, , , ,

גוגל פלוס אדוורדס – עדכונים חשובים למפרסמים בנושא

אהבתם? שתפו!

לפני חצי שנה עדכנתי אתכם  שבמהלך החודשים הקרובים יצטרפו המלצות גולשים

ישירות מתוך גוגל פלוס למודעות הפרסום שלכם בגוגל אדוורדס.

במסגרת אותו פוסט, עדכנתי אתכם שעל מנת להוסיף את ההמלצות הנ"ל, יש להשתמש בתוספים החברתיים במסגרת גוגל אדוורדס ולקשר את דף הגוגל פלוס לקמפיין האדוורדס הנבחר.

בחודשים האחרונים, חל שינוי קל ולמעשה כעת אין צורך להוסיף את דף הגוגל פלוס שלכם כתוסף חברתי – הוא ישויך באופן אוטומטי לקמפיין שלכם.

כל שעליכם לעשות הוא לבצע את 3 הפעולות הנ"ל:

  1. פתיחת דף גוגל פלוס ואימות שלו מול האתר שלכם
  2. הדומיין עליו מבוצע הקמפיין חייב להתאים לדומיין שמשויך בדף הגוגל פלוס שלכם
  3. דף הגוגל פלוס שלכם חייב להיות פעיל ולכלול לפחות 100 עוקבים.

על מנת לקשר את האתר שלכם לדף הגוגל פלוס שלכם, עליכם לבצע אימות דרך דף הגוגל פלוס שלכם כפי שניתן לראות בתמונות הבאות:

בתמונה הראשונה – כך זה נראה לאחר אימות

קישור אתר 1

בתמונה השנייה – לאחר הוספת כתובת אתר מקושר לדף הגוגל פלוס שלכם – יתווסף כפתור "קשר את האתר".

קישור אתר 2

לאחר שתקליקו על הכפתור, תקבלו קוד שתוכלו להטמיע באתר לאימות או לחילופין תוכלו לבצע אישור לאימות באמצעות אישור בקשה שתתקבל בגוגל וובמסטר טולס שלכם.

לא רק המלצות מותאמות אישית – גם מודעות פרסום מגוגל פלוס ברשת המדיה

לאחרונה עדכנו גוגל שמעתה כל גולש יוכל לפרסם פוסטים מגוגל פלוס ישירות ברשת המדיה ובאתרים השונים שמציגים פרסומות של גוגל.

למעשה נפתחת כאן אפשרות נהדרת עבור מפרסמים, להגיע עם פרסומות טקסט ולייצר אינטראקציה עם הגולשים בכל הרשת.

על ידי כך תוכלו להגדיל את מספר העוקבים של דף הגוגל פלוס שלכם, לייצר יותר אינטראקציה לתכנים שלכם ולהמשיך בהתקשרות עם הגולשים והעוקבים השונים בכל רחבי הרשת.

מלבד פוסטים של תוכן, תוכלו לקדם גם אירועי הנגאאוטס לפני שהם מתרחשים וגם בזמן אמת.

מדובר במודעות אדוורדס מסוג Engagement  (או מעורבות) – כאשר יש לבחור במודעות מסוג +post ads.

החיוב מתבצע כאשר גולש עומד עם העכבר על המודעה (Hover) למעלה מ- 3 שניות ואז המודעה נפתחת על פני כל המסך.

בנוסף ניתן לצפות בכל נתוני הקמפיין, כולל שיתופי גולשים, הקלקות +1 וחשיפה אורגנית שהתקבלה בעקבות אותם שיתופים – ישירות מתוך ממשק האדוורדס שלכם.

אך גם כאן, בדיוק כמו בפונקציה השנייה שסקרנו – נדרש שיהיו לכם למעלה מ- 100 עוקבים.

adwords social

 

לעוד פרטים בנושא – ממליץ לקרוא את הפוסט סקירה של שוקי

מהן המלצות מגוגל פלוס ואיך זה נראה?

המודעות שאתם מפרסמים במסגרת קמפיין הגוגל אדוורדס שלכם ישויכו אוטומטית לדף הגוגל פלוס המשויך לאותו דומיין.    כאשר גוגל תזהה זאת, היא אוטומטית תציג המלצות מותאמות אישית לכל גולש בהתאם לחברים שלו מתוך גוגל פלוס.

זה עשוי להיות מוצג כשמות של אנשים שהגולש מכיר – שהקליקו +1 ועוקבים אחרי אותו עסק וזה יכול אף להיות מלווה בתמונות של אותם גולשים.

לאור השנה האחרונה ובעקבות ההצלחה של פייסבוק בנושא, גם גוגל הבינו שפרסומות מבוססות המלצות חברים – זה העידן הבא של הפרסומות ויש בכך עידוד רציני להגדלת ההמרות.   לפי דיווחים של גוגל – נכון לעכשיו מדובר על אפשרות שתגדיל את ה- CTR על המודעות אדוורדס שלכם ב- 5-10%!!

כך זה ייראה במסגרת המודעות בגוגל אדוורדס:

adwords google plus

אגב, החיוב יתבצע רק כאשר יקליקו על המודעות שלכם.  אם גולשים יקליקו על קישור לדף הגוגל פלוס שלכם – לא תחויבו בתשלום.

גוגל מחליטה באופן אקראי היכן לצרף את ההמלצות למודעות.

הסיבה שבארץ אנו כמעט ולא רואים מודעות אלו הוא בגלל העובדה שמרבית העסקים בישראל לא השקיעו עד כה בניהול חשבון הגוגל פלוס העסקי שלהם ולרובם עדיין אין 100 עוקבים.

זו הסיבה שמי שעדיין לא התעורר ובטוח שאין מה להשקיע בגוגל פלוס כי אף אחד לא שם – חייב להתחיל לעבוד בשיתוף עם גוגל פלוס.

לגוגל פלוס השפעה מכרעת על קידום האתר שלכם בגוגל וכעת יש לה גם השפעה על קמפיין הגוגל אדוורדס שלכם , על נראות המודעות שלכם ברחבי הרשת וביכולת להגדיל משמעותית את ה- CTR על המודעות.

אהבתם? שתפו!

מה יש לכם להגיד בנושא?

3 תגובות

קישורים & פינגים

    השאירו תגובה

    רוצה להצטרף לדיון?
    תרגיש חופשי להוסיף!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *