תגידו לי רגע, יש מצב שאתם עדיין לא מצליחים למשוך לקוחות מפייסבוק?
אין מצב! 6 מיליון ישראלים שוהים את רוב זמנם בפייסבוק ואתם עדיין באסטרטגיה שגוגל יביא לכם את כל הלקוחות?
פוחדים שילכלכו עליכם בפייסבוק?
כנראה שאתם לא מכירים את פייסבוק היטב ובטח שלא גיליתם את הפוטנציאל השיווקי שבה.
בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. גם בפייסבוק התוכן שלנו משתלב בקמפיינים הנכונים ומפורסם לקהלי היעד הנכונים כדי לקבל מקסימום לקוחות אפקטיביים.
רוצים לדעת עוד ולהתחיל לקבל לקוחות מפייסבוק? צרו אתנו קשר!
שיווק בפייסבוק
שיווק באינטרנט הולך ונעשה קשה משנה לשנה. ככל שהזמן עובר, יותר ויותר אנשים נעשים מודעים למהפיכה הדיגיטאלית ומבינים את הפוטנציאל הגלום שישנו באינטרנט וברשתות חברתיות. שיווק בפייסבוק ובכלל ברשתות חברתיות הם הדוגמה הטובה ביותר להתפתחות של התחום. לכל מי שעוסק בשיווק באינטרנט , מדובר בתחום דינמי שמתפתח בקצב מהיר מאוד, דבר שמחייב את העוסקים בו להישאר מעודכנים ולעבוד ללא הרף. זה התחיל עם קידום בגוגל שמתבסס בעיקר על כתיבת תכנים והוספת קישורים מאתרים שונים ברשת, המשיך עם ניהול בלוגים שונים ברשת שמטרתם לקדם אתרים – והמשיך עם מהפיכת הרשתות החברתיות שנקראת גם web 2.0. פייסבוק הבינה את כוחה הרב ועם הזמן היא מציעה לנו כלים רבים לשיווק וקידום העסקים והאתרים שלנו דרכה. שיווק בפייסבוק מתאפשר כיום בצורה קלה לכל בעל עסק / אתר באמצעות בנייה וקידום של דפי אוהדים בפייסבוק ובאמצעות קמפיינים של קידום ממומן בפייסבוק וניהול פעילות תוכן ויראלית.
קידום בפייסבוק
עבודת קידום אתרים מחייבת אותנו לעבוד במדיומים ואתרים רבים ברשת במקביל. ככל שנשווק ונקדם את האתר שלנו
במוקדים רבים יותר ברשת – כך הוא יזכה לקרדיט גדול יותר מגוגל ויתקדם יותר בתוצאות החיפוש.
גם גוגל הבין כבר שאי אפשר להתעלם מרשתות חברתיות ובמיוחד מפייסבוק שנחשבת לרשת הפופולארית ביותר בעולם.
גוגל יודע להעריך תנועה של גולשים שמגיעה מרשת חברתית אל האתר שלכם. יש שאומרים שתנועה זו אף זוכה לדירוג גבוה יותר על ידי גוגל.
קידום אתרים באמצעות פייסבוק מתרחש כיום בשתי צורות עיקריות – האחת היא קידום בפייסבוק של דף האוהדים שלכם.
הדרך השנייה היא באמצעות קידום ממומן והפצת תכנים שימשכו גולשים לאתר ולדפי הנחיתה של הקמפיינים השונים שלכם.
קידום ממומן בפייסבוק, בדומה לקמפיין גוגל אדס, מאפשר למפרסמים לפרסם מודעות ממומנות לצד הפרופילים והאפליקציות השונות בפייסבוק וכמובן גם בניוזפיד.
פייסבוק משתמש במאגר הנתונים הקיים שלו על מנת לאפשר לנו לבצע פילוח עשיר של קהל היעד של קמפיין הפרסום.
ניתן לפלח מי יצפה במודעה לפי: מין, גיל הגולשים, השכלה ועוד עשרות אלמנטים נוספים.
פרסום ממומן בפייסבוק
לצערנו הרב, בגלל עומס התכנים בפייסבוק ולאור העובדה שפייסבוק רוצה להרוויח כסף, כיום כמעט ולא ניתן לקבל חשיפה טבעית לסטטוסים והפוסטים שלנו בפייסבוק.
אי לכך, הדרך הטובה ביותר להגדיל את החשיפה ולמקד את התכנים שלנו לקהל ספציפי – היא להשתמש במערכת הפרסום הממומן של פייסבוק.
מדובר במערכת שהולכת ומשתכללת משנה לשנה ונכון להיום נותנת אפשרויות פרסום רבות שלא קיימות עדיין בגוגל.
בשל המידע הרב אליו פייסבוק נחשפת, שיווק בפייסבוק מאפשר לנו ליצור קמפיינים לקהלים רבים ומגוונים על סמך כל המידע שמוזן עליהם בפייסבוק ועל סמך הרגלי הגלישה והאינטראקציות שלהם עם משתמשים ועסקים אחרים בפייסבוק.