קטגוריות: לינקדאיןמאמרים

מודעות שיחה בלינקדאין – LinkedIn convesation ads

לינקדאין ממשיכה לשדרג את מערכת הפרסום שלה (ועל הדרך להעתיק לא מעט מפייסבוק) וכעת משיקה את מודעות שיחה – Convesation ads.

למי שזה נשמע מוכר, למעשה מדובר בקמפיין שמפנה את הגולש ישירות לצ'אט מול המפרסם באמצעות ממשק ההודעות של לינקדאין (בדומה לקמפיין מסנג'ר בפייסבוק).

הנה סרטון קצר שיסביר לכם על סוג המודעה החדש:

 

 

המשך ישיר למודעות דיוור ממומן

 

סוג המודעה החדש הוא בעצם המשך ישיר למודעות הדיוור הממומן של לינקדאין, שבעבר נקראו sponsored inmail והיום נקראות message ads.

Message ads נחשבות כיום (לפחות בעיניי) למודעות האפקטיביות ביותר בלינקדאין – כל עוד עושים בהן שימוש נכון ולא ספאמרי.

מדובר גם בסוג המודעות הזול ביותר בלינקדאין, היות והעלות היא לכל שליחה ולא על כל קליק.   שליחה ממוצעת עולה בסביבות שקל!

גם כאן, בדומה למודעות דיוור ממומן, שליחת ההודעה מתבצעת רק ברגע ההתחברות של הגולש ללינקדאין.

 

 

 

 

הקמת קמפיין Conversation ads בלינקדאין

אז ממש בימים אלה, נכנסה המודעה החדשה ל- BETA ואני מאמין שכולכם תוכלו לראות אותה בממשק הקמפיינים שלכם.

 

על מנת להשתמש במודעות שיחה, עליכם לבחור באחד מה- Objectives הבאים:

  • Website visits
  • Lead generation

 

גם בקמפיין זה, בדומה לקמפיין message ad, תצטרכו להגדיר שולח (sender) ולהעלות באנר ייעודי בגודל 300X250 שיופיע לצד המודעה.

בהנעה לפעולה תוכלו לפתוח ישירות מודעת לידים (בה פרטי הגולש ימולאו מראש).

חשוב שה- SENDER שנבחר יהיה רלוונטי לקמפיין:

  • אם אתם רוצים לגרום לאנשים להוריד דמו לתוכנה שלכם למשל, בחרו בדמות כמו מנהל מוצר
  • אם אתם רוצים שאנשים יירשמו לתכנית לימודית, בחרו בדמות שעומדת בראש אותה תכנית לימודית
  • אם אתם רוצים שאנשים יירשמו לאירוע, בחרו בדמות הנהלה בכירה כמו המנכ"ל או מנהל פיתוח עסקי

 

תבניות מודעות שיחה

היתרון והשדרוג האמיתי במודעות השיחה בלינקדאין, הן התבניות המובנות שמוצעות לנו בהתאם למטרות הקמפיין שלנו.

תוכלו לבחור את המטרות/תבניות הבאות:

 

כך למשל נראית התבנית של Recruit new hires:

שימו לב שעדיין תצטרכו לעדכן את הנתונים בכל תבנית.

 

 

והנה דוגמה נוספת של תבנית Drive trials and demo's:

 

יצירת מודעת שיחה עם כפתורי הנעה לפעולה מותאמים באופן אישי לגולש

אפשר לבחור עד 5 כפתורי CTA לכל הודעה שאתם רושמים (ומינימום 2).

מומלץ שלא לתת פתח לגולש לברוח עם תשובות כמו "Not interested" או "No thanks".

 

למעשה הקמפיין בנוי כמו בוט שמייצר שיחה אוטומטית בהתאם למה שהגולש מקליק.  בסיום המידע שהגולש מקליק, תוכלו להפנות אותו להשארת ליד באופן מיידי (טופס לידים) או להפנות אותו לדף נחיתה ייעודי.

שימו לב שהעלות הזולה לשליחה שהייתה ב- message ads נשמרת גם כאן והופכת את הקמפיין הזה לזול במיוחד (יחסית ללינקדאין).

משתמשי הבטא במודעה זו מדווחים על גדילה משמעותית באינטראקציה של גולשים עם מודעות.

 

טיפים נוספים:

  • רצוי שההודעות יהיו קצרות (רוב הגולשים יקראו אותן במובייל) ובשפה פשוטה וברורה (לא עם מילים מורכבות מדי).
  • תזכרו שמדובר בשיחה / צ'אט, השפה צריכה להיות בהתאם ולא שפה רובוטית מתוכנתת.  זה המקום למיקרו קופי.
  • תשאלו שאלות, נסו לייצר שיחה דו-כיוונית.
  • ניתן לייצר פנייה מותאמת אישית (כמו בדיוור) שמשלבת את שם הגולש, התפקיד שלו, החברה בה הוא עובד ועוד..   זה מגדיל משמעותית את כמות הגולשים שמגיבים למודעה.

הנה GIF קצר שיראה לכם איך זה יעבוד  (הקליקו על התמונה):

לעוד מידע: מדריך מקיף על פרסום בלינקדאין

 

 

 

צריכים תוכן מעולה לאתר שלכם?

AD תוכן ומדיה מתמחה במתן פתרונות תוכן. בעזרת שירותי התוכן שלנו תוכלו לקדם את האתר שלכם בתוצאות החיפוש של GOOGLE וגם להגדיל את כמות הלקוחות שפונים אליכם דרך האתר.

אהבתם? שתפו!
אנידור חקק

אנידור חקק, מנכ"ל AD תוכן ומדיה, המספקת שירותי כתיבת תוכן, מנכ"ל היידה דיגיטל - המספקת שירותי שיווק באינטרנט. מהנדס תעו"נ, בלוגר ומרצה על קופירייטינג, קידום אתרים, מדיה חברתית.

צפה בתגובות

  • היי, מידה שימושית תודה!
    שאלה בבקשה. מחיר עבור השליחה 1 שקל כמו שרשום.
    זה עבור שליחה מאסיבית לקהל שבחרת? נגיד ל3000 אנשים.

    ועוד שאלה.
    קמפיין מכירת מוצר, CPS, לא נדרש בכלל תקציב, הם גובים עמלה עבור מכירה או איך זה עובד?

מאמרים אחרונים

למידה מרחוק / עבודה מרחוק – איך עושים את זה נכון?

יש מקרים בהיסטוריה שהמציאות נותנת לנו בעיטה ודוחפת אותנו אל הקדמה.   הקורונה היא דוגמה נהדרת…

8 שעות לפני

כך תצליחו להגיע לקהלים חדשים באמצעות פרסום מאמרים ברשת

כעסקים אתם בטח מודעים לכך שגם אם כתבתם תוכן איכותי, האסטרטגיה של "שלח לחמך על…

4 שבועות לפני

חשיבותו הגדולה של תוכן איכותי באתרי אינטרנט

הביטוי התוכן הוא המלך אינו עניין של מה בכך. לתוכן יש אחריות רבה להצלחתו של…

4 שבועות לפני

פיתוח הדרכה: למה אתם צריכים את זה בארגון שלכם?

ארגונים שרוצים להתקדם ולהקים מערך עובדים דינמי, מקצועי ויעיל, מפנים באופן תדיר משאבים לפיתוח העובדים…

2 חודשים לפני

כתיבה שיווקית באנגלית

אנגלית נחשבת לשפה שנייה בכל מקום בעולם ומשמשת כשפה מגשרת בין דוברי שפות שונות לצורך…

3 חודשים לפני

15 דברים שאתם צריכים לבדוק לפני בניית אתר לעסק

בשעה טובה החלטתם להקים אתר חדש לעסק שלכם. בניית אתר היא תהליך מורכב וחשוב שכרוך…

4 חודשים לפני