מיקום גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל יכול להבטיח לכם יציבות עסקית

צוות האתר

מרץ 18, 2021

מיקום גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל יכול להבטיח לכם יציבות עסקית

בואו נניח את זה ישירות על השולחן – כולנו כאן כדי למכור – חלק מאיתנו מוכרים מוצר או שירות, אחרים – משווקים תדמית מסוימת או מבססים מעמד מקצועי, אבל, בשורה התחתונה – אף אחד מאיתנו לא "כאן" רק כי אין לו דבר טוב ומעניין יותר לעשות בחייו. הבעיה הגדולה מתחילה, כשלפני שנוכל להתחיל למכור את מה שיש לנו ושאנחנו רוצים למכור, אנחנו צריכים שיהיה לנו למי למכור זאת, כלומר, אנחנו צריכים להגיע למודעות של קהל היעד שלנו. וכיום, הדרך היעילה ביותר להגיע לקהל היעד הן המדיות הדיגיטליות השונות – אתרים, רשתות חברתיות, ובראש ובראשונה – מנוע החיפוש העיקרי שמשמש אותנו כיום – גוגל.

מדוע קידום אתרים בגוגל הוא הדרך המהירה והיעילה ביותר להגיע לחשיפה נכונה?

מקורות מידע מרוכזים, מאז ומתמיד שימשו את האנושות בנקודות שבהן היה חסר לה מידע מסוים, המלצה, כיוון. זקני השבט יודעי-כל זכו למעמד מכובד מאד, ודעתם – נחשבה יותר מדעתם של אחרים, בשל זווית הראיה הרחבה שלהם. הם ידעו, למשל, לומר, כיצד נכון יותר לפשוט עור של ממותה ומתי ניתן לצוד דוב מסוג זה או אחר. הם ידעו גם לומר שסכין מסוימת מתאימה לציד, בעוד שסכין אחרת עדיפה לקציר. ופה, למעשה, התחיל הצורך האנושי מאד שלנו במתן תשובות בסדר עדיפות מסוים לשאלות שאותן אנחנו שואלים. קידום אתרים בגוגל ממצב את האתר שלכם בסדר עדיפות גבוה יותר משל השאר, מה שאומר שהאתר שלכם לא רק מדורג גבוה יותר ויזואלית, אלא מדורג גבוה יותר מחשבתית אצל הגולשים ששאלו שאלה מסוימת או חיפשו מוצר / שירות מסוימים. במובן הזה, ההתייחסות שלנו אל מנוע החיפוש של גוגל דומה מאד לחשיבות שייחסו אבותינו הקדמונים לזקני השבט.

מוזמנים לצפות בשיחה של אנידור ודניאל על קידום אתרים בגוגל:

איך גוגל עובד?

מנוע החיפוש של גוגל, אמנם, אינו אנושי, אולם, מאז הופעתו בנוף הדיגיטלי ועד ימינו, העיקרון המוצהר מאחורי פעולתו נשאר זהה – לדמות גלישה אנושית ועל פי אותם קריטריונים לדרג את התוצאות האורגניות של החיפוש. עד לפני זמן לא רב, היו פערים גדולים למדי בין הגלישה האנושית לגלישה והאינדוקס של מנוע החיפוש שלה, אולם, בזכות ההתפתחויות השונות שחלו בתחום הבינה המלאכותית, הפערים הללו הלכו והצטמצמו, וכיום, גם אם, לעיתים, קיים פער ספציפי במקרה זה או אחר (אחרי הכל, עדיין – בינה מלאכותית שאינה אנושית, חייבים לזכור), מרבית תוצאות החיפוש האורגניות הראשונות תתאמנה גם לבחירה שתיעשה על ידי אדם ממוצע ולא מכונה / מנוע חיפוש.

כתוצאה מכך, הפגנת נוכחות וכניסה למודעות של קהל היעד, מצד אחד, ושמירה על מיקום גבוה בתוצאות החיפוש (באמצעות קידום אתרים בגוגל) מצד שני, יכולות להבטיח לכם תעבורה שוטפת ורציפה לאתרכם, וכתוצאה מכך, גם זרם בלתי פוסק של לקוחות חדשים שלפני כן לא הכירו אתכם, לצד לקוחות ותיקים שזוכים בחיזוק לבחירה שלהם בכם.

 

צריכים תוכן שיווקי ?

מאמרים נוספים

AI

פברואר 11, 2024

מדריך השוואה בין מידג'רני ללאונרדו, לדאלי, לסטייבל

גוגל ג'מיני

ינואר 25, 2024

גוגל ג'מיני GEMINI – מודל הבינה המלאכותית של גוגל

בינה מלאכותית משנה את עולם השיווקי

נובמבר 15, 2023

איך בינה מלאכותית משנה את עולם השיווק הדיגיטלי?

Google bard

אוגוסט 2, 2023

צ'אט גוגל בארד (Google Bard) הוא מעכשיו גוגל Gemini – איך משתמשים בצ'אט AI של גוגל?

כותרת מנצחת

פברואר 21, 2023

איך תבחרו כותרת מנצחת שכולם יקליקו עליה?

ינואר 24, 2023

מחוללי תמונות AI בינה מלאכותית ליצירת אומנות מטקסט

מדריך Chat GPT

ינואר 15, 2023

ChatGPT – תוכן AI הפך ללגיטימי

ביטויי זנב ארוך

דצמבר 18, 2022

מה הם ביטויי זנב ארוך ולמה הם חשובים לSEO

נובמבר 16, 2022

תוכן איכותי לאתרים

נובמבר 16, 2022

שיווק ויראלי

נובמבר 16, 2022

שיווק ברשתות חברתיות

נובמבר 16, 2022

שיווק בפייסבוק כי פשוט חייבים להיות שם!

קידום בגוגל | קידום אתרים בגוגל

קידום אתר באינטרנט

נובמבר 16, 2022

פרסום עסקים

פרסום בגוגל | קידום ממומן – AD תוכן ומדיה

נובמבר 16, 2022

ניהול תוכן | עריכת תוכן

נובמבר 16, 2022

מחקר מילות מפתח

נובמבר 16, 2022

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

נובמבר 16, 2022

כתיבת מאמרים