פרסום בפייסבוק


פרסום ממומן בפייסבוקפרסום בפייסבוק

אם הגעתם לכאן, וודאי כבר הגעתם למסקנה שאתם חייבים לעשות פרסום בפייסבוק. למעלה מ-3.5 מיליון גולשים בארץ שמבלים לפחות שעה ביום בפייסבוק – תוסיפו לכך את העובדה שמארק צוקרברג מעדכן ומחדש כל הזמן את הרשת ותבינו שפייסבוק פה כדי להישאר ואם אנחנו רוצים להתחיל לנצל את הפלטפורמה הזאת לטובת העסק שלנו – אנחנו חייבים לעשות פרסום בפייסבוק. הממשק של ה- timeline בפייסבוק מוביל את הגולשים לשתף הרבה יותר מידע – מה הם קוראים, במה הם צופים? למה הם מאזינים?  איפה הם עושים גו'גינג, מה הם מבשלים ועוד.. בכל המידע הזה טמון ערך רב למפרסמים שיכולים לפלח את קהל היעד שלהם בצורה אופטימאלית.   פנו אלינו עוד היום לניהול קמפיין פרסום אפקטיבי בפייסבוק!

הרשת החברתית פייסבוק מונה כיום למעלה במיליארד גולשים, מה שהופך אותה לרשת החברתית הבולטת ביותר באינטרנט. הגולשים בפייסבוק נחלקים על כל טווח הגילאים ולכל אחד יש מקום ברשת החברתית המצליחה. חלק משתמשים בפייסבוק בתור פרופיל אישי לשמירה על קשר עם החברים הקרובים. חלק משתמשים בפייסבוק לעדכון ושמירה על קשר עם חברים רחוקים כמו גם שמירה על קשרים חברתיים ועדכון על אירועים חברתיים הקשורים אליהם. חלק זיהו את הפוטנציאל המהפכני והובילו את המהפכות הכלכליות והמדיניות שראינו באזור. וחלק כבר זיהו את הפוטנציאל העסקי הרב הגלום במסגרת פרסום בפייסבוק.

לעוד מידע בנושא שיווק בפייסבוק

פרסום בפייסבוק – למה זה כדאי?

מלבד העובדה שפייסבוק היא הרשת החברתית המובילה בעולם , בה כמעט לכל אדם שאנחנו מכירים יש פרופיל, חשבו על הפוטנציאל הרב שיש לרשת. מעצם היותה רשת חברתית, מקבלת פייסבוק גישה והרשאות למידע איכותי ומפולח במיוחד על גולשיה.
מידע זה רלוונטי במיוחד עבור פרסום – דבר שהופך פרסום בפייסבוק לאמצעי יעיל במיוחד. פייסבוק שדרגה לאחרונה את הממשק והפכה אותו לממשק שנקרא טיים ליין – והוא למעשה ספר זכרונות וירטואלי המתאר את כל חיינו דרך הפייסבוק.   בנוסף פייסבוק הכריזו על סדרה של שיתופי פעולה שהולכים לשנות לגמרי את הדרך בה אנו חיים ברשת. השאיפה של פייסבוק היא שגולשים יחלו לשתף אחד את השני בשלל פעולות שוטפות במסגרת היומיום שלהם – מה שיאפשר למפרסמים ולפייסבוק לדעת הרבה יותר על כל גולש ובכך לפלח ולייעד את הקמפיין שלהם לקהל יעד ממוקד.

חשבו לרגע כמה פייסבוק יודעת עלינו

פייסבוק יודעת עלינו כמעט הכול – מי אנחנו, מי החברים שלנו, היכן אנו גרים, מה אנו עושים בכל יום, מה התחביבים ותחומי העניין שלנו, מה ההשכלה שלנו, מי המשפחה שלנו , מה המשפחה שלנו אוהבת לעשות, מה משותף לנו ולחברינו, מתי נולדנו / התחתנו / עשינו ברית מילה ועברנו בר מצווה. תוסיפו את שלל כפתורי השיתוף שהולכים להיכנס עם הזמן, כשלפי מה שפייסבוק אומרים,  יהיו גם כפתורים של "רוצה" או "צריך" וכך נוכל לדעת טוב יותר מה הגולשים מחפשים. עכשיו תחשבו כמה המידע הזה אטרקטיבי עבור חברות פרסום שמתות לפרסם את המוצרים והשירותים שלהם בדיוק למי שזקוק להם. פרסום בפייסבוק – איך עושים את זה? הדרך הראשונה שיש לפרסם בפייסבוק היא בדומה לקמפיין פרסום בגוגל. בדומה לגוגל , גם בפייסבוק ניתן ליצור קמפיין מודעות ממומנות , רק שכאן הוא יהיה בפילוח הרבה יותר מעמיק. פרסום בפייסבוק מאפשר לנו לפלח את קהל היעד שלנו לרזולוציות הגבוהות ביותר – גילאים, מין, השכלה, סטאטוס חברתי, תחומי עניין, מיקוד גיאוגרפי, עיסוק ועוד….
פרסום בפייסבוק באמצעות קמפיין ממומן צריכה להיעשות במסגרת מספר קבוצות מודעות, כשלאורך זמן תוכלו לבחון איזה קבוצת מודעות הייתה האפקטיבית ביותר. המודעות בנויות בדומה לגוגל – מכותרת מודעה, גוף המודעה – כשניתן להוסיף גם תמונה.
את המודעות הממומנות מומלץ שתפנו אל דפי נחיתה מותאמים מראש וכך תוכלו לשלב מודלים עסקיים רבים כגון תוכניות שותפים, קידום אתרים באמצעות הפייסבוק, שיווק ברשתות חברתיות של מוצרים ועוד…
הדרך השנייה היא פרסום באמצעות בניית דף בפייסבוק. בניית דף אוהדים בפייסבוק החל כרעיון חברתי לביסוס אוהדים סביב אומן או דמות נערצת.
עם הזמן החלו מותגים להבין את הפוטנציאל ויצרו לעצמם דף אוהדים – בו הם פורסים את החזון החברתי שלהם ויוצרים אינטראקציה בזמן אמת עם הלקוחות שלהם. כיום דפי אוהדים הפכו למיני אתרים בתוך הפייסבוק , כשמותגים גדולים משלבים בדפי אוהדים אפליקציות מיוחדות שנבנו במיוחד. באמצעות דפי אוהדים ניתן להגדיל את כוחו של המותג שלנו, לשלב מבצעים ועדכונים ישירות ללקוחות שלנו והכל בצורה חברתית ונעימה.  ככל שיותר חברים יצטרפו לדף האוהדים שלכם, כך יגדל כוחו ברשת. פרסום בפייסבוק וניהול דפי אוהדים בפייסבוק –  רצוי שייעשה ברגישות יתרה, שכן מדובר ברשת חברתית.

קראו על השינויים שהוכנסו בעידן הטיימליין

אודות אנידור חקק

אנידור חקק, מנכ"ל AD תוכן ומדיה, המספקת שירותי כתיבת תוכן,
מנכ"ל היידה קידום אתרים – המספקת שירותי שיווק באינטרנט.
מהנדס תעשייה וניהול.
בלוגר ומרצה בתחומי כתיבת תוכן, קידום אתרים, מדיה חברתית.

לפרופיל של-
אנידור חקק בגוגל פלוס