13 דרכים שיגדילו את כמות הגולשים שקוראים את המאמרים שלך

אילון סבג

יוני 3, 2018

יש המון דרכים להגדיל את הטראפיק במאמרים שלכם באתר – רובם מתייחסים לקידום ממומן, כזה שיעלה לכם המון כסף ולא תמיד ימצא דווקא את הקהל היעד שאותו אתם מחפשים, אבל יש גם דרכים להגדיל את הטראפיק בצורה אורגנית תוך כדי שיפור התכנים והוספת עזרים שיתנו ערך אינפורמטיבי וימשכו עוד קוראים.

אז קבלו 13 טיפים להגדלת הטראפיק האורגני:

  1. להציג את תמונת הכותב עם פרטים אישיים – גולשים אוהבים להזדהות עם פרצופים, וכאשר יש שם ותמונה מאחורי כל המלל זה הופך את התוכן להרבה יותר אישי ואמין, כמובן שרצוי להוסיף גם פרטים אודות הקשר של הכותב לתחום ואולי אפילו פרטים אישיים (השכלה, נקודות ציון משמעותיות וכו').
  2. שדרוג מאמרים ישנים – אם יש לך מאמר מצוין שהגיע למיקומים גבוהים והוא מעניק ערך אינפורמטיבי גדול לגולשים אולי שווה לשפץ אותו מפעם לפעם, לשנות את התמונות לעדכניות יותר, להוסיף חידושים ולעדכן את התוכן.
  3. מדיות חברתיות – להוסיף אופציות לשיתוף במדיות החברתיות (פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, ווטסאפ וכו') – זאת בעצם הדרך הכי טובה להגיע להמונים היום, אם הצלחתם ליצור תוכן ויראלי האופציה הזאת תגדיל את הטראפיק במאות אחוזים.
  4. שילוב מילות מפתח במאמר – כדי למצוא את מילות המפתח שלנו נצטרך להבין אילו מילים יחפשו הגולשים בגוגל על מנת שהתוכן שלנו יהיה רלוונטי עבורם, כמובן ששילוב מילים חשובות מתחום המאמר הכרחי גם כן.
  5. שילוב עזרים ויזואליים – תמונות/סרטונים/אינפוגרפיקות/פלייבאזים – בעידן שלנו התוכן הויזואלי זוכה לתשומת לב רב יותר של הגולשים, אם תספקו ערך ויזואלי הוא בוודאי ימשוך יותר עניין וייתכן שהוא ישותף ויגרום לכם לקבל עוד טראפיק.
  6. לשלוח את התוכן למומחים/בלוגרים מהתחום – ייתכן והם ימצאו לנכון לשתף את המאמר שלכם, יש המון משפיענים ובלוגרים עם ציבור עוקבים גדול ושיתוף שלהם יוכל להביא המון כניסות למאמר/אתר.
  7. לתת משהו בחינם – זה יכול להיות מדריך בנושא, e-book, פרק ראשון מתוך ספר, או אפילו מתנה מוחשית, כולם אוהבים לקבל דברים בחינם.
  8. פרסום ברשתות חברתיות – בסעיף השלישי הזכרנו את החשיבות של אפשרויות שיתוף, אבל זה לא אומר שאתם נתונים רק לגחמות הגולשים, רצוי שגם אתם תפרסמו את המאמר במדיות הרלוונטיות ובצורה שיווקית.
  9. תוכן ארוך עדיף מתוכן קצר – יש לכך כמה סיבות, ראשית גוגל נותנת עדיפות לתוכן שמספק המון מידע בנושא על תוכן קצר, בנוסף גם הגולשים יסמכו הרבה יותר כשיראו שאותו כותב תוכן מביא איתו המון מידע בנושא.
  10. התאמה למובייל – בעידן ה-"מובייל פירסט" אנחנו חייבים להתאים את האתר והתוכן שיהיה קריא ונגיש גם לטלפונים הניידים, אין ברירה. אחרת האתר יתקשה להתרומם בצורה כזאת וזה יתבטא בכמות הטראפיק שלכם.
  11. הפניות למאמרים – רצוי להוציא מתוך המאמר הפניות למאמרים מהתחום שיועילו לגולשים, בנוסף אפשר ליצור בתחתית המאמר שדה שבו יהיו קישורים למאמרים דומים שלכם שיגדילו את הטראפיק גם למאמרים הללו.
  12. שימוש ב-SimilarWeb – באמצעות סימילאר ווב תוכל לראות מאיפה מגיעים הגולשים של אתרים מתחרים, אפשר ללמוד מכך הרבה וכמובן להביא עוד גולשים שהם גם קהל היעד שלך.
  13. פורומים וקבוצות פייסבוק – חפשו את קבוצות הפייסבוק והפורומים שרלוונטיים למאמר שלכם והפיצו אותו בקבוצה, זאת עוד דרך נהדרת להגיע לקהל רב וממוקד מאוד.

בסופו של דבר כל הטיפים הללו יכולים יכולים לעזור מאוד, אך הדבר החשוב ביותר הוא ליצור תוכן מקורי, איכותי ואינפורמטיבי – בשילוב של הטיפים אתם תשיגו את מבוקשכם ואפילו הרבה יותר מכך.

 

 

 

 

צריכים תוכן שיווקי ?

מאמרים נוספים

AI

פברואר 11, 2024

מדריך השוואה בין מידג'רני ללאונרדו, לדאלי, לסטייבל

גוגל ג'מיני

ינואר 25, 2024

גוגל ג'מיני GEMINI – מודל הבינה המלאכותית של גוגל

בינה מלאכותית משנה את עולם השיווקי

נובמבר 15, 2023

איך בינה מלאכותית משנה את עולם השיווק הדיגיטלי?

Google bard

אוגוסט 2, 2023

צ'אט גוגל בארד (Google Bard) הוא מעכשיו גוגל Gemini – איך משתמשים בצ'אט AI של גוגל?

כותרת מנצחת

פברואר 21, 2023

איך תבחרו כותרת מנצחת שכולם יקליקו עליה?

ינואר 24, 2023

מחוללי תמונות AI בינה מלאכותית ליצירת אומנות מטקסט

מדריך Chat GPT

ינואר 15, 2023

ChatGPT – תוכן AI הפך ללגיטימי

ביטויי זנב ארוך

דצמבר 18, 2022

מה הם ביטויי זנב ארוך ולמה הם חשובים לSEO

נובמבר 16, 2022

תוכן איכותי לאתרים

נובמבר 16, 2022

שיווק ויראלי

נובמבר 16, 2022

שיווק ברשתות חברתיות

נובמבר 16, 2022

שיווק בפייסבוק כי פשוט חייבים להיות שם!

קידום בגוגל | קידום אתרים בגוגל

קידום אתר באינטרנט

נובמבר 16, 2022

פרסום עסקים

פרסום בגוגל | קידום ממומן – AD תוכן ומדיה

נובמבר 16, 2022

ניהול תוכן | עריכת תוכן

נובמבר 16, 2022

מחקר מילות מפתח

נובמבר 16, 2022

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

נובמבר 16, 2022

כתיבת מאמרים