ניהול תוכן הוא מקצוע שנולד עם הצורך לשירותי עריכת תוכן עבור אתרים באינטרנט.
בעמוד זה נביא בפניכם מאמר המתאר את חשיבותו של ניהול תוכן , כחלק מבנייה או קידום אתרים.
ב- AD תוכן ומדיה אנו מספקים מגוון שירותי כתיבת תוכן, המשמשים לקידום אתרים והגדלת מכירות באמצעות תוכן שיווקי שמניע את הגולשים לפעולה.
בנוסף אנו מספקים שירותי ניהול ועריכת תכנים לאתרים שונים.   היעזרו בנו בשירותי ניהול תוכן ובשירותי הגהה / עריכת תוכן – פנו אלינו עוד היום.

לפוסטים ממוקדים הקליקו על הנושא הרצוי:

כאשר מאפיינים את האתר לצורך ניהול תוכן , אנו מבדילים בין מספר סוגי תוכן :

תוכן שיווקי או תוכן ענייני המיועד לקריאה ולהנאת הגולש הנכנס לאתר. ההבדל המהותי בבניית תוכן לאתרים הנו שייעוד מרבית האתרים הנו למכור מוצר או שירות כלשהו, ועל כן תמיד נקפיד על כתיבה שיווקית בבניית תוכן לאתרים. ניהול תוכן נעשה לרוב באמצעות מערכות ניהול תוכן. מערכות אלו מקנות גישה ישירה ל- FTP , שם למעשה מנוהלים כל קבצי דפי האתר. מערכת ניהול תוכן מאפשרת לנו לערוך בקלילות את המאמרים השונים ולהזין מאמרים חדשים באמצעות הזנת כותרת, תגיות META לקידום וכמובן גוף המאמר. מנהל תוכן חייב להיות בעל ידע רב בבלשנות , כתיבה וניסוח בעברית תקינה ונכונה. אין דבר מצער יותר מלקרוא טקסט בעל שגיאות כתיב. זהו דבר שעלול לפגוע באופן קשה מאוד במיתוג האתר ולהבריח ממנו לקוחות.

4493314_blogעריכת תוכן

ועכשיו לעבודה – איך כותבים תוכן?
ראשית יש צורך לאפיין את האתר אליו כותבים תוכן , לבדוק את המתחרים בשוק ולבחור את מילות המפתח שיוזנו במאמרי תוכן .
לאחר שאיתרתם את מילות המפתח, עליכם לבחור את הנושאים לכתבות תוכן לאתרים.
כעת, יש ברשותכם מילות מפתח ונושאים לכתבות.
בבניית תוכן לאתרים נפתח בפסקה ראשונה כללית ושיווקית, שתמשוך את הקורא אל המאמר.
לאחר מכן נזין תוכן שיהווה את גוף המאמר.
חלק זה אינו חייב להיות בעל תוכן שיווקי ועליו להיות ממוקד סביב מילות המפתח.
לסיום נסכם בפסקה כוללת ושיווקית, שתהווה תוכן מסכם לכתבה.

מונח נוסף וחשוב עליו יש להתעכב הנו "צפיפות מילות מפתח".
מושג זה נמדד באחוזים ומהווה את אחוז מילות המפתח מיתר כתבת תוכן לאתרים.
למשל, אם יש תוכן לאתרים באורך 400 מילים ומתוכם 20 מילים הן מילות מפתח, הרי שישנה צפיפות מילות מפתח ששווה לחמש אחוז.

כתיבת תוכן לאתרים צריך לכלול הכנסת מילות מפתח ועם זאת להקפיד להיות ענייני מצד אחד ושיווקי מצד שני.
כיום חברות רבות מספקות תוכן לאתרים. הוכח כבר מעל לכל ספק שבאמצעות תוכן , ניתן לקבל קידום אתרים אורגני משמעותי במנועי החיפוש.
לכן, למי שתהה על חשיבותו של תוכן , מומלץ להשקיע כמה שקלים ולעשות את זה בצורה מקצועית.

עורך תוכן / מנהל תוכן

במקביל למיתון שפקד כמעט כל מקצוע אפשרי, דווקא התגלה מקצוע חדש – מנהל תוכן או עורך תוכן.
עורך תוכן הוא דמות לה נזקק כל אתר או עסק אינטרנטי.
על חשיבותו של תוכן בקידום אתרים כבר למדנו – עורך תוכן הוא זה שדואג להזין יום יום את התוכן המשתנה לאתר.
מנהל תוכן ישבץ את כתבות התוכן באתר , ישבץ בהן מילות מפתח, וישתול בהן קישורים לקידום האתר.
יש דבר אחד שלו זקוק כל מנהל תוכן / עורך תוכן – מדובר בכלי העזר – ממשק ניהול תוכן.

מערכת ניהול תוכן

אחד הדברים החשובים , שעליכם להקפיד עליו כאשר אתם מאפיינים את האתר שלכם לבנייה,
הוא לוודא שבונה האתר בונה לכם גם מערכת ניהול תוכן. באמצעות ניהול תוכן , תוכלו לנהל את התכנים והמאמרים באתרכם,
תוך עדכון שוטף למטרות קידום אתרים. חשוב שתיבנה מערכת ניהול תוכן פשוטה וקלה לתפעול.
וכמו שאמר פעם אדם חכם: "מה שלא יהיה פשוט – פשוט לא יהיה"