, ,

טיפים לכתיבה ועיצוב של דף מכירה

אהבתם? שתפו!

דף מכירה מוצלח וממיר זאת משימה מאתגרת, בשביל שזה יקרה אנחנו צריכים לגייס את כל יכולות הקריאייטיב שלנו בשילוב עם מחקר על הלקוח ולייצר תוכן קצר, ממוקד וקולע שיניע את הגולשים לפעולה ויגרום להם ליצור קשר או לפחות להשאיר פרטים.

מחקר מקדים:

מידע על הלקוח: לכל מותג יש שפה משלו, הסלוגנים שלו והקו העיצובי שלו, אני מציע לא לסטות מהקו הזה ולאסוף את כל המידע שניתן לדלות מהלקוח על מנת להיעזר בזה בעת כתיבת התוכן.

מטרת הדף – חשוב מאוד להבין מה היא מטרת הדף, האם זה למכור מוצר, להשאיר פרטים וכו'. מומלץ גם להציב לעצמכם יעדים, היעדים צריכים להיות מציאותיים, את העמידה ביעדים ניתן למדוד בעזרת יחס CTR ואחוז ההמרות מתוך כל הנחשפים לדף המכירה.

קהל יעד – חשוב מאוד להבין למי אנחנו פונים, את מי אנחנו רוצים להניע לפעולה, בעבור קהל צעיר יותר נצטרך שפה קלילה יותר ועיצוב מותאם, לעומת זאת דף שמכוון לאנשים בוגרים יותר יצריך באופן טבעי כתיבה ופנייה שונה.

איך עושים את זה?

לכל אחד יש את ה-"אני מאמין" שלו, אני חושב שיש כמה דגשים חשובים שהכרחיים עבור מבנה של דף מכירה מוצלח.

מבנה הדף:

דף מכירה סטנדרטי צריך לכלול 3 מאפיינים חשובים:

  1. לענות על הצרכים/כאבים של הגולש – הדרך היעילה ביותר לגרום לגולש להתעניין במוצר שלך היא לענות על צורך או כאב שיש לו, משהו שחסר לו, אם הדף עוסק ברכבים ואנחנו יודעים שלנהג הישראלי כואבות העלויות של מחירי הדלק אז אפשר לחשוב על משפט בכיוון הזה, מומלץ גם לחשוב על כותרת מושכת עם סלוגן שיתפוס את העין ואחריה 2-3 משפטי הסבר על הצורך/הכאב.
  2. יתרונות/ערך מוסף – לכל מותג יש כמה יתרונות בולטים שהוא גאה בהם, אם יש ערך מוסף על פני מתחרים אז כמובן שזה רלוונטי מאוד, צריך לבחור את היתרונות הבולטים ביותר ולמקד אותם למשפטים קצרים ומובנים לקורא, 3-4 יתרונות זה מספיק.
  3. הנעה לפעולה וטופס יצירת קשר – בתחתית דף המכירה או באמצע תצטרכו להוסיף את טופס יצירת הקשר ומשפט הנעה לפעולה שמסביר למה כדאי להשאיר פרטים, זה צריך להיות בולט ובלשון ציווי "השאירו פרטים", חשוב מאוד לא לבקש מהגולשים יותר מידי פרטים, שם, מייל, וטלפון זה כמעט תמיד מספיק, הגולשים נרתעים מאוד כאשר יש שדות רבים למילוי.

מבצעים/הטבות/מתנה – הצרכן הישראלי אוהב מתנות, אוהב מבצעים והטבות – אם יש ללקוח אפשרות להעניק משהו שימשוך את הגולשים אז זה מעולה ובוודאי ישיג עבורכם תוצאות הרבה יותר טובות, כמובן שבעיצוב הדף יש להדגיש את המבצע.

תוספות:

הטמעת סרטוני וידאו במידה ויש צורך ואפשרות זה מאוד מושך, לוגואים של חברות שעבדתם איתם/שיתופי פעולה, הדברים הללו אומנם נראים שוליים אבל הם מוסיפים  אמינות, הטמעת קוד רימרקטינג על מנת ל"צבוע קהלים" ולצבור דאטה של קהל לפרסום חוזר.

צריך לזכור שלעיתים אנו נדרשים לייצר דפי מכירה בעבור לקוחות שתוכן קצר לא מתאים עבורם, אם דף המכירה מצריך מהגולש השקעה כספית גדולה כמו למשל דפי מכירה מתחום הנדל"ן, רפואת השיניים וכו' אז באופן טבעי נצטרך לתת לגולשים הרבה יותר מידע מכמה משפטים שיווקיים מגניבים, נצטרך לתת מידע על מנת שהגולש יבין שמדובר שמשתלם לו להשאיר את הפרטים, לכן כשמדובר בתכנים מהסוג הזה אני ממליץ על בניית מיני סייט (או דף ארוך ועשיר יותר) שבאמצעותו יהיה ניתן לפרט הרבה יותר, את טפסי יצירת הקשר אפשר לשלב במספר דפים במיני סייט וכך לוודא שהגולש ייחשף לטופס השארת פרטים.

מחפשים חברה שתייצר עבורכם דף מכירה ממיר ומוצלח? אנחנו מנוסים בכתיבה ועיצוב דפי נחיתה – אנחנו נדאג לכתוב, לעצב, ולהטמיע עבורכם את דף הנחיתה – לכם רק נשאר לקבל את הלידים.

דוגמאות לדפי מכירה שהכנו ללקוחותינו:

אהבתם? שתפו!
0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגיש חופשי להוסיף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *