חשיבותו הגדולה של תוכן איכותי באתרי אינטרנט

צוות האתר

דצמבר 29, 2020

הביטוי התוכן הוא המלך אינו עניין של מה בכך. לתוכן יש אחריות רבה להצלחתו של כל אתר אינטרנט כיוון שהוא זה שמעניק את כל ההסברים לגולש, כדי שהוא יצלול פנימה ויישאר בתוך האתר וייחשף לכל רבדיו. כאשר התוכן אינו קולח ומרתק, אין לגולש כל סיבה להישאר באתר והוא יעדיף לחפש אתר אחר בתחום העניין שלו, אשר בו קיים תוכן איכותי שיעניק לו ערך מוסף ואת כל המידע אשר נחוץ לו. 

הידע העצום שקיים באוטוסטרדת המידע יוצר מצב שבו כל גולש מעוניין לקלוט עוד ועוד ידע כדי להעשיר את רמת האינטליגנציה שלו ולכן מי שעוסק בנושא בניית אתרים לעסקים מודע לכך ומעניק מיקום רב בכל אתר לכתיבת מאמרים בטיב מעולה שיפתחו לגולשים צוהר רחב והם יחכימו ויוסיפו לעצמם ידע נרחב בכל פעם שהם מגיעים לאתר, כיוון שכמות התוכן גדלה מעת לעת.

תוכן איכותי על פי דרישות האלגוריתם של גוגל

 

האלגוריתם של גוגל מבצע סריקות אין סופיות לגבי התכנים המופיעים באתרים השונים. כאשר האלגוריתם נתקל באתר מסוים בתכנים שאינם מועתקים או משוכתבים, אלא תוכן איכותי ומסקרן, באופן אוטומטי הדירוג של אתר זה עולה וכך הוא מתברג בין האתרים הממוקמים במיקומים הראשונים בנושא ספציפי. 

ככל שהאתר יקודם, כך כמות הגולשים שייכנסו אליו מדי יום תהיה גדולה יותר, החשיפה תתרחב ואם מדובר באתר מקוון גם כמות המכירות יעלו באופן מתמיד.

סוגים של תכנים באתר האינטרנט

 

התכנים המופיעים באתר הם תכנים מגוונים. יש מאמרים אינפורמטיביים המעניקים ידע על ההרכב של מדפסת או של מכונה מסוימת. יש גם תכנים שיווקיים המספרים על מוצרים מסוימים ומסתיימים בטוויסט של הנעה לפעולה, כדי להניע את הגולש שהוא לקוח פוטנציאלי לפתוח את הכיס ולרכוש מוצרים שמציע אתר זה במחירים אטרקטיביים וכדאיים. 

בנוסף לכך יש בכל אתר אינטרנט גם תכנים וויזואליים. הגולשים אוהבים מאד לצפות בסרטונים מעניינים, בתמונות שמעניקות לגולש את ההבנה המדויקת במה מדובר. הנושא הוויזואלי התעצם מאד בשנים האחרונות עקב האינטראקציה עם הקהל, אשר סחפה את הגולשים לקשרים עם ההנהלות של האתרים בנושאים שונים.

תוכן מומחים 

 

כל אתר מפרט את תחום העיסוק שלו שבו הוא מתמחה. אחת האופציות המעניינות היא פרסום תכנים מקצועיים המדגישים את המיומנות של עובדי חברה זו או אחרת בנישה מסוימת, כמו לדוגמה חברה אשר מפיצה תוכנה גרפית ייחודית שהמתכנתים שלה המציאו או כתיבת תוכן מקצועי בעולמות ה- B2B או למשל הרצאות מקצועיות שמועברות ע"י צוות החברה

באופציה זו יפרסם תוכן איכותי ברמה גבוהה על ידי כל אחד מאנשי המפתח בחברה. כמו מאמר מקצועי על היתרונות של תוכנה זו על פני המתחרים כדי לבדל אותה, עובד אחר בחברה יכתוב על שפע האפשרויות הביצועיות והפונקציות באמצעות התוכנה אשר מקלות מאד על המעצבים הגרפיים. מי שקורה את המאמרים הייחודיים הללו מבין את כל המעטפת, נהנה מאד לקרוא חומר מקצועי שמסייע לו וקיימת סבירות שירשם וירכוש את התוכנה.

צריכים תוכן שיווקי ?

מאמרים נוספים

AI

פברואר 11, 2024

מדריך השוואה בין מידג'רני ללאונרדו, לדאלי, לסטייבל

גוגל ג'מיני

ינואר 25, 2024

גוגל ג'מיני GEMINI – מודל הבינה המלאכותית של גוגל

בינה מלאכותית משנה את עולם השיווקי

נובמבר 15, 2023

איך בינה מלאכותית משנה את עולם השיווק הדיגיטלי?

Google bard

אוגוסט 2, 2023

צ'אט גוגל בארד (Google Bard) הוא מעכשיו גוגל Gemini – איך משתמשים בצ'אט AI של גוגל?

כותרת מנצחת

פברואר 21, 2023

איך תבחרו כותרת מנצחת שכולם יקליקו עליה?

ינואר 24, 2023

מחוללי תמונות AI בינה מלאכותית ליצירת אומנות מטקסט

מדריך Chat GPT

ינואר 15, 2023

ChatGPT – תוכן AI הפך ללגיטימי

ביטויי זנב ארוך

דצמבר 18, 2022

מה הם ביטויי זנב ארוך ולמה הם חשובים לSEO

נובמבר 16, 2022

תוכן איכותי לאתרים

נובמבר 16, 2022

שיווק ויראלי

נובמבר 16, 2022

שיווק ברשתות חברתיות

נובמבר 16, 2022

שיווק בפייסבוק כי פשוט חייבים להיות שם!

קידום בגוגל | קידום אתרים בגוגל

קידום אתר באינטרנט

נובמבר 16, 2022

פרסום עסקים

פרסום בגוגל | קידום ממומן – AD תוכן ומדיה

נובמבר 16, 2022

ניהול תוכן | עריכת תוכן

נובמבר 16, 2022

מחקר מילות מפתח

נובמבר 16, 2022

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

נובמבר 16, 2022

כתיבת מאמרים