היות ואני רואה את השאלה הזו חוזרת אחת לכמה זמן ואחרי שנאלצתי להתמודד עם השינוי של גוגל בכל הרצאה / הדרכה שלי על הכלי המדובר של גוגל
החלטתי לרשום את זה בפוסט כדי שאחת ולתמיד כל פעם שמישהו ישאל פשוט תשלחו לו לינק לפוסט הזה 🙂
מה זה כלי מתכנן מילות המפתח של גוגל?
על מה מדובר?
לכל מי שלא מכיר, כלי מתכנן מילות מפתח של גוגל, הכלי שדרכו מנהלי קמפיינים בגוגל ומקדמי אתרים בודקים את כמות החיפושים לכל ביטוי ואת מידת התחרות (ממומן).
במהלך 2015 גוגל ביצעו שינוי שהפך את הרישום לכלי למסובך ומורכב יותר. למעשה עד אותה נקודה, כל שהיינו צריכים לעשות זה לרשום בגוגל "מתכנן מילות מפתח", להיכנס ללינק הראשון של גוגל אדס
ומשם להיכנס לכלי (שנקרא גם באנגלית: Keyword planner).
מאז השינוי אנו נדרשים לעבור תהליך סיזיפי ארוך של פתיחת חשבון בגוגל אדוורדס, הזנת מידע רלוונטי רב אודות הקמפיינים שנרצה להקים ואף הזנת מספר כרטיס אשראי (דבר שמרתיע גולשים רבים).
אז אם אתם רוצים לחסוך את כל התהליך הסיזיפי הזה, יש פתרון די קל ואני מבטיח לכם שהוא עובד.
שלב ראשון: חפשו בגוגל מתכנן מילות מפתח וכנסו ללינק הראשון של גוגל
שלב שני:
בשלב זה, במידה ואין בבעלותכם חשבון גוגל אדס פעיל, תצטרכו לפתוח חשבון חדש
שלב שלישי:
כעת המערכת של גוגל אדס תוביל אתכם בתהליך לפתיחת חשבון.
אם אתם רוצים לחסוך את כל התהליך, שימו לב שיש אפשרות לדלג על כל השלבים.
צפו בסרטון הבא כיצד אנו מבצעים מחקר מילות מפתח – בסרטון נציג איך אפשר לדלג על כל השלבים ללא הזנת פרטי אשראי.
זהו, בהצלחה.
שלב הבא: מדריך למי שרוצה ללמוד איך משתמשים בכלי מתכנן מילות מפתח