קטגוריות: מאמרים

עריכת תוכן SEO

תוכן איכותי ורלוונטי הוא חלק אינטגראלי וחשוב מאוד בכל תהליך קידום אתר בגוגל (SEO) וכפי שנאמר כבר רבות, "התוכן הוא המלך", זה בהחלט נכון ומקבל דגש מעשי ומקצועי במציאות בה שיווק באמצעות תוכן הופך למשמעותי ונפוץ יותר וכאשר מנוע החיפוש של גוגל הפך להרבה יותר מתקדם באיתור התוכן המעולה שצריך להיות באתר שלכם. אבל – וזה אבל חשוב – התוכן שלכם לא רק צריך להיות מעולה, בעל ערך ורלוונטי אלא הוא צריך להיות כתוב וערוך לצורך ביצועי SEO טובים. לכן נסביר אודות עריכת תוכן SEO.

יישום אופטימיזציה לתוכן בעמודי האתר שלכם מתוך הסתכלות על נקודות חשובות על קידום האתר במנועי חיפוש, יסייע למשתמשים ולקוחות פוטנציאליים למצוא את האתר שלכם בהקשר לנושא או תשובות שהם מחפשים. אבל היום, במציאות הטכנולוגית, הצרכנית וגם מבחינת איכות חוויית המשתמש, אי אפשר כבר "פשוט" לכתוב תוכן SEO בסיסי אלא צריך לנהל אסטרטגיית תוכן מפורטת ומותאמת אישית וצריך לבצע עריכת תוכן SEO חכמה ואפקטיבית.

מה חשוב להשיג באמצעות עריכת תוכן SEO

  • הגברת דירוגי העמוד בחיפוש ביטויים רלוונטיים
  • הגברת הטראפיק לאתר ויצירת יתר לידים דרך תוכן מעולה
  • הגברת ההמרות (Conversions) המתקבלות מהאתר
  • הגברת המודעות למותג שלכם

אלמנטים חשובים ומקדמים אלו מתקבלים, בין היתר, דרך כתיבת תוכן איכותי ובעל ערך לגולשים, תוך יישום מתמיד של תהליכי עריכת תוכן למטרת SEO ושמירה על ניהול נכון של כלל מערך התוכן לאתר ועם אינטגרציה מלאה לתהליכי ה-SEO.

דגשים בעריכת תוכן SEO וכיצד עושים זאת נכון

תוכן מעולה צריך להיות תוכן שנותן לקורא תשובה ברורה לשאלה שהוא שאל, תוכן שנותן לקורא את המידע שהוא צריך, בצורה יעילה, זורמת ובהחלט גם שיווקית במקרים רבים. אך לצד זה, תוכן מעולה גם פונה לגוגל מבחינת מבנה ואלמנטים מבניים, כך שיהיה יותר קל למנוע החיפוש למצוא את התוכן בהקשר לביטויי חיפוש רלוונטיים ושהעמוד יקבל דירוגים גבוהים בחיפוש.

דירוגי חיפוש גבוהים יותר לביטוי חיפוש = יותר תנועת גולשים לעמוד בהקשר לשאילתות חיפוש עם אותו ביטוי!

הפרקטיקה של יצירת תוכן מעולה אשר נותן ערך ואפקטיביות לגולש, מקדם המרה של מטרות האתר/העמוד וגם מקדם את האתר כולו בחיפושי גוגל – היא האומנות של תחום התוכן והיכן שקורה כל "הקסם".

דגשים חשובים לגבי עריכת תוכן SEO כוללים, בין היתר, את הנקודות הבאות – כאשר אלה נקודות שחייבים לגעת בהן בחכמה כדי להשיג מטרות תוכן איכותיות:

  • כותרות ותגיות כותרות בעמוד: כתיבת תגיות וכותרות עמוד העמדות בדרישות ובתקינה של גוגל ואשר מספקות ערך לגולש וערך SEO.
  • שילוב ביטויי מפתח: יישום שילובים חכמים ואפקטיביים של ביטויי מפתח בתוך הטקסט ובתגיות השונות של העמוד.
  • תגיות Meta Descriptions: כתיבת תגיות תיאור איכותיות המושכות את המשתמש להקליק על תוצאת החיפוש וכך מקדמות דירוג גבוה יותר בחיפוש.
  • תגיות Alt: הוספת תיאור טקסטואלי אפקטיבי ועם מילות מפתח רלוונטיות לכל קבצי התמונה בעמוד.
  • אינטגרציית מילות מפתח: שזירת מילות מפתח וביטויי חיפוש בצורה חכמה ואלגנטית בתוך התוכן בעמוד, לקריאה טבעית ומתן ערך לגולש תוך כדי "סימון" לגוגל שהעמוד הזה רלוונטי למילות החיפוש חשובות לאתר – זה מרכיב עיקרי ומהותי של עריכת תוכן SEO.
  • סקירות וביקורות תוכן: בחינת תכנים באתר כולו או בעמודים פרטניים, סימון בעיות תוכן העשויות לפגוע בתוצאות SEO וכמובן תיקון בעיות ושגיאות (תוכן כפול/משוכפל, תוכן חסר, תוכן רזה מדי וכו').

 

רוצים לשמוע עוד על עריכת תוכן SEO? מחפשים חברה מקצועית ואמינה שתנהל עבורכם את מערך התוכן באתר בצורה אפקטיבית שגם תקדם אתכם בגוגל? פנו ל-AD-Media לפרטים נוספים.

צריכים תוכן מעולה לאתר שלכם?

חברת AD תוכן ומדיה מתמחה במתן פתרונות תוכן באינטרנט. בעזרת שירותי התוכן שלנו תוכלו לקדם את האתר שלכם בתוצאות החיפוש של GOOGLE וגם להגדיל את כמות הלקוחות שפונים אליכם דרך האתר.

אהבתם? שתפו!
צוות האתר

המאמר נכתב על ידי צוות אתר AD-MEDIA

מאמרים אחרונים

פיתוח אפליקציות

מתעניינים בפיתוח אפליקציה? ברוכים הבאים לתחום הכי לוהט בעולם! האפליקציה מהווה כיום את אחת הדרכים…

2 שבועות לפני

כך תבדקו מהם הקישורים שמובילים לאתר מסוים (וגם, למה זה חשוב?)

גם לאחר שמושלמת בניית אתר, והתוצאה היא בדיוק כפי שרציתם, מומלץ בחום להמשיך להקדיש לו…

3 שבועות לפני

מודעות שיחה בלינקדאין – LinkedIn convesation ads

לינקדאין ממשיכה לשדרג את מערכת הפרסום שלה (ועל הדרך להעתיק לא מעט מפייסבוק) וכעת משיקה…

4 חודשים לפני

איך לבנות משפך מכירה לקהל חדש באמצעות תוכן?

למציאת קהל היעד שלנו ברשת יש 2 תהליכים מרכזיים בעולם הפרסום: PULL ו-PUSH. PULL –…

6 חודשים לפני

כתיבת ספר דיגיטלי – האם זה שונה מהוצאת ספר המיועד להדפסה?

אנשים רבים חולמים לכתוב ספר ולהוציא אותו לאור. לרבים מאתנו יש רעיון שמסתובב בראש במשך…

8 חודשים לפני

כלים שימושיים לאנשי תוכן

כבר שנים שבקידום אתרים ושיווק דיגיטלי נהוג להשמיע את הטענה ש"התוכן הוא המלך". כאשר למעשה,…

9 חודשים לפני