בעלי אתרים רבים שואלים אותנו איך כותבים תוכן?
במה נבדל כתב תוכן באינטרנט מכתיבת תוכן בעיתונים למשל או מעבודת כתב תוכן בלוגים.
תוכן באינטרנט הוא כלי חשוב שיש לעשות בו שימוש נכון. עלינו לעשות הבדלה איך כותבים תוכן שיווקי, לבין איך כותבים תוכן בלוגים לבין איך כותבים תוכן לקידום אתרים.
נשמח לענות על שאלות ולעזור בכל בעיה. לכל שאלה – צרו קשר עמנו עוד היום.

Computer errorאיך כותבים תוכן באינטרנט?

"תוכן הוא המלך" זו הייתה אחת הסיסמאות הבולטות ביותר בכניסתו של מנוע החיפוש של גוגל.
האינטרנט הוכיח שכולנו צמאים למידע ותוכן , ואנו מוכנים להקדיש זמן רב בשביל זה.
כתיבת תוכן הפכה למוצר נדרש בשירותי קידום אתרים, כשכולם מבינים שלתוכן השפעה מכרעת בתהליך קידום אתרים אורגני.
קידום אתרים אורגני מתבסס בעיקר על תוכן באתר ועל קישורים וסיגנלים חברתיים שמעידים על איכותו של התוכן.
ישנם סוגי תוכן רבים שאנו מכירים מעולם הכתיבה. תוכן עיתונאי, תוכן מחקרי ומקצועי – תוכן טכני, תוכן שיווקי ואליו נצרף גם תוכן לקידום אתרים וכתיבת תוכן חברתי.
מה חשוב לנו לדעת על כתיבת תוכן?

כתב תוכן – סוגי תוכן באינטרנט

הבלוגים העיקריים שמנהלים את מירב הגולשים בארץ – הם הבלוגים של קפה דה מארקר והבלוג של תפוז.
הבלוג של רשת דה מארקר מארח מדי יום למעלה מ- 50,000 גולשים בממוצע בגילאי 20+.
הקהילה נחשבת לפתוחה לקבלת כותבי בלוגים חדשים, ונותנת לגולשיה בעיקר מענה של ניהול בלוגים או דיונים בקהילות.
הבלוג של תפוז לעומתו, מארח קרוב ל- 80,000 גולשים ביום וייעודי לכל הגילאים.
הרשת של תפוז קיימת כבר זמן רב ונחשבת לסגורה יחסית לקבלת כותבי בלוגים חדשים.
בתפוז הגולשים מחולקים לפי קומונות ומומלץ לכם להתחבר לקהילות לפני שאתם מתחילים בשיווק ויראלי.

כיום בעיקר מומלץ להקים בלוג באופן עצמאי על בסיס תבניות וורדפרס.

כתיבת בלוגים

כתיבת בלוגים שונה במהותה ובתכליתה מכתיבה רגילה של תוכן ומאמרים.
כתיבת בלוגים אמנם נעשית בצורת תוכן שיווקי אך היא הרבה יותר אישית.

13712199_blogכמה דגשים חשובים על כתיבת בלוגים :

  • מדיה חברתית זו עבודה שאורכת זמן, עליכם להתחבב על הגולשים שלכם , להכיר אותם וליצור אתם אמון.
  • השתתפו בקהילות ובפורומים שונים שקשורים לתחום שלכם – הלקוחות שלכם יגיעו משם.
  • אל תתנפלו על הגולשים, מי שינסה לשווק מיד – ישרוף את השם שלו ולא יתייחסו אליו.
  • אם לא תשימו קישור / לינק מהפוסט שלכם – איבדתם את כל החשיבות של הבלוג – המשיכו את המומנטום שלו וייצרו קישור לאתר שלכם.
  • היזהרו במה שאתם כותבים – אנשים שלא מכירים אתכם עלולים לקבל עליכם רושם מוטעה.
    אם הבעתם דעה בנושא שנוי במחלוקת – הגולשים שמתנגדים לדעה שלכם כבר לא יהיו לקוחות שלכם.
    נקודה חשובה נוספת: אין אינטונציה בבלוגים – לא תמיד מבינים את מה שאתם כותבים ולא יודעים אם רשמתם משהו כהומור. הוסיפו סמיילי או רגש כלשהו.
  • אל תחנכו את הגולשים שלכם, אל תטיפו להם – היו ניטראלים והתנהלו בגובה העיניים. נסו להוסיף סיפורים אישיים מדי פעם לחבר אותם אליכם.

 

כמה דוגמאות לבלוגים שלנו:

בלוג כתיבת תוכן לאתרים

בלוג קידום בגוגל