הטמעת סרטוני וידאו בדפי נחיתה

אילון סבג

מאי 3, 2018

בין מגוון האופציות הקיימות ליצירת דפי נחיתה, ישנה גם אפשרות להוספת סרטון וידאו, האופציה הזאת עשויה לעזור ליחס ה- CTR של דף הנחיתה שלכם ולכן כדאי לקחת אותה בחשבון.

צריך לזכור שבעידן של ימינו סרטוני וידאו מושכים הרבה יותר מתמונות או מלל, אין כמו מראה עיניים וסרטון איכותי יכול לעשות את ההבדל בהחלטה האם להשאיר "ליד" או לא, סביר להניח שיחס ההמרה שלכם יעלה אם תשקיעו בסרטון איכותי ותטמיעו אותו.

ובכל זאת קצת נתונים מהשטח, על פי מחקר שנערך על ידי אתר www.eyeviewdigital.com שימוש בסרטוני וידאו בדפי הנחיתה מעלה את יחס ההמרה בכ-80%.

בכלל, תוכן ויזואלי הופך להיות פופולארי יותר מיום ליום, כבר קשה להרשים את הגולשים עם טקסטים מיוחדים ולכן יש לתוכן ויזואלי וסרטונים בפרט חשיבות רבה.

עם זאת יש לסייג ולומר כי סרטון גם יכול לגנוב את "ההצגה" לגמרי ולפעול לרעתכם, הוא מושך את מירב תשומת הלב וכך בקלות הגולשים יכולים להתעלם מהתוכן של דף הנחיתה.

איך עושים זאת ב-PAGEWIZ?

ישנן מספר תוכנות ואתרים לבניית דפי נחיתה, המועדפת עליי היא פייג'וויז ולכן אצרף הסבר קטן על הדרך בה אנו מוסיפים סרטון וידאו לדף הנחיתה.

ראשית, חשוב שבעת עיצוב דף הנחיתה תשאירו מקום מסומן שבו יוטמע הסרטון, על הגודל אתם יכולים לשלוט ולכן חשוב לתת למעצבת את ההנחיות לגבי גודל המיקום, לאחר מכן במשטח העיצוב של הדף תצטרכו לגרור מהתפריט את האופציה הבאה:

 

 

 

 

 

 

 

לאחר שתגררו את אופציית הוידאו יפתח לכם המסך הבא:

כאן תצטרכו לשים את כתובת ה-URL של הסרטון המבוקש, ותוכלו לבחור את הגודל שלו, למרות שאין צורך להסתבך עם הגדלים כי גם לאחר שתוסיפו את הסרטון תוכלו בקלות עם החצים להגדיל או להקטין את הרוחב והאורך של הסרטון.

שימו לב שישנה אפשרות להפעלה אוטומטית של הסרטון, מה שאומר שברגע שהגולש יגיע לדף הנחיתה הסרטון יתחיל לפעול באופן אוטומטי, האפשרות השנייה היא כמובן לחיצה ידנית שתפעיל את הסרטון.

אחד הדברים שאנחנו אוהבים לעשות לפעמים זה להחביא סרטון יוטיוב מאחורי אלמנט כלשהו בדף ולדאוג להפעלה אוטומטית של הסרטון. כך, הגולש נכנס לדף עם שיר ברקע.

איפה כדאי למקם את הסרטון?

כמובן שמידת הרלוונטיות של הסרטון היא גורם חשוב בשאלה הזאת, אם הסרטון הוא רק תוספת ולא אמור להיות ה-Highlight של דף הנחיתה אז הייתי ממליץ לצרף אותו בסוף דף הנחיתה די בקטן כי הוא בעצם תוספת.

אם הסרטון הכרחי וחשוב כמו למשל בדף נחיתה שמציג נכס אז כמובן שעדיף שהוא יהיה בולט מאוד בתחילת דף הנחיתה ובגודל שלא ישאיר לגולש מקום לפספס אותו, גם הפעלה אוטומטית רצויה כאן.

החלטתם לצרף וידאו לדף הנחיתה – הנה מספר טיפים:

  1. איכות – איכות הסרטון חייבת להיות גבוהה, צריך לזכור שמדובר בנראות שלכם ולכן סרטון ממצלמת אייפון באיכות גרועה יגרום לכם הרבה יותר נזק מאשר תועלת – כבר צילמתם? תשקיעו.
  2. כותרת מעל הסרטון עם הסבר – אל תיתנו לגולשים לנחש על מה מדובר בסרטון, כותרת קטנה שתמחיש את מה שהם עומדים לראות תעזור להם להחליט האם להפעיל אותו.
  3. אורך הסרטון – אל תייאשו את הגולשים עם הטמעת סרט באורך מלא, 1-2 דקות שימחישו את מה שאתם רוצים להעביר בצורה הטובה ביותר זה מספיק.
  4. עיצוב מותאם לסרטון – התייחסתי לכך מקודם אך חשוב שהסרטון ישולב באופן טבעי ופרופורציונאלי לדף ולא ל"זרוק" אותו במיקום לא מתאים.
  5. כתוביות לסרטון – לא תמיד כשצופים בסרטון של דף נחיתה זה קורה בערב ביתי שקט, זה יכול להיות באוטובוס רועש, בעוד הרצאה משעממת וכו', לכן חשוב לצרף כתוביות לסרטון כך שגם מי שהגיע לדף הנחיתה שלכם לא במקום הכי שקט הוא עדיין יוכל להבין את מהות הסרטון.

יש עוד המון טיפים ועצות לכתיבה ועיצוב של דפי נחיתה, אך בסופו של דבר הכל תלוי בכם, בצרכים שלכם וכמובן בקהל היעד אליו אתם מפנים את דף הנחיתה.

סרטונים משמשים גם כאמצעי נהדר למשיכת קהלי יעד חדשים.  משווקים רבים משתמשים בסרטונים במסגרת קמפיינים בפייסבוק/יוטיוב כדי "לצבוע" קהלים רלוונטיים.   למידע נוסף בנושא, מוזמנים לקרוא מדריך על קידום סרטונים

 

רוצים ללמוד איך מעצבים דפי נחיתה בפייג'וויז?

 

צריכים תוכן שיווקי ?

מאמרים נוספים

AI

פברואר 11, 2024

מדריך השוואה בין מידג'רני ללאונרדו, לדאלי, לסטייבל

גוגל ג'מיני

ינואר 25, 2024

גוגל ג'מיני GEMINI – מודל הבינה המלאכותית של גוגל

בינה מלאכותית משנה את עולם השיווקי

נובמבר 15, 2023

איך בינה מלאכותית משנה את עולם השיווק הדיגיטלי?

Google bard

אוגוסט 2, 2023

צ'אט גוגל בארד (Google Bard) הוא מעכשיו גוגל Gemini – איך משתמשים בצ'אט AI של גוגל?

כותרת מנצחת

פברואר 21, 2023

איך תבחרו כותרת מנצחת שכולם יקליקו עליה?

ינואר 24, 2023

מחוללי תמונות AI בינה מלאכותית ליצירת אומנות מטקסט

מדריך Chat GPT

ינואר 15, 2023

ChatGPT – תוכן AI הפך ללגיטימי

ביטויי זנב ארוך

דצמבר 18, 2022

מה הם ביטויי זנב ארוך ולמה הם חשובים לSEO

נובמבר 16, 2022

תוכן איכותי לאתרים

נובמבר 16, 2022

שיווק ויראלי

נובמבר 16, 2022

שיווק ברשתות חברתיות

נובמבר 16, 2022

שיווק בפייסבוק כי פשוט חייבים להיות שם!

קידום בגוגל | קידום אתרים בגוגל

קידום אתר באינטרנט

נובמבר 16, 2022

פרסום עסקים

פרסום בגוגל | קידום ממומן – AD תוכן ומדיה

נובמבר 16, 2022

ניהול תוכן | עריכת תוכן

נובמבר 16, 2022

מחקר מילות מפתח

נובמבר 16, 2022

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

נובמבר 16, 2022

כתיבת מאמרים