צריכים תוכן שיווקי?

לקוחות לא קונים מוצרים – הם קונים את מה שהמוצרים מספקים להם.

  • האם חשבתם פעם על הצורך האמיתי של הלקוחות שלכם?
  • האם חשבתם פעם האם המסרים שלכם פוגשים את הצורך של הלקוח?

תוכן שיווקי טוב זה תוכן שמוכר בין השורות, שגורם ללקוח להבין שהמוצר או השירות שלכם – זו התשובה למה שהוא באמת צריך ומחפש. אנו חיים בעידן שבו האינטרנט משמש אותנו בכל שלב בתהליך הקנייה, החל מחיפוש המידע דרך השוואת מחירים ועד הרכישה.

לכן חשיפת העסק שלנו בעולם הווירטואלי חשובה ואף הכרחית!

אולם, חשיפה בלבד איננה מספיקה, שכן עודף הגירויים ברשת מכריח כל משווק להילחם על תשומת הלב של הגולש. מי שינצח זה מי שיידע לספק את התוכן הטוב ביותר! רק המסר הנכון שנחשף לעיניים הנכונות יכול לייצר את האינטרקציה שלה כל עסק מייחל. כתיבת תוכן שיווקי באתר, מודעות לקמפיינים בגוגל ופייסבוק, דפי נחיתה – אנחנו יודעים לייצר את התוכן שהופך גולשים ללקוחות.

אם אתם מבינים שתוכן הוא המפתח שלכם למכירות אונליין – פנו אלינו!

כתיבה שיווקית – מה חשוב לדעת:

מיהו קהל היעד שלכם?

התשובה הנפוצה ביותר כשאני שואל לקוח "מיהו קהל היעד של האתר" היא בדרך כלל: "כולם", אני משווק לכולם.

אז בוא נגדיר את זה אחת ולתמיד: מי שמשווק לכולם לא משווק לאף אחד.

למה?

כי לכל קהל יש צרכים אחרים ולכן צריך למשוך אותם אלינו עם מסרים שיתאימו בדיוק עבורם.

מה הכאבים של קהל היעד? איך אני מושך אותו אלי?

הדרך הטובה ביותר לכתוב תוכן שיווקי היא להבין את קהל היעד שאליו אני כותב.  תתחילו בהבנה שאיש שיווק לא נמדד במכירות, הוא נמדד בשביעות רצון הלקוחות שלו.   ואם אתם רוצים שהלקוחות שלכם יהיו שבעי רצון מהמוצר או השירות שלכם, אתם צריכים להבין איזה ערך אתם נותנים להם ולמה המוצר או השירות שלכם ישפר את חייהם לטובה

פסיכולוגיה שיווקית

בשיווק יש המון פסיכולוגיה. בסופו של דבר בצד השני של הטקסט נמצא בן אדם שמחפש פיתרון לבעיה שלו. הוא לא מחפש לקנות, הוא מחפש פיתרון.

כל מי שלמד מדעי החברה יודע שלכולנו יש בסופו של דבר את אותם צריכים בסיסיים (כמו שלמדנו בפירמידת מאסלו). כולנו רוצים ביטחון ורווחה כלכלית, כולנו רוצים להצליח, כולנו רוצים להיות נאהבים ועם חברים, כולנו רוצים שקט נפשי או זמן פנוי, כולנו רוצים להיות בריאים וכולנו ממש פוחדים שלא נצליח או שנפסיד.

האם חשבתם פעם איך התוכן השיווקי שאתם כותבים נוגע באחד מהצרכים האלה? הרי מדובר בצרכים בסיסיים שמשותפים לכולנו.  כתיבה שיווקית חייבת להתמקד בצרכים הללו ובכאבים של הלקוח כדי לייצר אתו אינטראקציה.

הנעה לפעולה

הלקוח רוצה שתגידו לו מה לעשות. תהיו ברורים וגשו לעניין.  אל תעמיסו על הגולש.

ואם כבר סיימנו עם הנעה לפעולה, אז מן הראוי שנסיים אתה אם אתם מבינים שתוכן שיווקי זה כלי מכירתי שממצב ובונה אתכם ברשת – אתם צריכים חברה שמבינה שיווק.  אנחנו לא רק כותבים, אנחנו מנהלים קמפיינים ומקדמים אתרים. אנחנו יודעים מה עובד ומה לא .

נסו אותנו – צרו קשר ונשמח לעזור גם לכם!