, , ,

מחפשים איך לעשות שימוש טוב יותר בגוגל פלוס לעסק שלכם? להלן כמה שיטות

אהבתם? שתפו!

גוגל פלוס (Google+), הרשת החברתית של גוגל היא כלי חשוב ויעיל מאוד למאמצי קידום אתרים, כאשר לאחרונה ענקית החיפוש והפרסום מנסה למקד את הרשת גם למגזר העסקים הקטנים והבינוניים – בדגש מסוים על מיקום וחיפוש מקומי. גוגל פלוס היא הרבה יותר מאשר רק התשובה של גוגל לפייסבוק, הרשת אמנם לא מגיעה למימדים של הרשת החברתית המובילה בעולם (נכון לימים אלו "רק" חצי מיליארד רשומים עם קרוב לשליש מהם כמשתמשים פעילים, אך היא מתפקדת גם ככלי תקשורת רב תכליתי ומנהל משימות משרדי/ארגוני.

גוגל+ מציעה יכולות כמו סינון דוא"ל, שיתוף פעולה עם עמיתים לעבודה ואירוח שיחות ועידה בוידאו, כך שמדובר למעשה על פיתרון שבהחלט יכול לסייע לכם, בתור בעלי עסקים ומנהלים, לייעל תהליכים ולנהל את העסק. כאשר מעבר להיבטים שנסקור מיד, ישנו כמובן ההיבט של קידום בגוגל בעזרת פעילות נכונה ומוכוונת מטרה בגוגל+, בהחלט גורם מסייע לעסק.

סינון וארגון חשבון הג'ימייל בעזרת המעגלים של גוגל+

עסקים רבים כיום משתמשים בשירותי הדוא"ל של Gmail בתור הדואר הארגוני – כולל האפשרות החשובה והיעילה של שימוש בסיומת אתר העסק – היכולות של גוגל פלוס בהחלט יכולות לפשט משימות בהקשר זה ולייעל את תהליכי העבודה בדוא"ל. המעגלים של גוגל+ (Circles), הכלי שמאפשר לקבץ יחד אנשים לפי קשר או קטגוריה, עוזר לקבוע סינון וסדרי עדיפויות באינבוקס שלך ושל העובדים. אפשר לאתר בקלות מיילים מאנשים באותו מעגל – למשל תפקידים בעבודה או אנשים פרטיים.

פשוט מתחברים לחשבון הגוגל+, מתחברים לחשבון הדוא"ל, לוחצים על החץ היורד במעגלים. לחיצה על אחד המעגלים תעלה את כל התכתובות מאנשים במעגל הספציפי, כעת אפשר לסנן ולחפש מיילים מאנשים מסוימים בקלות.

להפוך "Hangouts" לאינטראקטיביים בעזרת פתקיות וירטואליות ולוחות

"מקומות הבילוי/מפגש – הזולות" (Hangouts) הם למעשה חדרי וידאו צ'אט עד 10 אנשים בגוגל פלוס. דרך מצוינת לנהל ישיבות ופגישות בלי לזוז מהמחשב וגם ממיקומים רחוקים מחוץ למשרד. אפשר לשפר את שיתופי הפעולה בשיחות הוידאו הללו, לעקוב אחר התקדמות פרויקטים ועוד באמצעות הוספת לוחות מחיקים ופתקיות אינטראקטיביים. אפשר לעשות זאת בעזרת אפליקציה חיצונית כגון Symphonical המאפשרת לך ולעמיתים להגיב לפתקיות וללוחות תוך כדי השיחה – סיעור מוחות וניהול פרויקטים המתאימים לעידן המחשוב!

יש צורך להפעיל חשבון של Google Hangouts ולהתקין את הפלאגאין המתאים, תהליך פשוט ומהיר.

עריכת מסמכים משותפת בגוגל דוקס / דרייב

שירות גוגל דוקס, שהפך בינתיים לדרייב, הוא ותיק, איכותי ומוכר. בעזרת גוגל פלוס אפשר לבצע עריכת מסמכים ומצגות באופן שיתופי, בלי מיילים רבים ובתהליך מסודר ונוח להפליא. פשוט מתחילים מקום בילוי/מפגש ומתחברים לגוגל דרייב (DOCS) – בוחרים את המסמך הרלבנטי ואת המשתתפים לשיתוף, אפשר גם ליצור מסמך חדש כמובן.

תכנון וארגון אירועים

גוגל פלוס היא פיתרון מעולה לארגון אירועים, החל ממסיבה במשרד ועד אירוע עסקי רשמי, בעזרת כלי שנקרא גוגל+ אירועים (Events). ליצירת אירוע מתחברים לחשבון גוגל פלוס ובוחרים באירועים, יוצרים אירוע חדש, בוחרים עיצוב, מפת הגעה וכן הלאה ושולחים הזמנות לחברים במעגלי גוגל+ כמו גם לאנשים חיצוניים מחשבון הג'ימייל – האירוע מופיע אוטומטית ביומן גוגל שלך ושל המוזמנים שאישרו.

קבוצות עבודה

לאחרונה הושקה הפלטפורמה גוגל קהילות במסגרת גוגל פלוס, המקבילה לקבוצות פייסבוק ומאפשרת לכם לייצר קבוצות עבודה ממוקדות (גלויות או מוסתרות ממנוע החיפוש).  גם כאן ישנה הזדמנות נהדרת לעבודה עם העמיתים שלכם לעבודה בקבוצה סגורה ובשילוב האנגאאוטס לפגישות וידאו.

בסופו של יום נסו להבין את האסטרטגיה הכוללת של גוגל  (מלבד להשתלט לנו על החיים כנראה.. 🙂  )  ותבינו שהשלם גדול מסך חלקיו – ברגע שנחבר ונייעל את השימוש בכלל המוצרים של גוגל, העבודה שלנו תהיה קלה יותר.

g+אינדוקס מהיר של תכנים מהאתר שלכם

גוגל פלוס היא הרשת החברתית של גוגל, ובכך היא משמשת כקרקע הטובה ביותר להוספת תכנים חדשים מהאתר שלכם לאינדקס התוצאות של גוגל.  בעבר היינו עושים זאת עם אתרי סימניות, היום מספיק שנשים קישור בגוגל פלוס למאמר חדש באתר שלנו ובתוך מספר דקות הוא באינדקס של גוגל.

יותר מכך, שיתוף תכנים בגוגל פלוס עשוי לתרום רבות לקידום האתר שלכם בגוגל.  זה אולי לא ישלח את אותה כמות גולשים כמו בשיתוף מאמר בפייסבוק – אבל זה בהחלט עשוי לתרום יותר לקידום של האתר שלכם.

חיזוק המיתוג האישי

וודאי כבר יצא לכם לראות את תמונות הכותבים לצד דפי אינטרנט שונים בתוצאות החיפוש של גוגל.

תוכלו לקרוא יותר כיצד לעשות זאת ,  ולהבין שמדובר בגישה החדשה של גוגל לדירוג התכנים ברשת – הכוח עובר לכותבים וגוגל מתחילה להבין מיהם הכותבים המובילים בכל נישה ולתת להם קרדיט גבוה יותר וקידום מהיר יותר של התכנים שלהם.

אהבתם? שתפו!
0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגיש חופשי להוסיף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *