צריכים תוכן שיווקי?

מותגים מוכרים טוב יותר באינטרנט.

הסיבה לכך היא שמותג משדר לנו אמון, שירות ומומחיות.

אבל האמת היא שאם אתם רוצים להפוך את הגולשים שלכם ללקוחות, אתם צריכים להתחיל לייצר ערך אמיתי ולהראות להם שאתם אנשי מקצוע מובילים בתחומכם.

ברשת, הדרך הטובה ביותר למצב את עצמכם כמומחים היא דרך כתיבת תוכן. כשלקוחות צורכים תוכן מקצועי בעל ערך, הם מבינים שאתם גורם סמכותי וזה מגדיל את האמינות שלכם.

ככל שתשלבו יותר תכנים מקצועיים באתר שלכם – כך המוניטין שלכם בתעשייה ישתפר, יותר גולשים יגיעו לאתר שלכם ויפנו אליכם.

פרסום תוכן מקצועי מספק ערך אמיתי לגולש המחפש מידע בתחום בו העסק שלכם פועל ואף ממתג אתכם כמומחים בתחום.

בגלל שאנחנו מקדמים עשרות לקוחות בגוגל ומרצים במכללות ובכנסים החשובים על קידום אתרים – אנחנו גם יודעים לכתוב את התכנים בצורה שגם גוגל וגם הגולשים יאהבו אותם. התאמת התכנים לנהלי הקידום של גוגל מאפשרים לעסק שלכם להגדיל את כמות הגולשים הרלוונטיים ולהיחשף לקהל בשל שנמצא בתהליך קנייה.

גולשים רלוונטיים יותר באתר ←  רכישת אמון ומיצוב כמומחה ← הגדלת מכירות

מה זה תוכן SEO ומה חשוב לדעת עליו:

בשפה המקצועית של התעשייה, כשאנחנו כותבים תוכן שמיועד לקידום מילות מפתח בגוגל, זה נקרא תכני SEO. האמת, שהרבה מאוד אנשים כבר בורחים מהשם הזה כי יש לו דימוי רע מאוד. למה זה קורה? כי כשכל תהליכי הקידום בגוגל החלו, האלגוריתם של גוגל היה די פשוט ובסיסי, כך שאתרים ששיבצו את מילת המפתח בדף שלהם יותר פעמים – גם מוקמו גבוה בגוגל באותה מילה.

זה נשמע די הזוי, אבל אם הייתם רוצים לקדם את המילה צימרים בצפון, הייתם צריכים המון דפים שרשום בהם המון פעמים צימרים בצפון. כמובן שגוגל שיפרו את הנושא מהר מאוד ואחד התסמינים לכך היה עדכון פנדה שגוגל הכניסו ב- 2011 והעיף מגוגל את כל האתרים שהתוכן בהם לא רלוונטי לגולשים ורק דוחף מילות מפתח כדי להתקדם בגוגל.

אל תטעו, תוכן SEO עדיין קיים ועדיין חשוב. אך צריך לדעת איך עושים את זה נכון.

והאמת היא שזה די פשוט, כי קודם כל אתם צריכים לכתוב תוכן שהגולשים יאהבו.  כן ,כן, נשמע די הגיוני. אם הגולשים יאהבו את התוכן, גם גוגל יאהב אותו. אך מלבד זה עדיין צריך ללמוד לשלב באופן נכון את מילות המפתח במקומות אסטרטגיים בכל דף ובכל מאמר.

למה אנחנו קוראים לתוכן SEO החדש תוכן מקצועי?

כי אנחנו מבינים שכבר עברו הימים שאפשר לרשום כלום ושום דבר – העיקר שנתקדם בגוגל. בסופו של יום יש גולשים שקוראים את התכנים האלה, ואם גוגל מבין לפי התנהגות הגולשים שהתכנים שלכם מספקים את הערך הגבוה ביותר לגולשים – אתם גם תקודמו טוב יותר בגוגל.