אהבתם? שתפו!

היות ואני רואה את השאלה הזו חוזרת אחת לכמה זמן ואחרי שנאלצתי להתמודד עם השינוי של גוגל בכל הרצאה  / הדרכה שלי על הכלי המדובר של גוגל

החלטתי לרשום את זה בפוסט כדי שאחת ולתמיד כל פעם שמישהו ישאל פשוט תשלחו לו לינק לפוסט הזה 🙂

על מה מדובר?

לכל מי שלא מכיר, כלי מתכנן מילות מפתח של גוגל, הכלי שדרכו מנהלי קמפיינים בגוגל ומקדמי אתרים בודקים את כמות החיפושים לכל ביטוי ואת מידת התחרות (ממומן).

במהלך 2015 גוגל ביצעו שינוי שהפך את הרישום לכלי למסובך ומורכב יותר.  למעשה עד אותה נקודה, כל שהיינו צריכים לעשות זה לרשום בגוגל "מתכנן מילות מפתח", להיכנס ללינק הראשון של גוגל אדוורדס

ומשם להיכנס לכלי (שנקרא גם באנגלית: Keyword planner).

מאז השינוי אנו נדרשים לעבור תהליך סיזיפי ארוך של פתיחת חשבון בגוגל אדוורדס, הזנת מידע רלוונטי רב אודות הקמפיינים שנרצה להקים ואף הזנת מספר כרטיס אשראי (דבר שמרתיע גולשים רבים).

 

אז אם אתם רוצים לחסוך את כל התהליך הסיזיפי הזה, יש פתרון די קל ואני מבטיח לכם שהוא עובד.

שלב ראשון: חפשו בגוגל מתכנן מילות מפתח וכנסו ללינק הראשון של גוגל

מתכנן מילות מפתח

 

 

שלב שני:

בשלב זה, במידה ואין בבעלותכם חשבון אדוורדס פעיל, תצטרכו לפתוח חשבון חדש

google account

 

שלב שלישי:

כעת המערכת של גוגל אדוורדס תוביל אתכם בתהליך לפתיחת חשבון.

אם אתם רוצים לחסוך את כל התהליך, שימו לב שיש אפשרות להקליק על הלינק:  "דלג על ההגדרה המונחית"

אל תדלגו על הלינק הזה – אח"כ יהיה בעייתי לחזור למצב הזה..

skip

 

כעת תצטרכו ללחוץ על "שמור והמשך".

skip2

 

 

שלב רביעי ואחרון:

כעת נכנסתם למערכת הקמפיינים של גוגל אדוורדס.

בחרו תחת תפריט "כלים" את האפשרות "מתכנן מילות מפתח"  (באנגלית:  Tools –> Keyword planner)

keyword planner

 

זהו, בהצלחה.

שלב הבא: מדריך למי שרוצה ללמוד איך משתמשים בכלי מתכנן מילות מפתח 

אהבתם? שתפו!