אופטימיזציית תוכן היא למעשה מכלול כל הפעולות של עריכת דפי האתר.
עריכת דפי האתר נעשית על מנת להפוך את התוכן באתר לנגיש למנועי החיפוש.
אופטימיזציית תוכן תורמת רבות לקידומו של האתר. עבודת האופטימיזציה כוללת עריכה של כל הכותרות והתכנים באתר בהתאם למחקר מילות מפתח שנערך מבעוד מועד.
היעזרו בנו בשירותי אופטימיזציה ומחקר מילות מפתח – פנו אלינו עוד היום.

10630483_blogאופטימיזציית תוכן

איך עושים לתוכן אופטימיזצייה?
כותרות : הכותרות של הדפים שלכם הן מילות המפתח שלכם – שבצו את מילות המפתח בצורה יעילה בכותרות העמודים שלכם.
שתי הכותרות החשובות ביותר הן כותרת ה- title וכותרת ה- h1 או h2. כותרות html אלו חשובות מאוד לשימוש במילות מפתח.
meta descryption : תגיות דף הקוד בהן חייב להיעשות שימוש במילות מפתח.
שימו לב, לכל דף עליכם לבנות תגי meta שונים. אתם מפספסים משבצת קידום אתרים חשובה מאוד.
כתיבת תוכן לקידום אתרים חייבת להיכתב גם לגולש וגם למנוע החיפוש.
כתיבת כתבות לאתרים מחייבת אותנו בידע מקדים על שימוש במילות מפתח. אופטימיזציית תוכן עושה שימוש במילות במפתח על מנת למקד את האתר מול מנועי החיפוש.

איפה כדאי לשבץ מילות מפתח?
מילות מפתח ישובצו כאמור בכותרות הכתבה ובתגיות ה-meta. בגוף המאמר מומלץ לשבץ מילות מפתח בשורה הראשונה או השנייה ובנוסף גם בשורה האחרונה.
מעבר לכך מומלץ לא לשבץ יותר מדי מילות מפתח על מנת לא להפוך את הדף לספאם בעיני גוגל.

צפיפות ופיזור מילות מפתח

צפיפות ופיזור מילות מפתח הם שני מדדים חשובים בבחינת הדף על ידי מנועי החיפוש.
צפיפות מילות מפתח מדברת על אחוז השימוש במילת המפתח מיתר העמוד. למשל אם המאמר בן 200 מילה והשתמשתם ב- 10 פעמים במילת המפתח – מדובר בצפיפות של 5%.
צפיפות מילות מפתח תהיה בין 3 ל- 5%. זהו הסטנדרט הרצוי. במידה ומדובר בביטויים בני מספר מילים – ייעשה שימוש קטן יותר.  כיום מומלץ לא להתחשב באחוזי צפיפות ולשבץ באופן מועט את מילות המפתח.  מומלץ לשים דגש רב יותר על הוספת מילות מפתח נרדפות ורלוונטיות לאותה מילת מפתח בה עוסק המאמר.

פיזור מילות מפתח – הוא הצורה בה פיזרתם את מילות המפתח על פני כל הכתבה. הסטנדרט הרצוי הוא : 50% בחלק העליון של המאמר, 30% באמצע ו- 20% בחלק התחתון.

סייג חשוב!!!    החל משנת 2011 , אז הופיע עדכון פנדה, גוגל החל להחמיר בחיפוש אחר תכנים שמשבצים באופן עודף מילות מפתח בדפי האתר ואף נוהג להעניש ולהוריד במיקום אתרים אלו.   אי לכך, יש להקפיד על כתיבה שמיועדת לגולשים , כשמילות המפתח משחקות תפקיד משני ולא משובצות באופן מכני רק כדי להכניס את מילות המפתח.  היזהרו!

מונח נוסף וחשוב עליו יש להתעכב הנו "צפיפות מילות מפתח".
מושג זה נמדד באחוזים ומהווה את אחוז מילות המפתח מיתר כתבת תוכן לאתרים.
למשל, אם יש תוכן לאתרים באורך 400 מילים ומתוכם 20 מילים הן מילות מפתח, הרי שישנה צפיפות מילות מפתח ששווה לחמש אחוז.

כתיבת תוכן לאתרים  צריכה לכלול הכנסת מילות מפתח ועם זאת להקפיד להיות ענייני מצד אחד ושיווקי מצד שני.
כיום חברות רבות מספקות תוכן לאתרים. הוכח כבר מעל לכל ספק שבאמצעות תוכן , ניתן לקבל קידום אתרים אורגני משמעותי במנועי החיפוש.
לכן, למי שתהה על חשיבותו של תוכן , מומלץ להשקיע כמה שקלים ולעשות את זה בצורה מקצועית.

הכפלת תוכן

אם יש דבר שעליכם להיזהר מכל – הרי שמדובר בנושא הכפלת תוכן. הכפלה או העתקה של תכנים היא תופעה חמורה ברשת.
גוגל רואה ומזהה אותה בחומרה. מעתיקי תוכן לא נהנים מפרי יצירתם. הסיבה הראשונה היא שגוגל מזהה את המקום הראשון בו הופיע הטקסט ומייחס לו חשיבות גבוהה יותר.
מעבר לכך, אם גוגל חושד ומזהה הכפלות או העתקות של תכנים הוא יכול להעניש את האתר שלכם ולהעלים אותו מתוצאות החיפוש לזמן בלתי מוגבל.