תווים
  • בהעלאת סרטון: יש לכתוב תיאור מקיף (עד 5000 תווים) כולל מילות מפתח, כולל שם המותג , כולל שם המופיע בסרטון ושם החברה שלו. מומלץ להגדיר גם מילות מפתח רלוונטיות לסרטון (פחות קריטי)
  • להוסיף קישור למאמר רלוונטי באתר. הקישור חייב להופיע ב- 2 השורות הראשון של התיאור – כדי שיראו אותו בתצוגת סרטון בלי ללחוץ על "הראה עוד"

  • לקבוע לכל סרטון Thumbnail (תמונה ראשית לסרטון) שיווקית ומותאמת לסרטון
  • להוסיף כתוביות בכל סרטון
  • כל סרטון שעולה ליוטיוב, יעלה במקביל לאתר (EMBED) וישולב במסגרת מאמר/פוסט מקיף בנושא. כך תוכלו לתפוס 2 תוצאות בדף הראשון כשמחפשים בגוגל – גם בקרוסלת סרטונים מיוטיוב וגם המאמר מתוך האתר שלכם.

  • להוסיף לכל סרטון – מסך סיום עם הנעה לפעולה להרשמה לערוץ ולצפייה בסרטונים רלוונטיים נוספים

מה משפיע על קידום אורגני של צפיות ביוטיוב?

  • כותרת הסרטון + תיאור + תגיות
  • מספר צפיות (וכמה צפיות עד סוף הסרטון)
  • הוספות לפלייליסט
  • ותק הוידאו
  • כמות לייקים / דיסלייקים
  • כמות סימוני דגל על הסרטון (תוכן פוגעני)
  • כמות שיתופים
  • כמות תגובות
  • כמות נרשמים לערוץ היוטיוב
  • כמות הפעמים שהוטמע הסרטון באתרים אחרים
  • כמות ואיכות קישורים לסרטון

פעילות ממומנת ביוטיוב:

  • ממליץ להתחיל קמפיין ממומן לקידום כל סרטון שלכם בגוגל אדס אבל לא להפעיל את הקמפיין. לאחר שתתחילו עם התהליך, לאחר מספר ימים תופיע אפשרות בכל סרטון יוטיוב בשם: שכבת הנעה לפעולה

  • באזור זה תוכלו להגדיר כפתור עם שורת הנעה לפעולה שיפנה את הגולשים שיקליקו לדף נחיתה/לאתר שלכם

אפשרויות קידום ממומן של צפיות ביוטיוב:

In streamמודעת וידאו בסרטון: מופיע לפני/במהלך/אחרי סרטון. ניתן לדלג לאחר 5 שניות. תשלום על צפיות / הקלקות

Video discovery: מודעות תצוגה –לצד סרטונים  או בתוצאות החיפוש.   תשלום על כל הקלקה

Bumperמודעה לסרטונים עד 6 שניות (לא ניתן לדלג)

Outstream: במובייל בלבד – באתרים ואפליקציות מחוץ ליוטיוב.  הסרטון מוצג במצב מושתק. בקמפיין מסוג awareness בלבד

  • מומלץ לקדם באופן ממומן סרטונים במודעות in stream – כל עוד הגולש לא צפה בכל הסרטון (או לפחות 30 שניות) – לא תשלמו כלום
  • קידום סרטון בתוצאות החיפוש ביוטיוב במונחים רלוונטיים

מוזמנים לקרוא מדריך מקיף על פרסום ביוטיוב

צריכים תוכן מעולה לאתר שלכם?

חברת AD תוכן ומדיה מתמחה במתן פתרונות תוכן באינטרנט. בעזרת שירותי התוכן שלנו תוכלו לקדם את האתר שלכם בתוצאות החיפוש של GOOGLE וגם להגדיל את כמות הלקוחות שפונים אליכם דרך האתר.

אהבתם? שתפו!

מה יש לכם להגיד בנושא?

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגיש חופשי להוסיף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *