הדפים שחייבים להיות באתר שלכם

אנידור חקק

ינואר 18, 2012

 

 

  • דף בית:  דף הכניסה לאתר שלכם.  הדף החשוב ביותר באתר, חייב לכלול תפריט ניווט לדפי הקטגוריות הראשיות באתר, להציג את השירותים שלכם
    ולגרום ללקוחות להבין שהגיעו למקום הנכון.   יש לשים דגש על הנעה לפעולה של הגולשים בדף זה ויש לוודא שיש קישור לדף זה מכל דפי האתר.   בדף
    זה יש להציג לגולש מה האתר מציע לו ולמה כדאי לו לעשות עסקים דווקא אתכם. מומלץ לשלב תמונות.   למדו איך כותבים דף בית?
  • ·         דף אודות: דף זה צריך לעזור ללקוח להבין שמדובר בחברה אמינה ומקצועית.  זה המקום שלכם להתחבר ללקוח ולגרום לו להבין שאתם העסק הנכון
    לעבוד אתו.  השתדלו להיות יצירתיים בתוכן זה.  מומלץ להיעזר בשירותי קופירייטינג.  למדו איך כותבים דף אודות?
  • ·         דף שירותי החברה: אם יש לכם שירותים או מוצרים שאתם מוכרים, אתם חייבים דף כזה באתר.
  • ·         דף צור קשר: דף שחייב להיות קישור גלוי אליו בכל דפי האתר.  אחת המטרות העיקריות של כל אתר היא להפוך גולשים ללקוחות ודף צור קשר היא אחת
    הדרכים הנפוצות לעשות זאת.  אתם צריכים לעודד את הגולשים ולהניע אותם לדף זה בכל דרך.  אם אתם רוצים שיתקשרו אליכם – פרסמו את מספר
    הטלפון שלכם בכל דפי האתר.
  • ·         דף מחירים: יש הרבה עסקים שיתנגדו לכך, אבל אלו שמציגים דף מחירים עדכני – זוכים ביותר הערכה מהגולשים.  אנו בחרנו להציג את מחירי החברה
    כחלק מדף שירותי תוכן שלנו.
  • ·         לקוחות החברה + דף המלצות על שירותי החברה: דף בו תציגו את הלקוחות שלכם בצירוף של המלצות חמות שלהם על השירותים שלכם – הוא אולי
    האלמנט בעל כוח ההשפעה הגדול ביותר בשכנוע הגולשים להפוך ללקוחות שלכם.
  • ·         FAQ  – שאלות נפוצות: מיועד עבור אתרים המציעים שירותים שעשויים לגרור שאלות מצד הגולשים.  בדף זה יוצגו שאלות נפוצות שהגולשים שואלים אודות שירותי ומוצרי האתר – מלוות בתשובות.  עוד על תכני שאלות ותשובות.
  • ·         דף מאמרים:  דף שירכז את כל התכנים החדשים שעולים באתר שלכם.  באתרים רבים עושים את זה באמצעות בלוג שפותחים בתוך האתר.
  • ·         גלריית עבודות:   דף בו יש יוצגו דוגמאות לעבודות ומוצרים שלכם.  למשל בדף גלריה של חברה המציעה שירותי בניית אתרי תדמית – יש להציג דוגמאות
    לאתרים שנבנו על ידה.
  • ·         לוח אירועים:  במידה ונדרש. למשל באתר של אומן מסוים.
  • ·         תנאי שימוש: רבים מזניחים את הדף הזה, אך במקרים של תביעה משפטית, יש משמעות רבה לדף זה. אם אתם מספקים שירותים ומוצרים – ראוי שיהיה
    לכם דף תנאי שימוש באתר.
  • ·         מפת אתר: דף המציג את כלל הדפים באתר שלכם
  • ·         דף קישורים: קישורים לאתרים מומלצים.  קישורים שמוציאים מהאתר כחלק מהחלפות קישורים הדדיות בין אתרים.

צריכים תוכן שיווקי ?

מאמרים נוספים

ספטמבר 17, 2024

אימון מודל LORA עצמי במודל FLUX ליצירת תמונות ריאליסטיות

כתיבת תוכן

יולי 30, 2024

רעיונות ליצירת תוכן איכותי באתר

AI

פברואר 11, 2024

מדריך השוואה בין מידג'רני ללאונרדו, לדאלי, לסטייבל

גוגל ג'מיני

ינואר 25, 2024

גוגל ג'מיני GEMINI – מודל הבינה המלאכותית של גוגל

בינה מלאכותית משנה את עולם השיווקי

נובמבר 15, 2023

איך בינה מלאכותית משנה את עולם השיווק הדיגיטלי?

Google bard

אוגוסט 2, 2023

צ'אט גוגל בארד (Google Bard) הוא מעכשיו גוגל Gemini – איך משתמשים בצ'אט AI של גוגל?

כותרת מנצחת

פברואר 21, 2023

איך תבחרו כותרת מנצחת שכולם יקליקו עליה?

ינואר 24, 2023

מחוללי תמונות AI בינה מלאכותית ליצירת אומנות מטקסט

מדריך Chat GPT

ינואר 15, 2023

ChatGPT – תוכן AI הפך ללגיטימי

ביטויי זנב ארוך

דצמבר 18, 2022

מה הם ביטויי זנב ארוך ולמה הם חשובים לSEO

נובמבר 16, 2022

תוכן איכותי לאתרים

נובמבר 16, 2022

שיווק ויראלי

נובמבר 16, 2022

שיווק ברשתות חברתיות

נובמבר 16, 2022

שיווק בפייסבוק כי פשוט חייבים להיות שם!

קידום בגוגל | קידום אתרים בגוגל

קידום אתר באינטרנט

נובמבר 16, 2022

פרסום עסקים

פרסום בגוגל | קידום ממומן – AD תוכן ומדיה

נובמבר 16, 2022

ניהול תוכן | עריכת תוכן

נובמבר 16, 2022

מחקר מילות מפתח