אם יש לכם אתר אינטרנט אתם חייבים לקדם אותו. אתם חייבים לדאוג שיהיו לו כמה שיותר כניסות, אבל לא סתם כניסות אלא רלוונטיות, מה שאומר גולשים שבאמת מתעניינים במה שיש לכם להציע באתר, בין אם אלו שירותים או מוצרים.
קידום אתרים בגוגל הוא עולם ומלואו. הוא כולל לא מעט פעולות שאפשר לעשות ובטווח הארוך הוא אמור להביא את התוצאה המיוחלת.
אבל אחד מאמצעי הקידום העוצמתיים ביותר, זה שאי אפשר לוותר עליו בשום מצב הוא התוכן באתר. אסטרטגיית תוכן נכונה תתרום לקידום האתר ותאפשר לו לנסוק למעלה בתוצאות החיפוש של גוגל.
למה תוכן באמת כל כך חשוב?
יצירת תוכן איכותי באתר צריכה להיות פעולה שנעשית בתדירות גבוהה. תוכן איכותי באתר יהיה קריטי לקידום שלו ויהיה קריטי להשגת המטרות הרצויות מהאתר.
- הנעת תנועת גולשים לאתר – התוכן באתר אמור למשוך אליו גולשים. הוא אמור לכלול ביטויי מפתח שיש להם כמות חיפושים גדולה, וכשהביטויים הללו יוקלדו בשורת החיפוש, גוגל בשאיפה יוביל את הגולש לתוך האתר. הטכנולוגיה של מנוע החיפוש של גוגל מתקדמת מאוד והיא יודעת לזהות היום תוכן איכותי וכזה שיכול להיות בעל תועלת לגולש.
- יצירת לידים איכותיים – תוכן שיווקי אמור בסופו של דבר ליצור לידים, להביא פניות של גולשים לקבלת מידע נוסף על השירותים או המוצרים או אפילו לרכוש אותם באתר.
מוזמנים לראות גם את הוובינר של אנידור ואור:
מה כוללת אסטרטגיית תוכן?
אם אתם מבינים את החשיבות של קידום אתרים בגוגל ושל יצירת תוכן איכותי באתר ואתם יושבים עם קובץ אקסל ומתכננים קדימה את הטמעת התוכן העתידית באתר, זו לא אסטרטגיית תוכן. זה תכנון פשוט של צעדים. בניית אסטרטגיית תוכן צריכה לכלול התחשבות בשני מרכיבים עיקריים:
- מטרת העסק – אתם צריכים להבין קודם כל מהי מטרת העסק לפני שאתם יוצרים תוכן ויוצקים אותו לתוך האתר שלו. כן, יכול להיות שיש לכם עסק כבר שנים רבות, אתם יודעים מה אתם מוכרים אבל אף פעם לא עצרתם וחשבתם מהי המטרה שלו. האם הוא אמור לגרום לאנשים להרגיש טוב עם עצמם? האם הוא אמור להקל את החיים על אנשים?
- הגדרת קהל יעד – אתם יכולים לנסות למכור לכולם ולהצליח למכור לחלק ובדרך לבזבז תקציבי פרסום גדולים ולהשקיע לא מעט ואתם יכולים מצד שני להגדיר במדויק מי הוא קהל היעד שלכם ולכוון רק אליו.
כל מה שאתם צריכים זו אסטרטגיית תוכן טובה ולהתחיל לעבוד. היא תמקד אתכם ותייעל את העבודה שלכם ותאפשר לכם ליצור תוכן שיביא לכם עוד ועוד גולשים ולקוחות.
אל תמהרו לכתוב ואל תמלאו את האתר בתוכן לא רלוונטי, לא איכותי או לא ממוקד. תעצרו רגע, תתכננו את הדברים ותעשו אותם בדרך הנכונה כדי שתקבלו את התוצאות הרצויות מבחינתכם.