אחד הפרמטרים החשובים ביותר שנולדו באותה תקופה היה כתיבת תוכן לאינטרנט.
כתיבת תוכן לאינטרנט הוא אחד הפרמטרים החשובים והבולטים ביותר במהלך קידום אתרים.
תוכן לאתר הוא למעשה המזון אותו צורך מנוע החיפוש.
בעזרת תוכן יכול מנוע החיפוש לסרוק ולקרוא את דפי האתר ולהבין מהם תחומי העניין והמיקוד של האתר.
בסופו של יום כאשר מקדמים אתר , למעשה מקדמים אותו בביטויי תוכן ומילות מפתח שמחפשים הגולשים.
באמצעות כתיבת תוכן ניתן למקד את האתר על אותן מילות מפתח.
כתיבת תוכן לאתר גם יוצרת את הבידול העיקרי בין האתרים השונים.
כל אתר נותן ערך מוסף שונה באמצעות התכנים שהוא נותן לגולשיו.
סוגי כתיבת תוכן לאינטרנט:
כתיבת תוכן לאינטרנט נעשית בכמה מדיומים:
כתיבת תוכן לאתר הבית שלכם – אתר ללא תוכן לא יהיה מקודם בגוגל וביתר מנועי החיפוש.
על מנת לבנות חבילת תוכן לאתר, יש לערוך מחקר מילות מפתח בו תבחרו את מילות המפתח לקידום באתר.
לאחר שבחרתם את מילות המפתח לקידום באתר, עליכם להתחיל לכתוב את התכנים , כשכותרות הדפים השונים יהיו מילות המפתח הנבחרות לקידום.
במקביל עליכם לערוך כל דף ולעשות לו אופטימיזציית תוכן של הזנת מילות מפתח בכותרות ובתגיות החשובות בעמוד, כמו גם בגוף המאמר.
שימו לב לא להזין את מילת המפתח הרצויה יותר מדי פעמים – דבר זה עלול לפרש את התוכן כספאם על ידי מנועי החיפוש ואף לגרור עונשים.
תוכן לאינטרנט – בלוגים:
מקור נהדר להוצאת קישורים לקידום האתר שלכם הוא באמצעות בלוגים.
אתרי בלוגים לא חסרים ברשת ובלוגים הפכו לדרך נפוצה להפצת תכנים ברשת.
על כתיבת תוכן לאינטרנט להתמקד רבות גם באתרי בלוגים.
תוכלו ליצור לעצמכם בלוגים במספר רשתות בולטות ומדי פעם לפרסם בלוגים שונים, בהם תזינו קישורים לקידום האתר שלכם.
כתיבת תוכן לאינטרנט – אתרי מאמרים
אתרי מאמרים הפכו גם הם לקרקע נהדרת עבור קידום אתרים ועבור הפצת מאמרים.
כותבים רבים פוקדים באופן קבוע אתרי מאמרים ומזינים בהם תכנים לקידום האתרים שלהם.
אתרי מאמרים אלו מכילים תוכן רב ועל כן מקודמים ברשת, דבר שמוסיף ערך רב לקישורים היוצאים מהם.
כתיבת תוכן לאינטרנט חייב להתמקד גם ברשת אתרי מאמרים.
התאמת תוכן לאתרי אינטרנט
במהלך כתיבת תוכן לאינטרנט יש להבדיל בין מספר סוגי תוכן עיקריים:
הסוג הראשון הוא תוכן שיווקי – מטרת תוכן זה למכור, ועל כן על התוכן להוביל ולהניע את הגולשים
לפעולה כלשהי (רכישת מוצר, הורדת תוכנה וכדומה). תוכן שיווקי הוא תוכן שנועד למכור וראוי
שייכתב על ידי קופירייטרים ומומחי תוכן. דוגמה טובה לתוכן שיווקי היא תוכן של ניוזלטר ותוכן של דפי נחיתה.
הסוג השני הוא תוכן מקצועי / טכני – זהו תוכן שמיועד לפרט על תחומים מקצועיים ממוקדים
שמצריכים ידע טכני רב, כגון מאמרים על מחשבים, קידום אתרים, מפרטים מקצועיים של מוצרים וכדומה.
הסוג השלישי הוא תוכן למטרת קידום אתרים – תוכן זה חייב להיות ממוקד מילות מפתח ומטרתו
העיקרית היא לקידום. תכנים אלה יהיו לפעמים נחותים יותר בערך המוסף שייתנו לגולשים ,
שכן מטרתם העיקרית היא לקדם את האתר במילות מפתח מסוימות.
הסוג הרביעי והאחרון שתופס תאוצה הוא תוכן חברתי – תוכן זה, כשמו כן הוא, מופיע בעיקר בתכנים שנרשמים ברשתות החברתיות ובבלוגים השונים של החברה. המטרה העיקרית של תוכן זה – לייצר אינטרקאציה עם הגולשים.
לסיכום , חשיבותו של כתיבת תוכן לאינטרנט גדולה מאוד. עליכם להקפיד על רהיטות ואיכות התוכן באתר שלכם.
כתיבת תוכן לאינטרנט יכולה לעזור ולקדם אתכם משמעותית , אך גם יכולה להפיל אתכם-
אתר עם תכנים הכוללים שגיאות כתיב ועברית לא נכונה –
יכול להרתיע גולשים ולשלוח אותם למתחרים.