אופטימיזציית תוכן

ori hayde

נובמבר 16, 2022

אופטימיזציה לאתרים היא אחת הפעולות הבסיסיות והחשובות ביותר בקידום אתר.  אנו נוהגים לחלק אופטימיזציה למבנה ותוכן.

אופטימיזציית תוכן היא למעשה מכלול כל הפעולות של עריכת דפי האתר.
עריכת דפי האתר נעשית על מנת להפוך את התוכן באתר לנגיש למנועי החיפוש.
אופטימיזציית תוכן תורמת רבות לקידומו של האתר. עבודת האופטימיזציה כוללת עריכה של כל הכותרות והתכנים באתר בהתאם למחקר מילות מפתח שנערך מבעוד מועד.
היעזרו בנו בשירותי אופטימיזציה ומחקר מילות מפתח – פנו אלינו עוד היום.

10630483_blogאופטימיזציית תוכן

איך עושים לתוכן אופטימיזצייה?
כותרות : הכותרות של הדפים שלכם הן מילות המפתח שלכם – שבצו את מילות המפתח בצורה יעילה בכותרות העמודים שלכם.
שתי הכותרות החשובות ביותר הן כותרת ה- title וכותרת ה- h1 או h2. כותרות html אלו חשובות מאוד לשימוש במילות מפתח.
meta descryption : תגיות דף הקוד בהן חייב להיעשות שימוש במילות מפתח.
שימו לב, לכל דף עליכם לבנות תגי meta שונים. אתם מפספסים משבצת קידום אתרים חשובה מאוד.
כתיבת תוכן לקידום אתרים חייבת להיכתב גם לגולש וגם למנוע החיפוש.
כתיבת כתבות לאתרים מחייבת אותנו בידע מקדים על שימוש במילות מפתח. אופטימיזציית תוכן עושה שימוש במילות במפתח על מנת למקד את האתר מול מנועי החיפוש.

איפה כדאי לשבץ מילות מפתח?
מילות מפתח ישובצו כאמור בכותרות הכתבה ובתגיות ה-meta. בגוף המאמר מומלץ לשבץ מילות מפתח בשורה הראשונה או השנייה ובנוסף גם בשורה האחרונה.
מעבר לכך מומלץ לא לשבץ יותר מדי מילות מפתח על מנת לא להפוך את הדף לספאם בעיני גוגל.

צפיפות ופיזור מילות מפתח

צפיפות ופיזור מילות מפתח הם שני מדדים חשובים בבחינת הדף על ידי מנועי החיפוש.
צפיפות מילות מפתח מדברת על אחוז השימוש במילת המפתח מיתר העמוד. למשל אם המאמר בן 200 מילה והשתמשתם ב- 10 פעמים במילת המפתח – מדובר בצפיפות של 5%.
צפיפות מילות מפתח כבר פחות רלוונטית כיום ונהוג להקפיד שלא יחרוג מ- 2-3%. זהו הסטנדרט הרצוי. במידה ומדובר בביטויים בני מספר מילים – ייעשה שימוש קטן יותר.  כיום מומלץ לא להתחשב באחוזי צפיפות ולשבץ באופן מועט את מילות המפתח.  מומלץ לשים דגש רב יותר על הוספת מילות מפתח נרדפות ורלוונטיות לאותה מילת מפתח בה עוסק המאמר.

פיזור מילות מפתח – הוא הצורה בה פיזרתם את מילות המפתח על פני כל הכתבה. הסטנדרט הרצוי הוא : 50% בחלק העליון של המאמר, 30% באמצע ו- 20% בחלק התחתון.

סייג חשוב!!!    החל משנת 2011 , אז הופיע עדכון פנדה, גוגל החל להחמיר בחיפוש אחר תכנים שמשבצים באופן עודף מילות מפתח בדפי האתר ואף נוהג להעניש ולהוריד במיקום אתרים אלו.   אי לכך, יש להקפיד על כתיבה שמיועדת לגולשים , כשמילות המפתח משחקות תפקיד משני ולא משובצות באופן מכני רק כדי להכניס את מילות המפתח.  היזהרו!

מונח נוסף וחשוב עליו יש להתעכב הנו "צפיפות מילות מפתח".
מושג זה נמדד באחוזים ומהווה את אחוז מילות המפתח מיתר כתבת תוכן לאתרים.
למשל, אם יש תוכן לאתרים באורך 400 מילים ומתוכם 20 מילים הן מילות מפתח, הרי שישנה צפיפות מילות מפתח ששווה לחמש אחוז.

כתיבת תוכן לאתרים  צריכה לכלול הכנסת מילות מפתח ועם זאת להקפיד להיות ענייני מצד אחד ושיווקי מצד שני.
כיום חברות רבות מספקות תוכן לאתרים. הוכח כבר מעל לכל ספק שבאמצעות תוכן , ניתן לקבל קידום אתרים אורגני משמעותי במנועי החיפוש.
לכן, למי שתהה על חשיבותו של תוכן , מומלץ להשקיע כמה שקלים ולעשות את זה בצורה מקצועית.

הכפלת תוכן

אם יש דבר שעליכם להיזהר מכל – הרי שמדובר בנושא הכפלת תוכן. הכפלה או העתקה של תכנים היא תופעה חמורה ברשת.
גוגל רואה ומזהה אותה בחומרה. מעתיקי תוכן לא נהנים מפרי יצירתם. הסיבה הראשונה היא שגוגל מזהה את המקום הראשון בו הופיע הטקסט ומייחס לו חשיבות גבוהה יותר.
מעבר לכך, אם גוגל חושד ומזהה הכפלות או העתקות של תכנים הוא יכול להעניש את האתר שלכם ולהעלים אותו מתוצאות החיפוש לזמן בלתי מוגבל.

מומלץ לסרוק ולבדוק לעומק את דפי האתר ולמנוע בעיות SEO.

אנחנו ממליצים לעבוד עם כלי הסריקה של סקרימינג פרוג:

צריכים תוכן שיווקי ?

מאמרים נוספים

Microcopy

אפריל 14, 2025

מיקרו קופי- מה זה ואיך עושים את זה נכון?

מרץ 28, 2025

יצירת פרומפטים מנצחים ב-ChatGPT + תבניות לשימוש

דאלי יצירת תמונות בינה מלאכותית

פברואר 27, 2025

מדריך שימוש ב- DALL-E – כלי יצירת תמונות של open ai

איור משרדי

מה זה CPT ו-ACF בוורדפרס ואיך זה עוזר לנו לנהל את התוכן באתר?

Perplexity

ינואר 16, 2025

פרפלקסיטי – Perplexity – מנוע חיפוש ומחקר בשילוב AI

AI

דצמבר 14, 2024

יצירת אינפוגרפיקות בעזרת בינה מלאכותית

כתיבת תוכן

אוקטובר 29, 2024

מדריך כתיבת תוכן B2B

אוקטובר 28, 2024

מחקר, ניתוח קבצים ומידע בעזרת NotebookLM – העוזר האישי החדש והחכם של גוגל

ספטמבר 17, 2024

אימון מודל LORA עצמי במודל FLUX ליצירת תמונות ריאליסטיות

כתיבת תוכן

יולי 30, 2024

רעיונות ליצירת תוכן איכותי באתר

AI

פברואר 11, 2024

מדריך השוואה בין מידג'רני ללאונרדו, לדאלי, לסטייבל

גוגל ג'מיני

ינואר 25, 2024

גוגל ג'מיני GEMINI – מודל הבינה המלאכותית של גוגל

בינה מלאכותית משנה את עולם השיווקי

נובמבר 15, 2023

איך בינה מלאכותית משנה את עולם השיווק הדיגיטלי?

Google bard

אוגוסט 2, 2023

צ'אט גוגל בארד (Google Bard) הוא מעכשיו גוגל Gemini – איך משתמשים בצ'אט AI של גוגל?

כותרת מנצחת

פברואר 21, 2023

איך תבחרו כותרת מנצחת שכולם יקליקו עליה?

ינואר 24, 2023

מחוללי תמונות AI בינה מלאכותית ליצירת אומנות מטקסט

מדריך Chat GPT

ינואר 15, 2023

ChatGPT – תוכן AI הפך ללגיטימי

ביטויי זנב ארוך

דצמבר 18, 2022

מה הם ביטויי זנב ארוך ולמה הם חשובים לSEO

נובמבר 16, 2022

תוכן איכותי לאתרים

נובמבר 16, 2022

שיווק ויראלי