כך תצליחו להגיע לקהלים חדשים באמצעות פרסום מאמרים ברשת

צוות האתר

דצמבר 30, 2020

כעסקים אתם בטח מודעים לכך שגם אם כתבתם תוכן איכותי, האסטרטגיה של "שלח לחמך על פני המים" וקווה לטוב בטח לא מספיקה. הרי פרסום מאמרים ברשת זו תורה שלמה, תכנים לא מפורסמים סתם. לפרסום מאמרים יש מטרה ברורה והיא להגיע לקהלי יעד חדשים ולהגדיל את התנועה לאתר. 

אנו גם בטוחים שקראתם המון מאמרים בנושא "איך לשפר את אסטרטגיית התוכן" או "מהי כתיבת תוכן מנצחת", זה רק טבעי ומובן מאליו. אבל כמוכם יש גם רבים וברשת מפורסמים אלפי תכנים מדי יום, מה שעשוי להוביל לסיכוי גדול שהתוכן שאתם כתבתם יבלע בין כל השאר. כדי להצליח לפרסם מאמרים שיעבדו בשבילכם ובאמת ישיגו את המטרה שלהם, עליכם להבין אילו תכנים באמת משיגים את המטרה שלהם ומה הם מציעים לקוראים. 

אנו יכולים לחסוך לכם מעט את עבודת המחקר ולומר מראש – תוכן שמגיע ליעד וממשיך למשוך קהל יעד זמן רב לאחר פרסומו עונה על שני קריטריונים עיקריים: 

  1. הוא מציע משהו חדש לקוראים
  2. הוא פונה אל נישה מאוד ספציפית

גשרו על פער קיים – ספרו את הסיפורים שעוד לא סופרו

כתיבת תוכן, איכותית ככל שתהיה, לא תמיד תשיג את המטרה. בסופו של יום אפשר בהחלט לשים לב שעל כל שאלת חיפוש אחת יש אינספור מאמרים שעוסקים בנושא. לכן כדי לבנות אסטרטגיית פרסום מאמרים מוצלחת, עליכם לחפש את הפער ולמצוא את הסיפורים שטרם סופרו. 

חשוב לציין שהחיפוש אחר סיפורים שמחכים שיספרו אותם אינו אומר שעליכם לטוות סיפור חדש לגמרי מאפס, אתם יכולים בהחלט להתייחס אל אותו הנושא כמו כולם, רק מזווית ראייה חדשה ומקורית. העובדה שיש לכם תחום התמחות מסוים, אינה אומרת שאינכם יכולים להציג את הנושא שעליו כותבים מזווית ראייה חדשה, ולהתאים אותו אפילו לנישה ספציפית על הדרך, כך שתתאים לקהלים חדשים.

בשורה התחתונה – עליכם לחפש נושא מתחום ספציפי שמעניין אתכם או כזה שעוד לא כתבתם עליו. לאחר מכן, מצאו דרך להתאים את התוכן שאתם כותבים לאותו קהל יעד חדש, אך תוך כדי לשמור עליו רלוונטי גם לאתר ולתחום ההתמחות שלכם. לא רק שזה יהפוך את כתיבת התוכן שלכם למעניינת יותר, אלא תוכלו גם למשוך קהל יעד חדש לאתר. 

השלב הבא – התחילו לחפש את נושאי הנישה שלכם

התחום של פרסום מאמרים ותוכן ברשת דורש מכם כל הזמן להיות יצירתיים, כדי להישאר צעד אחד לפני כולם. המשמעות של שיווק באמצעות כתיבת תוכן הוא לא רק לסמן וי על פרסום מאמר אחת לכמה זמן, אלא באמת להביא משהו חדש ובעל ערך מוסף, כמו כן הוא דורש מכם להיות מעט יותר אסטרטגיים בעת חשיבה על נושאים לכתיבה. 

הדרך שלכם למצוא נושא לכתוב עליו היא על ידי סקירה רחבה של נושאים פוטנציאליים כלליים יותר ושאיבת השראה דרכם. איך מתחילים? קודם כל עליכם לחשוב על נושא כללי.
נניח והחלטתם לכתוב תוכן על סרטוני הדרכה שיווקיים ומעולים לדוגמא, ותוך כדי כתיבה ראיתם באחד הסרטונים שישנה התייחסות לחברה מפורסמת המתמחה באביזרי ספורט שונים.
הבנתם שישנו עולם שלם שעוסק בצילום מוצרי ספורט. אז אתם יכולים להחליט שהמאמר הבא שלכם יהיה בנושא: איך לצלם אביזרי ספורט בצורה נכונה, מאמר שיהיה שימושי לקהל יעד שעוסק בנישה הזו.

את אותו המאמר אתם יכולים לקשר בקלות לקהל היעד הקיים שלכם, כמו גם למקד אותו לקהל היעד החדש, כך שהוא יהיה רלוונטי לתחום שלכם, אך עדיין, יציע ערך מוסף לקהלים מאותה הנישה שהתחום רלוונטי גם להם.

בשורה התחתונה – אינכם חייבים להתחיל מאפס, פשוט להיות ערים ולחפש קישורים לנושאי נישה מעניינים מתוך ההתעסקות שלכם עם נושאים רחבים יותר, כך תוכלו ליצור תכנים ספציפיים המציעים נקודת מבט חדשה, אך עדיין רלוונטיים לתחום ההתמחות שלכם. 

שנו את האסטרטגיה שלכם

אם האסטרטגיה שלכם היא פשוט לכתוב מאמר ולהעלות אותו לאתר, עליכם לשנות גישה ומהר. זכרו שבתחום שלכם יש לכם הרבה תחרות על אותו קהל יעד, לכן כתיבת מאמר מעניין שפונה לקהלים אחרים, זו הזדמנות להגדיל את התנועה לאתר. כמובן שעליכם להקפיד לכל אורך הדרך שהתוכן יהיה רלוונטי לתחום שלכם, כדי שהתנועה תמשיך לזרום והלידים יהיו רלוונטיים.

בכל מקרה, אתם וודאי יודעים שכל מאמר שאתם כותבים זקוק לבוסט ראשוני, הדבר לא שונה כאשר אתם מפרסמים תוכן חדש ובעל זיקה לנישה ספציפית. לכן, אחרי שכתבתם תוכן מעניין ומקורי שפונה לקהל יעד חדש אך עדיין מדבר בשפה שלכם, יהיה עליכם לקדם אותו ולפרסם אותו במקומות הנכונים. 

זכרו – זה לא מספיק רק לקדם את התוכן שלכם, עליכם גם למדוד את הביצועים שלו בשטח. אם התחום של פרסום מאמרים ברשת לנישה ספציפית אינו קולע למטרה שלכם, עליכם לבדוק למה זה קורה ולוודא שהגולשים אכן רואים את התוכן שלכם. בסופו של דבר, כדי למשוך קוראים חדשים עליכם ללכוד את תשומת ליבם ולהיות נוכחים באתרים שהם מסתובבים בהם. פנו לאתרים רלוונטיים, כך גם יהיו לכם קישורים חדשים וגם תוכלו ליצור קשרים חדשים. ותמיד, אבל תמיד, תמדדו את הביצועים של התוכן שלכם.  

לסיכום, 

להגיע לקהלי יעד חדשים זה בהחלט מרגש., ובתחום של קידום באמצעות תוכן זו בהחלט מטרה נעלה, שאותה אתם עובדים להשיג. כדאי ומומלץ לכן שתשימו לב שהתוכן שלכם עובד עבורכם בחזרה, ושאתם לא טוחנים מים וממחזרים. כל עוד התוכן שלכם יהיה רענן, מקורי ונגיש, קוראים חדשים יוכלו להגיע אליו וכתוצאה מכך אליכם. 

אם אתם עובדים בתחום, אתם תמיד צריכים להישאר עם היד על הדופק, אף פעם לא לשקוט על השמרים ולהיות נכונים ללמוד דברים חדשים. ככל שתתפתחו ותחדשו לעצמכם, כך תוכלו גם לחדש לאחרים באמצעות התוכן שלכם. 

 

צריכים תוכן שיווקי ?

מאמרים נוספים

AI

פברואר 11, 2024

מדריך השוואה בין מידג'רני ללאונרדו, לדאלי, לסטייבל

גוגל ג'מיני

ינואר 25, 2024

גוגל ג'מיני GEMINI – מודל הבינה המלאכותית של גוגל

בינה מלאכותית משנה את עולם השיווקי

נובמבר 15, 2023

איך בינה מלאכותית משנה את עולם השיווק הדיגיטלי?

Google bard

אוגוסט 2, 2023

צ'אט גוגל בארד (Google Bard) הוא מעכשיו גוגל Gemini – איך משתמשים בצ'אט AI של גוגל?

כותרת מנצחת

פברואר 21, 2023

איך תבחרו כותרת מנצחת שכולם יקליקו עליה?

ינואר 24, 2023

מחוללי תמונות AI בינה מלאכותית ליצירת אומנות מטקסט

מדריך Chat GPT

ינואר 15, 2023

ChatGPT – תוכן AI הפך ללגיטימי

ביטויי זנב ארוך

דצמבר 18, 2022

מה הם ביטויי זנב ארוך ולמה הם חשובים לSEO

נובמבר 16, 2022

תוכן איכותי לאתרים

נובמבר 16, 2022

שיווק ויראלי

נובמבר 16, 2022

שיווק ברשתות חברתיות

נובמבר 16, 2022

שיווק בפייסבוק כי פשוט חייבים להיות שם!

קידום בגוגל | קידום אתרים בגוגל

קידום אתר באינטרנט

נובמבר 16, 2022

פרסום עסקים

פרסום בגוגל | קידום ממומן – AD תוכן ומדיה

נובמבר 16, 2022

ניהול תוכן | עריכת תוכן

נובמבר 16, 2022

מחקר מילות מפתח

נובמבר 16, 2022

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

נובמבר 16, 2022

כתיבת מאמרים