לינקדאין ממשיכה לשדרג את מערכת הפרסום שלה (ועל הדרך להעתיק לא מעט מפייסבוק) וכעת משיקה את מודעות שיחה – Convesation ads.
למי שזה נשמע מוכר, למעשה מדובר בקמפיין שמפנה את הגולש ישירות לצ'אט מול המפרסם באמצעות ממשק ההודעות של לינקדאין (בדומה לקמפיין מסנג'ר בפייסבוק).
הנה סרטון קצר שיסביר לכם על סוג המודעה החדש:
סוג המודעה החדש הוא בעצם המשך ישיר למודעות הדיוור הממומן של לינקדאין, שבעבר נקראו sponsored inmail והיום נקראות message ads.
Message ads נחשבות כיום (לפחות בעיניי) למודעות האפקטיביות ביותר בלינקדאין – כל עוד עושים בהן שימוש נכון ולא ספאמרי.
מדובר גם בסוג המודעות הזול ביותר בלינקדאין, היות והעלות היא לכל שליחה ולא על כל קליק. שליחה ממוצעת עולה בסביבות שקל!
גם כאן, בדומה למודעות דיוור ממומן, שליחת ההודעה מתבצעת רק ברגע ההתחברות של הגולש ללינקדאין.
אז ממש בימים אלה, נכנסה המודעה החדשה ל- BETA ואני מאמין שכולכם תוכלו לראות אותה בממשק הקמפיינים שלכם.
על מנת להשתמש במודעות שיחה, עליכם לבחור באחד מה- Objectives הבאים:
גם בקמפיין זה, בדומה לקמפיין message ad, תצטרכו להגדיר שולח (sender) ולהעלות באנר ייעודי בגודל 300X250 שיופיע לצד המודעה.
בהנעה לפעולה תוכלו לפתוח ישירות מודעת לידים (בה פרטי הגולש ימולאו מראש).
היתרון והשדרוג האמיתי במודעות השיחה בלינקדאין, הן התבניות המובנות שמוצעות לנו בהתאם למטרות הקמפיין שלנו.
תוכלו לבחור את המטרות/תבניות הבאות:
כך למשל נראית התבנית של Recruit new hires:
שימו לב שעדיין תצטרכו לעדכן את הנתונים בכל תבנית.
והנה דוגמה נוספת של תבנית Drive trials and demo's:
אפשר לבחור עד 5 כפתורי CTA לכל הודעה שאתם רושמים (ומינימום 2).
מומלץ שלא לתת פתח לגולש לברוח עם תשובות כמו "Not interested" או "No thanks".
למעשה הקמפיין בנוי כמו בוט שמייצר שיחה אוטומטית בהתאם למה שהגולש מקליק. בסיום המידע שהגולש מקליק, תוכלו להפנות אותו להשארת ליד באופן מיידי (טופס לידים) או להפנות אותו לדף נחיתה ייעודי.
שימו לב שהעלות הזולה לשליחה שהייתה ב- message ads נשמרת גם כאן והופכת את הקמפיין הזה לזול במיוחד (יחסית ללינקדאין).
משתמשי הבטא במודעה זו מדווחים על גדילה משמעותית באינטראקציה של גולשים עם מודעות.
טיפים נוספים:
הנה GIF קצר שיראה לכם איך זה יעבוד (הקליקו על התמונה):
לעוד מידע: מדריך מקיף על פרסום בלינקדאין
צריכים תוכן מעולה לאתר שלכם?
AD תוכן ומדיה מתמחה במתן פתרונות תוכן. בעזרת שירותי התוכן שלנו תוכלו לקדם את האתר שלכם בתוצאות החיפוש של GOOGLE וגם להגדיל את כמות הלקוחות שפונים אליכם דרך האתר.
יש מקרים בהיסטוריה שהמציאות נותנת לנו בעיטה ודוחפת אותנו אל הקדמה. הקורונה היא דוגמה נהדרת…
כעסקים אתם בטח מודעים לכך שגם אם כתבתם תוכן איכותי, האסטרטגיה של "שלח לחמך על…
הביטוי התוכן הוא המלך אינו עניין של מה בכך. לתוכן יש אחריות רבה להצלחתו של…
ארגונים שרוצים להתקדם ולהקים מערך עובדים דינמי, מקצועי ויעיל, מפנים באופן תדיר משאבים לפיתוח העובדים…
אנגלית נחשבת לשפה שנייה בכל מקום בעולם ומשמשת כשפה מגשרת בין דוברי שפות שונות לצורך…
בשעה טובה החלטתם להקים אתר חדש לעסק שלכם. בניית אתר היא תהליך מורכב וחשוב שכרוך…
צפה בתגובות
היי, מידה שימושית תודה!
שאלה בבקשה. מחיר עבור השליחה 1 שקל כמו שרשום.
זה עבור שליחה מאסיבית לקהל שבחרת? נגיד ל3000 אנשים.
ועוד שאלה.
קמפיין מכירת מוצר, CPS, לא נדרש בכלל תקציב, הם גובים עמלה עבור מכירה או איך זה עובד?