אחת השאלות שנשאלת כל הזמן בפורומים ובקבוצות מקצועיות כאלה ואחרות היא –
מה הגודל האולטימטיבי של תמונת פרופיל בפייסבוק / גוגל פלוס /אינסטגרם / פינטרסט / יוטיוב / לינקדאין וכד' או תמונת Cover.
בהמשך הדף: אינפוגרפיקה עדכנית של גדלי מודעות בפייסבוק
אינפוגרפיקה גדלי תמונות פרופיל וקאוור עדכנית לשנת 2016:
מקור האינפוגרפיקה: makewebsitehub
גדלים של מודעות ובאנרים בפייסבוק – עדכון 2016
ג'ון לומר, אחד האנשים הבולטים בעולם בכל הקשור לעדכונים על פייסבוק פרסם אינפוגרפיקה עדכנית לגדלי מודעות ובאנרים / פוסטים / אירועים בפייסבוק ל- 2016.
צריכים תוכן מעולה לאתר שלכם?
AD תוכן ומדיה מתמחה במתן פתרונות תוכן. בעזרת שירותי התוכן שלנו תוכלו לקדם את האתר שלכם בתוצאות החיפוש של GOOGLE וגם להגדיל את כמות הלקוחות שפונים אליכם דרך האתר.
שלום אנידור ותודה על המידע שמובא בצורה פשוטה וקלה להבנה.
בנוגע לגוגל פלוס ותמונת הפרופיל יש לי כמה תוספות:
1. גוגל מציג את תמונת הפרופיל בעיגול בעוד התמונה שמועלת היא ריבוע. זה עשוי להוות בעיה קלה כי פעולת העיגול של גוגל עשוייה לחתוך חלקים משמעותיים בתמונה, כך שבפועל צריך לחשוב על שוליים לבנים גדולים יותר ואולי מישהו ירים את הכפפה ליצירת תבנית לתמונת הפרופיל של גוגל פלוס.
2. אמנם תמונת הפרופיל המוצגת היא 120 על 120 אבל יש לגוגל עוד כמה גדלים בהם הוא מציג את תמונת הפרופיל כמו למשל, בעת לחיצת 1+ שזה בגודל 25×25, ובסטטוס גודל תמונת הפרופיל 42×42 כך שיש לבחון את תמונת הפרופיל בכמה גדלים.
3. תמונת השער היא גדולה במובן גבוהה, אבל בדרך כלל גולשים רואים רק 145 נקודות תחתונות ממנה ולא 160 כפי שרשום בתרשים אלא אם הם גוללים מעלה והם לא.
נהדר!
תודה רבה על התוספות 🙂
תודה על המידע השימושי והמועיל באמת , שמחתי לשתפו בכמה רשתות חברתיות מאחר וידוע כי איכות פוסטים ודפים ומשיכת גולשים אליהם מותנים באיכות התמונה (שאחד המרכיבים שלה הגודל … לפעמים הגודל קובע 🙂 )
שמחים שאהבת
תודה על השיתוף