תוכן איכותי ורלוונטי הוא חלק אינטגראלי וחשוב מאוד בכל תהליך קידום אתר בגוגל (SEO) וכפי שנאמר כבר רבות, "התוכן הוא המלך", זה בהחלט נכון ומקבל דגש מעשי ומקצועי במציאות בה שיווק באמצעות תוכן הופך למשמעותי ונפוץ יותר וכאשר מנוע החיפוש של גוגל הפך להרבה יותר מתקדם באיתור התוכן המעולה שצריך להיות באתר שלכם. אבל – וזה אבל חשוב – התוכן שלכם לא רק צריך להיות מעולה, בעל ערך ורלוונטי אלא הוא צריך להיות כתוב וערוך לצורך ביצועי SEO טובים. לכן נסביר אודות עריכת תוכן SEO.
יישום אופטימיזציה לתוכן בעמודי האתר שלכם מתוך מיקוד על קידום אתר במנועי חיפוש, יסייע למשתמשים ולקוחות פוטנציאליים למצוא את האתר שלכם בהקשר לנושא או תשובות שהם מחפשים. אבל היום, במציאות הטכנולוגית, הצרכנית וגם מבחינת איכות חוויית המשתמש, אי אפשר כבר "פשוט" לכתוב תוכן SEO בסיסי אלא צריך לנהל אסטרטגיית תוכן מפורטת ומותאמת אישית וצריך לבצע עריכת תוכן SEO חכמה ואפקטיבית.
הכל מתחיל באסטרטגיית תוכן נכונה
קידום אתר באמצעות תוכן, דורש אסטרטגיה. בחירת מילות המפתח הנכונות לקידום, יצירת היררכיה לאתר וכתיבת מאמרים שימשכו את הלקוחות הנכונים.
מה חשוב להשיג באמצעות עריכת תוכן SEO
- הגברת דירוגי העמוד בחיפוש ביטויים רלוונטיים
- הגברת הטראפיק לאתר ויצירת יתר לידים דרך תוכן מעולה
- הגברת ההמרות (Conversions) המתקבלות מהאתר
- הגברת המודעות למותג שלכם
אלמנטים חשובים ומקדמים אלו מתקבלים, בין היתר, דרך כתיבת תוכן איכותי ובעל ערך לגולשים, תוך יישום מתמיד של תהליכי עריכת תוכן למטרת SEO ושמירה על ניהול נכון של כלל מערך התוכן לאתר ועם אינטגרציה מלאה לתהליכי ה-SEO.
דגשים בעריכת תוכן SEO וכיצד עושים זאת נכון
תוכן מעולה צריך להיות תוכן שנותן לקורא תשובה ברורה לשאלה שהוא שאל, תוכן שנותן לקורא את המידע שהוא צריך, בצורה יעילה, זורמת ובהחלט גם שיווקית במקרים רבים. אך לצד זה, תוכן מעולה גם פונה לגוגל מבחינת מבנה ואלמנטים מבניים, כך שיהיה יותר קל למנוע החיפוש למצוא את התוכן בהקשר לביטויי חיפוש רלוונטיים ושהעמוד יקבל דירוגים גבוהים בחיפוש.
דירוגי חיפוש גבוהים יותר לביטוי חיפוש = יותר תנועת גולשים לעמוד בהקשר לשאילתות חיפוש עם אותו ביטוי!
הפרקטיקה של יצירת תוכן מעולה אשר נותן ערך ואפקטיביות לגולש, מקדם המרה של מטרות האתר/העמוד וגם מקדם את האתר כולו בחיפושי גוגל – היא האומנות של תחום התוכן והיכן שקורה כל "הקסם".
דגשים חשובים לגבי עריכת תוכן SEO כוללים, בין היתר, את הנקודות הבאות – כאשר אלה נקודות שחייבים לגעת בהן בחכמה כדי להשיג מטרות תוכן איכותיות:
- כותרות ותגיות כותרות בעמוד: כתיבת תגיות וכותרות עמוד העמדות בדרישות ובתקינה של גוגל ואשר מספקות ערך לגולש וערך SEO.
- שילוב ביטויי מפתח: יישום שילובים חכמים ואפקטיביים של ביטויי מפתח בתוך הטקסט ובתגיות השונות של העמוד.
- תגיות Meta Descriptions: כתיבת תגיות תיאור איכותיות המושכות את המשתמש להקליק על תוצאת החיפוש וכך מקדמות דירוג גבוה יותר בחיפוש.
- תגיות Alt: הוספת תיאור טקסטואלי אפקטיבי ועם מילות מפתח רלוונטיות לכל קבצי התמונה בעמוד.
- אינטגרציית מילות מפתח: שזירת מילות מפתח וביטויי חיפוש בצורה חכמה ואלגנטית בתוך התוכן בעמוד, לקריאה טבעית ומתן ערך לגולש תוך כדי "סימון" לגוגל שהעמוד הזה רלוונטי למילות החיפוש חשובות לאתר באמצעות שימוש בתגית אלט – זה מרכיב עיקרי ומהותי של עריכת תוכן SEO.
- סקירות וביקורות תוכן: בחינת תכנים באתר כולו או בעמודים פרטניים, סימון בעיות תוכן העשויות לפגוע בתוצאות SEO וכמובן תיקון בעיות ושגיאות (תוכן כפול/משוכפל, תוכן חסר, תוכן רזה מדי וכו').
רוצים לשמוע עוד על עריכת תוכן SEO? מחפשים חברה מקצועית ואמינה שתנהל עבורכם את מערך התוכן באתר בצורה אפקטיבית שגם תקדם אתכם בגוגל? פנו ל-AD-Media לפרטים נוספים.