, ,

פרסום באינטרנט

אהבתם? שתפו!

מהם הכלים לפרסום אתר אינטרנט?

הלקוחות הפוטנציאליים שלכם גולשים עכשיו ב-Google ומחפשים מוצרים ושירותים הקשורים לעסק שלכם. Google AdWords הינם קישורים ממומנים המופיעים לצד תוצאות החיפוש בגוגל. גוגל אדוורדס היא דרך מעולה להגיע לאלפי לקוחות פוטנציאליים, ברגע שבו הם מחפשים ביטויים הקשורים למוצר או לשירות שלך.

לפי מחקרים של גוגל, 92% מהגולשים בארץ, מחפשים בגוגל לפני רכישה. את גוגל בארץ פוקדים מדי שבוע קרוב ל-3 מיליון גולשים. גוגל אדוורדס מאפשר לכם להגיע ישירות לקהל המטרה שלכם. גוגל אדוורדס מאפשר לכם לעקוב אחר הביצועים של מודעות הפירסום השונות שלכם, כך שתוכלו לשנות את ההשקעה שלכם בכל קמפיין בכל רגע נתון.

בניית קמפיין בגוגל אדוורדס הנה פשוטה ומורכבת מארבעה שלבים פשוטים:

  • השלב הראשון – הגדרת מילות מפתח.
  • השלב השני – יצירת מודעה.
  • השלב השלישי – הזנת פרטי תשלום.
  • השלב הסופי הנו פרסום המודעה ובקרה שוטפת על הביצועים שלה.

פרסום באינטרנט – רשתות חברתיות

האינטרנט גדל מיום ליום וכל בעל עסק שלא נמצא שם מפסיד לקוחות. האינטרנט מחייב אתכם להיות אנשים חברתיים יותר,על מנת שתוכלו לזכות בתנועה ובלקוחות. מנועי החיפוש הבינו שעל אף שחשיבותו של תוכן גבוהה, תוכן גם יכול להיות ספאם (זבל). כך החל להתחזק כלי שיווקי מאוד חזק ברשת – פרסום באינטרנט על ידי קידום אתרים ברשתות חברתיות. כמה מהכלים הבאים כבר יצא לכם להכיר ולהשתמש ? פייסבוק, לינקדאין, תפוז, דה מארקר, בלוגים, טוויטר ועוד…

הרשתות החברתיות מציפות את הרשת ושואבות מיליוני גולשים לתוכן. גם גוגל הבין זאת ומיום ליום הוא מתחיל לתת יותר משקל על פרסום באינטרנט באמצעות רשתות חברתיות.

פרסום אתרים

לצד רשתות חברתיות, פרסום אתרים אפקטיבי נוסף הוא קידום אתרים ברשתות תוכן,כגון אתרי מאמרים ופורטלים שמושכים אליהם אלפי גולשים. פרסום אתרים ברשתות תוכן יציב קישורים ממומנים גם במנועי החיפוש וגם ברשתות תוכן. כיום ,אפשר לפרסם את המוצר שלכם במקום הכי אפקטיבי בעזרת מגוון תכנים לאתרים שתוכלו לכתוב ולהזין.

לדוגמה: למכירת עגלות תינוק אתם יוצרים מודעת פרסום ממומנת שתופיע ברשתות תוכן – באתרים שעוסקים במוצרים לתינוקות.
שלל דרכי פרסום אתרים – באנרים ומודעות פרסום תוקפים אותנו מכל עבר – זה אפקטיבי, זה יוצר באזז וזה מביא לקוחות.

אהבתם? שתפו!

מה יש לכם להגיד בנושא?

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגיש חופשי להוסיף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *