, ,

איך מוסיפים כפתור Pin it של Pinterest לאתר שלכם ולמה כדאי לכם להוסיף אותו?

אהבתם? שתפו!

הידעתם?

ברשת החברתית Pinterest יש כבר למעלה מ- 25 מיליון משתמשים פעילים, חלק גדול מהם שייך למין הנשי.

הקהל שמוצא עניין רב ברשת, הוא בעיקר קהל שנמשך למוצרי אופנה, עיצוב ושלל מוצרים שניתן לקטלג בלוחות הוירטואליים של פינטרסט.

הרשת החברתית החדשה והמאוד ידידותית, רושמת תנועה מוגברת של גולשים בזמן האחרון ולפי הסטטיסטיקות היא אטרקטיבית במיוחד בהנעה של גולשים לאתרים שונים.

מדובר במגנט לגולשים שנשאבים ומתמכרים בתוך זמן קצר לשימוש ברשת.

לא מכירים את פינטרסט?   קראו מדריך Pinterest שכתבנו בנושא.

על פי המספרים שאנו קוראים, פינטרסט רשמה בסוף שנת 2011 – 350 מיליון צפיות באתר בחודש אחד והמגמה ממשיכה לעלות.

רבים נוטים להשוות את האתר ל- Etsi שהינה פלטפורמת מכירות למוצרי אופנה וכדומה.

אך לפי סטטיסטיקות, פינטרסט כבר עברה את etsi ואף את גוגל פלוס ולינקדאין בכמות התנועה של גולשים שהיא מניעה לאתרים השונים.

pinterest-haydeמדריך הוספת כפתור Pin it  לאתר שלכם:

אז אחרי שהבנתם את הפוטנציאל , עכשיו הזמן למדריך קצרצר איך להוסיף כפתור Pin it לאתר שלכם – באמצעותו תגרמו ליותר גולשים לעקוב אחריכם.

לאחר קבלת ההזמנה למייל, תידרשו להירשם באמצעות חשבון פייסבוק או טוויטר (לשם כך יש לפתוח חשבון טוויטר או פייסבוק לעסק שלכם).

שלב ראשון:  הקימו דף לעסק שלכם – עליכם להזמין את העסק שלכם (כמו שאתם מזמינים אדם מסוים) באמצעות שליחת הזמנה למייל.

משתמשים יכולים לעקוב אחרי העסק שלכם בפינטרסט – בדיוק כפי שהם עוקבים אחר משתמשים ועסקים שונים בטוויטר, פייסבוק או בגוגל פלוס.

שיווק ברשתות חברתיות נחשב כיום לדרך אטרקטיבית וחשובה למתג את עצמנו ולקדם את המוצרים והשירותים שלנו ברשת.

כשם שקיימות שלל אפשרויות שיווק בפייסבוק, תוכלו גם לנצל את הפלטפורמה הזו על מנת לקדם את המוצרים שלכם.


 שלב שני:  היכנסו לממשק Pinterest ובחרו את כפתור ה- follow המועדף עליכם.  לכל כפתור יש לכם קוד שונה.

pin2-follow-button

שלב שלישי:  העתיקו והדביקו את הקוד לאזור באתר בו תרצו שהכפתור יופיע.  כך תעודדו את הגולשים לעקוב אחריכם ב- pinterest ולהמשיך לקבל עדכונים מכם בכל עת.

שלב רביעי: הוסיפו כפתור pin it לכל דף או תמונה באתר שלכם.  כך הגולשים יוכלו להוסיף "נעיצה" ישירות לכל תמונה או כתבה באתר שלכם – שיופיעו בלוחות שלהם.   היתרון העצום פה הוא שמרבית הגולשים משתפים באופן אוטומטי את כל הpin  שהם עושים ישירות לפייסבוק ובכך מגדילים את החשיפה והתנועה לאתר שלכם.

את הכפתור תוכלו להתאים לאתר בצורה הוריזנטלית / ורטיקלית ואף להוסיף ספירה של כמות ה- pins שנעשו לכל תמונה / מאמר באתר.

הטמיעו את הקוד ש- PINTEREST סיפקו לכם בדף ה- HTML הרצוי באתר שלכם.

pin-4-page

מדובר באופציה אטרקטיבית במיוחד עבור אתרים שמציגים קטלוגים שונים של מוצרים למכירה באתר.

ברגע שגולש באתר עשה pin it לאחד המוצרים שלכם – זה אוטומטית יוצג ב- feed הכללי ויהיה זמין לחשיפה ל- 10 מיליון הגולשים שפוקדים את האתר מדי חודש (נכון לתחילת שנת 2012).

אהבתם? שתפו!

מה יש לכם להגיד בנושא?

2 תגובות
  1. עדי
    עדי says:

    לא מבינה בhtml. משתגעת כבר מרב נסיונות להכניס את הכפתור הזה לבלוג- אני פשוט לא מבינה איפה בכל הג'יבריש הזה אמור להכנס הלינק?
    נכנסתי לhtml של הבלוג- ואז מה?
    אשמח לקבל הסברים.
    המון תודה מראש!

    הגב

קישורים & פינגים

    השאירו תגובה

    רוצה להצטרף לדיון?
    תרגיש חופשי להוסיף!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *