, ,

צ'קליסט – קידום צפיות ביוטיוב

פעילות אורגנית ביוטיוב:

הגדרות כלליות לערוץ היוטיוב שלכם:

  • להגדיר תמונת קאבר ותמונת פרופיל רלוונטית
  • להגדיר קישור לאתר וקישורים לרשתות חברתיות

  • להגדיר סרטוני טריילר – גם לגולשים שכבר נרשמו לערוץ ולגם לגולשים חדשים
  • להגדיר כתובת URL מותאמת אישית תחת הגדרות מתקדמות

העלאת סרטונים:

  • מומלץ להעלות כל סרטון עם כותרת רלוונטית לחיפושי הגולשים – עד 100 תווים
  • בהעלאת סרטון: יש לכתוב תיאור מקיף (עד 5000 תווים) כולל מילות מפתח, כולל שם המותג , כולל שם המופיע בסרטון ושם החברה שלו. מומלץ להגדיר גם מילות מפתח רלוונטיות לסרטון (פחות קריטי)
  • להוסיף קישור למאמר רלוונטי באתר. הקישור חייב להופיע ב- 2 השורות הראשון של התיאור – כדי שיראו אותו בתצוגת סרטון בלי ללחוץ על "הראה עוד"

  • לקבוע לכל סרטון Thumbnail (תמונה ראשית לסרטון) שיווקית ומותאמת לסרטון
  • להוסיף כתוביות בכל סרטון
  • כל סרטון שעולה ליוטיוב, יעלה במקביל לאתר (EMBED) וישולב במסגרת מאמר/פוסט מקיף בנושא. כך תוכלו לתפוס 2 תוצאות בדף הראשון כשמחפשים בגוגל – גם בקרוסלת סרטונים מיוטיוב וגם המאמר מתוך האתר שלכם.

  • להוסיף לכל סרטון – מסך סיום עם הנעה לפעולה להרשמה לערוץ ולצפייה בסרטונים רלוונטיים נוספים

מה משפיע על קידום אורגני של צפיות ביוטיוב?

  • כותרת הסרטון + תיאור + תגיות
  • מספר צפיות (וכמה צפיות עד סוף הסרטון)
  • הוספות לפלייליסט
  • ותק הוידאו
  • כמות לייקים / דיסלייקים
  • כמות סימוני דגל על הסרטון (תוכן פוגעני)
  • כמות שיתופים
  • כמות תגובות
  • כמות נרשמים לערוץ היוטיוב
  • כמות הפעמים שהוטמע הסרטון באתרים אחרים
  • כמות ואיכות קישורים לסרטון

פעילות ממומנת ביוטיוב:

  • ממליץ להתחיל קמפיין ממומן לקידום כל סרטון שלכם בגוגל אדס אבל לא להפעיל את הקמפיין. לאחר שתתחילו עם התהליך, לאחר מספר ימים תופיע אפשרות בכל סרטון יוטיוב בשם: שכבת הנעה לפעולה

  • באזור זה תוכלו להגדיר כפתור עם שורת הנעה לפעולה שיפנה את הגולשים שיקליקו לדף נחיתה/לאתר שלכם

אפשרויות קידום ממומן של צפיות ביוטיוב:

In streamמודעת וידאו בסרטון: מופיע לפני/במהלך/אחרי סרטון. ניתן לדלג לאחר 5 שניות. תשלום על צפיות / הקלקות

Video discovery: מודעות תצוגה –לצד סרטונים  או בתוצאות החיפוש.   תשלום על כל הקלקה

Bumperמודעה לסרטונים עד 6 שניות (לא ניתן לדלג)

Outstream: במובייל בלבד – באתרים ואפליקציות מחוץ ליוטיוב.  הסרטון מוצג במצב מושתק. בקמפיין מסוג awareness בלבד

  • מומלץ לקדם באופן ממומן סרטונים במודעות in stream – כל עוד הגולש לא צפה בכל הסרטון (או לפחות 30 שניות) – לא תשלמו כלום
  • קידום סרטון בתוצאות החיפוש ביוטיוב במונחים רלוונטיים

מוזמנים לקרוא מדריך מקיף על פרסום ביוטיוב

אהבתם? שתפו!

מה יש לכם להגיד בנושא?

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגיש חופשי להוסיף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *