כתיבה שיווקית באנגלית

צוות האתר

אוקטובר 21, 2020

בניית אתר חדש

אנגלית נחשבת לשפה שנייה בכל מקום בעולם ומשמשת כשפה מגשרת בין דוברי שפות שונות לצורך יצירת תקשורת בניהם. בעקבות זאת, משתמשים אנשים רבים בכתיבה שיווקית באנגלית לצורך הזנקת העסק שלהם ולאפשר ללקוחות שאינם דוברי עברית להיחשף לשירותים אותם הם מציעים. 

תוכן באנגלית = ערך מוסף לעסק

תוכן באנגלית מהווה ערך מוסף לכל דעה ועניין ומותג או עסק שמשקיע בכתיבה שיווקית באנגלית עבור אתר הבית שלו ועבור התכנים שהוא מגיש ללקוחותיו, ממקם את העסק שלו במקום גבוה יותר מבלי כל קשר לתחום בו הוא מתמחה. התדמית העסקית שלו תהיה רצינית ומקצועית יותר והוא ייתפס כמשהו גדול גם אם הוא לא בדיוק כזה…

חשוב לציין כי האוכלוסייה הישראלית מורכבת מאנשים ממדינות רבות אשר לא כולם יודעים להתנהל בעברית באופן מושלם. ולכן, חברה הדואגת שבאתר הבית שלה יופיעו גם תכנים שיווקיים באנגלית, מאפשרת למעשה גם לקהל זר שאינו דובר עברית לגשר מעל מגבלת השפה וליצור תקשורת עם בית העסק באמצעות השפה המשותפת – השפה האנגלית. כמו כן, כתיבה שיווקית באנגלית מצביעה על יכולת להתפרס ולהגיע לקהלים נרחבים וכן על ראייה רחבה תוך רצון ושאיפה לגדול ולהתפתח.

כתיבה שיווקית באנגלית – נקודת חוזק עבור הלקוח הפוטנציאלי

בית עסק שמפגיש כל לקוח פוטנציאלי עם העובדה שהוא משתמש גם בשפה בינלאומית, גורם ללקוח לראות אותו כחזק יותר וגורם לו לחשוב ש"אם הוא מדבר אנגלית, כנראה שיש לו משאבים גדולים וכדאי להימנות בין לקוחותיו". מלבד זאת, תוכן שיווקי באנגלית מכניס את העסק למשוואה ביחד עם מותגים גדולים ובין לאומיים ומכיוון שהם מדברים בקודים זהים קל יותר להשוות בניהם.

עם זאת, אסור לשכוח שכאשר משלבים תוכן שיווקי באנגלית באתר, יש לשים לב שהוא כתוב ברמה מספיק גבוהה ואיכותית ביחס לשאר התוכן שקיים באתר. תוכן שיווקי באנגלית, במיוחד אם מדובר בתוכן מתורגם, חייב להיות כתוב בצורה מקצועית על מנת שיוסיף לאתר נקודות זכות ולא להיפך. לקוחות שמזהים תוכן באנגלית שנכתב או תורגם בצורה לא מקצועית, מתאכזבים מאוד מה שעלול לגרום להם לחוש מרומים ולהימנע משימוש בשירות שמציע אותו אתר.

מקום נוסף שנדרשת בו כתיבה איכותית באנגלית הוא קורות החיים שלכם.  בימינו, כתיבת קורות חיים באנגלית נדרשת כמעט לכל משרת הייטק וחשוב גם במקרים אלו להקפיד לכתוב תוכן שיווקי באנגלית שיגרום למעסיקים פוטנציאליים להזמין אתכם לראיון עבודה.

תפקידו של גוגל בתחום תרגום אתרים

גוגל המשוכלל שלנו יודע לתרגם כל תוכן שמזינים אליו. אבל מה, הוא לא יודע "לקרוא בין השורות" ומתרגם כל תוכן על פי האינטואיציה ה"גוגלית" שלו. כך שבהחלט עלול להיווצר מצב בו משפט בעל משמעות מסוימת בשפה העברית יקבל משמעות אחרת ואפילו מעוותת על ידי התרגום בגוגל. לסיכומו של עניין, תרגום אתרים אינו תפקיד של גוגל. ואם כבר שמתם תוכן באנגלית באתר שלכם, אל תעשו צחוק מעצמכם ומהקוראים והגישו להם חומר איכותי ומקצועי שנכתב ותורגם על ידי מומחי כתיבה שמתמחים בתרגום אתרים ובכתיבה שיווקית באנגלית.

צריכים תוכן שיווקי ?

מאמרים נוספים

AI

פברואר 11, 2024

מדריך השוואה בין מידג'רני ללאונרדו, לדאלי, לסטייבל

גוגל ג'מיני

ינואר 25, 2024

גוגל ג'מיני GEMINI – מודל הבינה המלאכותית של גוגל

בינה מלאכותית משנה את עולם השיווקי

נובמבר 15, 2023

איך בינה מלאכותית משנה את עולם השיווק הדיגיטלי?

Google bard

אוגוסט 2, 2023

צ'אט גוגל בארד (Google Bard) הוא מעכשיו גוגל Gemini – איך משתמשים בצ'אט AI של גוגל?

כותרת מנצחת

פברואר 21, 2023

איך תבחרו כותרת מנצחת שכולם יקליקו עליה?

ינואר 24, 2023

מחוללי תמונות AI בינה מלאכותית ליצירת אומנות מטקסט

מדריך Chat GPT

ינואר 15, 2023

ChatGPT – תוכן AI הפך ללגיטימי

ביטויי זנב ארוך

דצמבר 18, 2022

מה הם ביטויי זנב ארוך ולמה הם חשובים לSEO

נובמבר 16, 2022

תוכן איכותי לאתרים

נובמבר 16, 2022

שיווק ויראלי

נובמבר 16, 2022

שיווק ברשתות חברתיות

נובמבר 16, 2022

שיווק בפייסבוק כי פשוט חייבים להיות שם!

קידום בגוגל | קידום אתרים בגוגל

קידום אתר באינטרנט

נובמבר 16, 2022

פרסום עסקים

פרסום בגוגל | קידום ממומן – AD תוכן ומדיה

נובמבר 16, 2022

ניהול תוכן | עריכת תוכן

נובמבר 16, 2022

מחקר מילות מפתח

נובמבר 16, 2022

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

נובמבר 16, 2022

כתיבת מאמרים